Gschnitz

Reviews over Gschnitz

de hemel op aarde

Monteyne Jessica
    10-8-2009

Gschnitz is een ideale plek voor wie van rust houdt, zowel 's winters als 's zomers. Het is een klein dorpje met zeer weinig toerisme. In de nabijheid is er het skiparadijs Steinach am Brenner. Gschnitz is dan dé plek om uit te rusten. We gaan er nu al een paar jaar heen en komen telkens opgeladen terug.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2007

Reeds voor de 9de keer daar naartoe

Guido Demuzere
    21-12-2005

Reeds voor de 9de keer daar naartoe. Gewoon voor de rust, ver van alle drukte. Een paar kleine drankgelegeheden, prachtige wandelingen, loipes, Het skigebied voor gevorderden is 10 km ver, maar er is er een gratis skibus. Het dorp is een echte aanrader voor wie een rustige vakantie in een prachtige natuur wil beleven. Let wel: slechts een drietal kleine hotelletjes (pensions)en één (meer luxe) appertementencomplex(je) Om te winkelen moet je naar Steinach(12Km) of naar Innsbrük (35Km) Aanrader!

Gereisd Familie in december 2005
Gschnitz scoort een 10 uit 10, op basis van 3 reviews