Hotel Hoppet

83 reviews over Hotel Hoppet

• 2019
    10M.verhagen31-08-2019

Fantastisch! Aanrader.

Super! Vriendelijk. Zeer schoon. Heerlijk hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Karin05-08-2019

Geweldig.

Erg gezellig hotel. Als je geen zin heb in kerk klokken reserveer dan een kamer in het gebouw aan de overzijde van de straat. De kerk klokken zijn daar nauwelijks te horen. Het eten is in buffetvorm en heeft iedere avond een ander thema. Het eten is goed. Het buffet wordt regelmatig bijgevuld. Rondom het buffet kan het wel druk zijn. De eigenaar is erg vriendelijk en zeer bereid om uitstapjes te regelen. Hij heeft voor ons een skiles en raften besproken. Zeker een aanrader om nog eens naar terug te gaan. De kamers waren ruim genoeg en schoon. Het enige was ontbrak is de mogelijkheid om op het balkon kleding te drogen.

Wat ook een enorm plus punt was dat het hotel wasmachines tegen betaling beschikbaar heeft voor de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Marc29-04-2019

Mooi hotel

Indien je van oorverdovend klokkengeluid houd, de kerk die op 2m van het hotel staat begint om 6h in de morgen te luiden zonder stoppen, spijtig dat de bar nooit open was en all-in bedoeld dat je een lunchpakket mag samen stellen, na het ontbijt is in het hotel niets te verkrijgen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7Sofie18-03-2019

Best ok

Wij hadden een kamer met terras naast de kerk, iedere morgen om 6h luiden de klokken zonder stoppen, spijtig dat je dan maar pas om 7h30 in het restaurant kan, het zwembad en kinderhoekje ligt in het bijgebouw' wel een stukje lopen, buiten het hotel is er niets te zien of te doen, het eten was ok de kamers zijn proper.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Saaike17-03-2019

Leuk hotel prijs kwaliteit

Hoppet is een leuk hotel, vlak naast de kerk met een pastoor die ze niet alle 5 op een rij heeft, klokken beginnen te luiden stipt om 6h in de morgen, zonder stoppen je wordt er gek van. Kamers zijn kraaknet, ontbijt en avondmaal in buffetvorm maar keuze genoeg. All-in formule lunchpakket mag je maken indien je dit wenst dranken zijn inbegrepen, soms moeilijk parkeren, als ze de kerk zouden verzetten gaan we zeker terug

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Borsboom23-05-2018

Perfecte vakantie

Fantastisch hotel met prima bediening. Heerlijk zwembad met binnen en buiten bubbelbad. Heerlijk eten zowel in de morgen als in de avond

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Marco14-03-2018

Goed Hotel met matig eten

Het Hotel is te bereiken via een sterk hellende weg wat met sneeuw echt wel een ding kan zijn om er überhaupt te komen. De ligging is wel mooi je kijkt uit over het dal omdat het best hoog ligt. Het hotel ligt naast de kerk wat resulteer in geklingel van de klok, ik denk dat heel veel mensen dit als niet fijn zullen ervaren, ik vond het daar in tegen geweldig het geluid van de bellen was echt een fantastische ervaring, het is maar een weekje in het gehele jaar. Kamers zijn prima worden ook goed schoon gehouden met goede bedden. Het ontbijt is prima mag alleen wat eerder is pas vanaf half 8 !!!! Het avond eten kan beter het is allemaal in buffet vorm en dat is wat minder als je meestal een keuze menu hebt in Oostenrijk. Het wellness gedeelte is prima mooi zwembad en mooie sauna. Het parkeren bij het hotel is mogelijk maar wel druk, het kan zijn dat je moet parkeren bij het bijgebouw. Het hotel ligt wel een stuk rijden van de Ski liften.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Alex06-03-2018

Leuke vakantie gehad

Vriendelijke personeel. Schoon,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Speurder07-01-2018

gwedlig hotel

Waren hier zelf in een rustige periode. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was geweldig. Mooie kamers en voor ons een prima ligging voor het ski gebied.

