Gasthof Helena

7 reviews over Gasthof Helena in het Nederlands

Niet wat ik gedacht had

Bert
19-11-2017

Redelijk leuk verblijf wat toch behoorlijk van de pistes af ligt. (Al zeggen ze zelf van niet) Prima gastheer en gastvrouw. Kamers ook in orde. Ivm de beoordelingen voor dit gekozen maar is wel veel te goog ingezet. Ook jammer dat er geen recente beoordelingen gedaan zijn. Tja....

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weer perfect, perfect weer !

peter_goes
2-6-2015

Na al twee keer de winterse sferen geproefd te hebben, nu eens in het voorjaar naar Gasthof Helena getogen. De ontvangst was, als altijd, bijzonder hartelijk waardoor je je direct thuis voelt. Deze vakantie al wandelend het Lechtal ontdekt. Wat een bijzondere ervaring, in vrijwel elk dorp langs de Lechweg kan je fraaie routes wandelen die allen leiden door de prachtige bergen met zijn indrukwekkende beken, rivieren en watervallen. Gasthof Helena is voor deze activiteiten een prima uitvalsbasis. Na deze wandelingen is het heerlijk vertoeven op het terras van de Gasthof genietend van een Lechweg-biertje om daarna te genieten van de kookkunsten van Mark en Helena. Ook de nieuwe parel van Mark en Helena in Vorderhornbach; Badino een waar zwemparadijs, mag er zijn! Op een werkelijk schitterende locatie runnen zij nu ook dit mooie etablissement. Na vier mooie dagen helaas weer terug naar Nederland.

Gereisd Met partner in Mon May 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

leen34
19-9-2014

Heerlijke vakantie gehad in dit gezellige knus Gasthof. Het ligt ongeveer 100 meter van de bushalte dus geen overlast van de hoofdweg. Gasthof ligt op een centraal punt. Van hier uit konden we alle kanten op. Wat een verrassing was is dat de keuken in het gasthof Grieks is. Echt wat anders dan de oostenrijkse keuken. Echt een aanrade en personeel super vriendelijk

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooie accomodatie

evdheijden
13-3-2014

wij hebben een top vakantie gehad, mede door de goede zorg van Mark en Heleen. Mooie kamer, het goede eten. Ruim n half uurtje rijden naar het skigebied Warth vonden wij niet vervelend. zelfs nog naar de hangbrug geweest in Holzgau. Zeker een aanrader. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. En Wellicht gaan ook wij volgend jaar weer

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Goede accommodatie en uitstekende service!!

Fam Elderkamp
4-3-2014

Mooie ruime kamers, goed bed. Ideaal dat je met een heel gezin op een kamer slaapt. Aparte douche en toilet en een woonkeuken met een bank en tafel met 4 stoelen. Een ruim half uur rijden naar het ski gebied Wart-Schroken-Lech wat wij niet nadelig vonden. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede service!! Wij hadden helaas autopech maar Mark heeft ons op zondag naar het skigebied gebracht omdat we met de bus niet op tijd bij de eerste skiles van de kinderen konden zijn. Helemaal super!! Op de dag van vertrek konden wij zelfs om half zes in de ochtend ontbijten. Wellicht komen wij volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Schot in de roos

peter goes
22-2-2014

Bij aankomst, ondanks een sneeuwbui, ontvangen door gastheer Mark op parkeerplaats voor het gasthof. Eenmaal binnen rondleiding gekregen waarbij werkelijk niets werd overgeslagen. Na het uitpakken welkomstdrankje genuttigd en kennisgemaakt met gastvrouw Heleen en de kinderen Nick en Rick. Gasthof Helena is gelegen in de pittoreske buurtschap Gutschau met een weids uitzicht op de prachtige bergen van het Lechtal. Buiten is er voldoende én veilige gelegenheid voor kinderen om te spelen, binnen is er zelfs een heuse Lego kamer en spelen de kinderen van Mark en Heleen vrolijk mee. Onze gezinskamer voldeed prima en was compleet ingericht, een nette badkamer en voldoende kastruimte en een dagelijkse schoonmaakronde. Een zéér gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Top is de verwarmde ruimte op de gang om na het skiën onze skikleding te drogen. Zowel het ontbijt als het diner zijn prima en verrassend en toch altijd aan te passen aan individuele wensen van de gasten. Ga er graag weer naartoe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer betaalbaar, goed verzorgd gasthof

Sepp van Loon
29-12-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Gasthof Helena is een netjes goed verzorgd gasthof, eenvoudige maar prima kamers met en lekker bed en een heerlijke douche op de kamer. We zijn met onze 4 kinderen geweest (10, 8, 4 en 3 jaar) en het is ook zeer kindvriendelijk. Het eten, zowel ontbijt al diner is prima, gevarieerd en goed verzorgd. Als je kiest voor Gasthof Helena kies je voor een prima prijs maar wel wat meer afstand tot het skigebied. Skien kun je op zo'n 10 minuten afstand op kleine heuvels, op een 30 minuten zit je in het grote gebied Warth met een verbinding naar Lech.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Helena in Häselgehr/Griesau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.