Hippach/Schwendau

We hebben een aantal aanbieders voor Hippach/Schwendau voor je op een rij gezet:

vakanties Hippach/Schwendau

Reviews over Hippach/Schwendau

super

Jan Van Den Bosch
    29-4-2019

Het is een zeer rustig dorpje in het Zillertal.Er vertrekken tal van wandelingen. En met de Zillertalbahn ben je zo op eender welke plek in het Zillertal. Hou je van een uitgangsbuurt dan is hippach niet de plaats maar moet je in mayrhofen zijn enkele km verderop

Gereisd Met partner in september 2018

Heel leuk rustig dorpje vlak bij mayrhofen

Eddy
    26-1-2019

Het ligt mooi centraal in het zillertal , je hebt wel de auto nodig om bij de liften te komen. Veel variatie aan pistes en ski gebieden waaronder de hintertuxer gletcher. Het is er wel wat drukker dan in andere gebieden waar ik ben geweest . Maar het is zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oostenrijk, prachtige natuur en veel activiteiten

Michelle
    4-11-2018

Oostenrijk is op zichzelf al een heel mooi land. Hippach is een mooi rustig dorpje gelegen naast het bekende en gezellig plaats Mayrhofen. In de winter een super ski en snowboard gebied, maar in de zomer heerlijk om berg wandelingen te maken, te genieten van meren, aachensee op 20 minuten afstand. Maar ook een dal van zowel 40km, waar je ook kan fietsen en wandelen zonder een berg te trotseren. Een super restaurant Zenzerwirth en Sidan in (schwendau). Leuke winkeltjes in Mayrhofen en genoeg activiteiten zoals een Rodelbaan, curling, paragliden, huifkartochten, welness, zwemmen en noem zo maar op. In 1 woord een land en plek om op verliefd te worden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gebied, ook in de zomer

Peter Bos
    5-8-2014

Wij zijn niet veel in Hippach geweest, dit is een klein dorpje. Met de auto veel uitstapjes gemaakt in (de omgeving) van het Zillertal, een prachtige gebied om te wandelen en te fietsen. Ook de zijdalen van het Zillertal zijn zeer de moeite waard. De Krimml Wasserfallen vonden wij wel erg druk en toeristisch.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentieke wintersport plaats

Scodie
    19-1-2014

Hippach is niet heel erg groot en de kroegtijger zal het hier wellicht saai vinden. Er zijn een aantal kroegen en restaurants maar in plaatsen als Mayrhofen of Gerlos ben je wellicht beter op je plaats als je graag nog een paar biertjes haalt.

Hippach heeft een prima skibus verbinding met het skigebied van Mayrhofen (Horbergbahn - 5 minuten) of Zell am Ziller (10 minuten). Via Zell kan je door skien naar Gerlos, Koningleiten en de Gerlosplatte. Via Mayrhofen kan je door skien naar Finkenberg, Eggalm, Tux en tenslotte naar de gletsjer van Hintertux.

Gereisd Met vrienden in januari 2014
Hippach/Schwendau scoort een 8,9 uit 10, op basis van 49 reviews