Hotel Alpenhof

Weer vandaag-5°-11°
Hotel Alpenhof

19 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

Gewoon de bevestiging van onze vorige review.

J-M & Anne,
20-9-2017

Tophotel waar mensen 'ontvangen' tot het DNA van eigenaars en staff behoort. Het prijskaartje staat in verhouding tot geleverde diensten/accomodatie. Vergeet evenmin de weergaloze keuken niet. Een Gault Millaut score van 14/20 dient elke dag 'verdiend' te worden. Wat ook gebeurt.

Gereisd met partner in september 2017

Super om weer in Alpenhof te verblijven!

Mevrouw H.H.Th. Nauta,
23-6-2017

Het is een heerlijk hotel, met ruime kamers en uitstekende bedden. Het eten is meer dan voortreffelijk, zo ook de bediening. Na de eerste keer (ik ben inmiddels zeker 6 keer geweest), wordt je als lid van de familie welkom geheten. Alleen of in gezelschap, er wordt keurig naar je dag geïnformeerd en je wordt persoonlijk bij naam aangesproken. Ook door de bediening! Men weet dat je weer komt. Ik ben reuze benieuwd naar mijn volgende bezoek, want naast de interne ruime wellness en spa is er nu ook buiten een grote whirlpool. Alles met uitzicht op de gletscher.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Bevestiging van kwaliteit

J-M & Anne
19-9-2016

Tijdens ons 2e bezoek moesten we vaststellen dat de kwaliteit van dienstverlening, de vriendelijkheid van de medewerkers en de keuken nog verder positief evolueerde. Wat ons niet mogelijk leek.

Het is nu 15 jaar dat wij quasi jaarlijks onze vakantie in Tirol doorbrengen. Dit hotel behoort voor ons tot de top. Is het prijzig? Misschien, maar voor niks staat de zon op. Goedkoop bestaat niet, te duur betalen wel. In elk geval was ons verblijf elke euro meer dan waard. Ook op taalgebied wordt je zonder problemen verder geholpen in het Frans, Engels. Wat niet evident is in Duitstalige gebieden.

Zonder ongelukken wordt dit opnieuw onze vakantiebestemming voor volgend jaar. Het Zillerdal bezit zoveel mogelijkheden.

Kleine tip, rechtstreeks contact opnemen met het hotel via mail opent meer mogelijkheden tot reserveren dan via touroperator. Andere kamers, en gratis nachten behoren tot het palet.

Gereisd met partner in september 2016

Baden in luxe

ikke
31-7-2016

Typisch oostenrijkse stijl, zonder kitsch te worden. Prima ligging tov gletscher hintertux, verder in gehucht zonder vertier.

Lekkere wellness, wel beperkte opening. kleine fitnesszaal. Ruime kamer. Diner is complete avondbesteding. Kleine porties, maar door hoeveelheid gangen uiteindelijk toch echt vol.Uitgebreid ontbijt, ook groenvoer:).

Middagbuffet typische zoetigheden en al wat warm eten mogelijk.

Fijn voor een weekje luxe, maar dat is ook echt meer dan genoeg en krijg je zin in een ordinaire schnitzel.

Gereisd met vrienden in december 2015

Geweldig hotel !

Ben Bulté
9-9-2015

Nog nooit meegemaakt, gezien we wel één en ander gewoon zijn in Tirol/Salzburgerland/Karinthië, hotel met oog voor detail. Alles tiptop in orde, van kamer, tot zwembad, wellness. Restaurant heeft sterrenkeuken, service van medewerkers perfekt !!! Eerste maal en zeker niet de laatste. Volgend jaar graag terug !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig verlof

Filip
24-7-2015

Hotel Alpenhof in Hintertux stelt alles in het werk om een je een zorgeloze vakantie te laten beleven. Uitmuntend lekker eten, zeer mooie ruime kamers (wij hadden het familie appartement), super vriendelijke service, mooi zwembad, ... alle ingediënten voor een toffe ontspannen vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtig hotel

lieve
19-10-2012

Lekker eten, prachtige kamer, super welllnes.Gewoon geweldig!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super hotel in een wondermooie bergwereld

fam Dujardin - Marichal
12-7-2012

Zeer goed hotel. Rustig en prachtig gelegen net voor de gletsjer. Zeer gastvrije mensen, zowel de eigenaars en het personeel. Enorm hygienisch en alles perfect onderhouden. Mooie kamer met prachtige badkamer. Zeer zeer lekker eten, men past het zonder problemen aan voor de kinderen (naar wens). Zeer groot en mooi wellness gedeelte. Iedere dag keuze uit 2 begeleide wandeltochten. Groot aanbod van sportmogelijkheden in hotel (grote sporthal, prachtige en ruime fitness, groot zwembad,....) en in de omgeving (enorm veel wandelmogelijkheden, mountain biken, raften, zomerski, parachute springen, canoying,...). Een super hotel, die zeker zijn 4 ster superior meer dan waard is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Droomvakantie

Caminoboy
20-1-2012

Fantastisch Hotel, Lekker eten en uitstekende service.

De kamers zijn kraaknet en zeer ruim, ook mooie welness en sportmogelijkheden.

Zeer mooie wandelingen in de omgeving, wel verplicht om veel hoogte te overbruggen omwille van de ligging van het hotel.

Super goede ervaring, gaan zeker nog terug!!

Gereisd met partner in juli 2011

gewoonweg super

ceuterick.dekie
11-9-2011

hotel alpenhof in hintertux is gewoonweg een tien waard over de ganse lijn.

grote kamers en badkamer met afzonderlijke douchecel en afzonderlijk ligbad.

het eten is gewoonweg fantastisch. Zeker een aanrader voor iedereen !

Gereisd met partner in september 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Hintertux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.