Je moet wel een klein stukje met de auto voor Kaltenbach en Zell am Ziller en dat kan dan ook voor sommigen een min puntje zijn.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

8Agten Heidi23-07-2017

Thuiskomen

We hebben dit jaar even problemen gehad met het inchecken, niet de betaalde kamer ( dalzicht) gekregen , we werden daarna echt genegeerd en hebben bijna een uur aan de receptie gewacht eer het opgelost was, na de klachtencommissie van het reiskantoor te bellen ging het sneller, voor de rest goed hotel, lekker eten vooral het ontbijt , vriendelijke bediening ,mooi zwembad,spijtig dat het in mineur is begonnen, dit vergeet je niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

5 tips over Hotel Hoppet

• Karin, 05-08-2019 Rapporteren

Aachensee, Slegeis stuwmeer, Hintertuxer Gletscher, ijsgrot op de hintertuxer gletscher, raften op de ziller, zomer skiën op Hintertux, spieljoch berg op, Krimml watervallen, rodelen, ziller hochstrasse rijden, bauernhof museum

• jackiedenO, 11-11-2013 Rapporteren

Elektrische fietsen huren,dan kan je een hele mooie tocht rijden naar Mayrhofen langs de rivier.of een spannend vluchtje maken met de airrofan lift naar boven nemen. (Rofan) En vanuit het hotel kan je naar de waterval lopen mooie route.

• Katleen Breugelmans, 14-08-2012 Rapporteren

zeker doen : rodelbaan in zell am ziller

5 vragen over Hotel Hoppet

• mendy, 28-07-2016 Rapporteren

wifi (internet)

weet er iemand of er wifi in hotel is?

• van Dijk, 07-03-2014 Rapporteren

drankjes tot 22:00 uur

Lees dat je de drankjes alleen in restaurant mag gebruiken. Kan je daar dan de hele dag terecht tot `s avonds 22:00 uur?

Liesbeth van Dijk, 31-01-2015

Inderdaad; het all-inclusive concept duurt tot 22 uur 's avonds. Daarna is drank voor eigen rekening.

• Maria, 28-07-2011 Rapporteren

vraagje

Wij gaan in oktober naar hotel hoppet, we hebben een 2 persoons kamer geboekt, het is de 100 tweepersoonskamer, ik hoop dat dit niet een super kleine kamer is. Wie heeft die kamer ook al eens geboekt???

Hoe is dit hotel, ik ben er nog nooit geweest.

Groetjes Maria

Maria, 06-08-2011

Alvast bedankt voor je reactie. Heb je misschien nog tips voor me, waar je naar toe kunt gaan daar in de buurt?

Het wellnes gedeelte is dit ook fijn of valt dat tegen. Groetjes Maria

filip, 19-09-2011

Beste, Het hotel is super, vriendelijk, lekker eten enz. Laat achteraf weten wat jij er van vond? Mvg Filip

lvhorick, 07-08-2011

Het wellness gedeelte hebben we niet gebruikt, met 4 kids van 7 tot 0 jaar is dat niet te doen. Ik weet wel dat het wellness gedeelte niet elke dag open is maar die info krijg je op dag van aankomst allemaal keurig in een mapje. Een stukj verder in deze rubriek heb ik al wat tips genoemd, een dagtripje naar Innsbruck is ook de moeite waard. Ook kun je naar Jenbach rijden of treinen, en van daaruit met een ouderwetse stoomtrein/tandradbaan naar de Achensee tuffen. Fietstocht door het dal is ook een aanrdaer, alhebben wij dat met de kids niet gedaan.

lvhorick, 05-08-2011

Hallo, wij zijn net terug van dit hotel, erg goed gehad. Helaas kan ik niet aangeven hoe groot deze kamer is, wij hadden een gezinskamer. (2 volw plus 4 kids) Wel kan ik vertellen dat de kamers ontzettend goed schoon zijn, elke dag bijgehouden, en bij verblijf langer dan een week, schone dekbedovertrekken! Wij zijn zeer tevreden over dit hotel, en overwegen volgend jaar weer te boeken! Fijne vakantie!

Hotel Hoppet info

• Aantal sterrensterstersterster