Vakantiehuis Köblhof

2006

Appartement Koblhof in Fugen Hart, rustig gelegen, een met

Henk Thalen
30-12-2006

Appartement Koblhof in Fugen Hart, rustig gelegen, een keurig ingerichte vakantiewoning met 5 mooie slaapkamers met goede bedden. Het appartement ligt ca 5-10 min. rijden van de skipistes (Kaltenbach en Spieljoch). Vriendelijk eigenaar, die regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Prima woning voor samenreizende families. Een aanrader.

Gereisd Familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Köblhof in Hart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Köblhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.