Hinterthiersee

We hebben een aantal aanbieders voor Hinterthiersee voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hinterthiersee voor je op een rij gezet:

Reviews over Hinterthiersee

Leuk dorpje.

M. Jorissen met partner en vrienden
    2-3-2016

Hinterthiersee is een mooi gelegen dorp in Tirol. Je kunt er heel fijn wandelen, o.a. naar de Thiersee. Mooie wandeling. In het dorp zelf is, in ieder geval toen wij er waren, weinig te beleven. Wij verbleven in hotel Thaler, goed en gezellig hotel met lekker eten.

Gereisd Met partner in februari 2016

Lekker wandelen

Huub Fest
    20-5-2015

Met een groep van 30 mensen in Hotel Thaler. Een fijn hotel in een mooie omgeving. Hebben heerlijke wandelingen gemaakt. Ook het kerkje bezocht waar nét een zangkoor bezig was met repeteren. Alles zéér de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Wed May 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig dorp met één/twee hotels

kolonist
    25-2-2015

Hinterthiersee bestaat uit één kerk. één of meerder hotels in een rustige omgeving. Je bent met de auto in 10 minute in kufstein en op de snelweg. Vergeet geen vignette te kopen. want ook de eerste afslag telt mee.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Tim
    18-8-2013

Het eerste wat ons meeviel dat we op de heenreis na veel vertraging om 10.30 uur nog een viergangen diner kregen wat zeer goed in de smaak viel. Dus over de verzorging.was vanaf het eerste moment zeer goed. De kamers zijn schoon en netjes, gekscherend hebben we de test uit het programma van Max nagedaan en die is voor 100% geslaagd. Na het eten kun je avonds heerlijk op het terras zitten wat in tegen stelling met andere hotels goed betaalbaar is

Gereisd Met partner in augustus 2013

Lieflijk dorp in een prachtige omgeving!

Hans en Wilma Peters
    21-8-2012

Thiersee bestaat uit twee delen: Vorderthiersee dat rond het meer (de Thiersee) ligt en Hinterthiersee dat hoger op een berg ligt. In de zomer is Vorderthiersee zeker aan te bevelen, want de Thiersee is een heerlijk meer om in te zwemmen en te varen. Vanuit Thiersee kun je prachtige wandeltochten maken en ook steden zoals Innsbruck, Salzburg en Munchen bezoeken. Dus ook in de zomer zeker de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Hinterthiersee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 10 reviews