Appartement Lorenz

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Lorenz

• 10Bea Camps22-10-2007

Wij zijn er al verschillende keren geweest zowel in de winter als in de zomer. We kunnen er alleen maar postieve reakties op geven. Zeer behulpzame mensen. Alles is er heel mooi en nieuw. Ideaal om er te wandelen in de pachtige bergen. Ook voor de wintersport zeker voor beginners. Op 2à3km een skischool (Knittel) ook verhuur van materiaal. Op 5km de Jöchelspitze mooie skipiste en vlakbij een stopplaats voor de skibus naar het groter skigebied Warth-Schröcken. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2006

• 10Bea Camps21-10-2007

We kunnen hier alleen maar positief op reageren. Deze mensen doen alles wat in hun macht ligt om hun gasten te helpen. Alles is er aanwezig en helemaal nieuw. De omgeving is er rustgevend mooie bergen rondom. Het is een ideale plaatst om er te wandelen. In de winter dicht bij de skischool (Knittel)3km, op 5 km van de Jöchelspitze en dichtbij is er een stopplaats voor de skibus naar het grotere skigebied Warth-Schröcken. Gewoon een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

0 tips over Appartement Lorenz