Appartement Bergkristall

2005

Bergkristall (in Ladis) was een erg mooi, ruim en schoon

Fam. Brouwers
24-2-2005

Bergkristall (in Ladis) was een erg mooi, ruim en schoon appartement. Garage voor de auto! Ligt gunstig tov de pistes (3 minuten lopen). Lekkere sauna. In Ladis zelf is niet veel te doen. Minpuntje: app. was vrij gehorig. Je hoorde de buurman hoesten!

Gereisd Anders in februari 2005

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Bergkristall

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergkristall in Gries, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergkristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.