Pension Flori

PensionWeer vandaag28°15°
Pension Flori

1 review over Pension Flori in het Nederlands

Leuk kleinschalig netjes en schoon

de Wit
11-2-2010

Hinterthiersee is een klein plaatsje met een kleine lift, prima voor beginners. Geen wachttijden voor de lift, niet duur. Alle hotels en pensions liggen op loopafstand van de lift. Voldoende betaalbare restaurants inhet dorp. Er is ook een verlichte rodelbaan. Wij waren hiermet de kerst van 2009 maar dan is het uitgestorven en wordt er helemaal niets georganiseerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Flori in Hinterthiersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Flori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Flori scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.