Pension Landhaus Tyrol

92 reviews over Pension Landhaus Tyrol in het Nederlands

Super!

Sylvia
7-10-2018

We waren hier ivm WK wielrennen en hebben bij Erik en Mirka een geweldig mooie week gehad. Het hotel ligt in een prachtige omgeving waar mooie wandelingen gemaakt kunnen worden en Erik en Mirka weten je meteen een thuisgevoel te geven.

Ze zijn zéér gastvrij en de kamers zijn erg netjes en goed voorzien. Ontbijt is prima verzorgd. Kortom: het is echt aan te bevelen om je vakantie bij Landhaus Tyrol te boeken.

Zeer tevreden

W. van der Laan
24-9-2018

Wij hebben een zeer prettig verblijf van twee weken gehad in dit pension. Mirka en Erik gaven ons een warm ontvangst en zijn prettig in het contact, er heerst een fijne sfeer. De kamer was erg netjes en schoon. De omgeving is erg mooi, er is daar veel te zien.

Fantastisch, hartelijk, schoon, mooi!

Fam. Zoet
19-9-2018

Wij hebben het als zeer fijn ervaren. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en als je wilt krijg je elke dag schone handdoeken . Het ontbijt was heel smakelijk met genoeg keuze. Als je vragen hebt dan helpen Mirka en Erik je altijd. Er hangt een gemoedelijke sfeer en ik raad het iedereen aan. De omgeving heeft veel te bieden...het is prachtig.

In één woord geweldig.👍

Hilda arendsen.
16-9-2018

We hebben geweldige dagen gehad bij erik en mirka,mooi pension en goed verzorgd,altijd optijd schone handdoeken,elke dag word er schoongemaakt.

Smorgens een heerlijk ontbijtje,savonds kon je nog naar het barretje wat drinken als je er zin in had,altijd tijd voor een praatje,het was voor ons in één woord geweldig het is echt een aanrader,wij kpmen daar zekers weer een keer terug.

Wij hebben dus alleen maar voordelen.

Geweldige vakantielokatie

Harry een Wilma Gouverneur
17-8-2018

Erik en Mirka hebben er een mooie accommodatie van gemaakt. Ze staan je met raad en daad bij. Een hele mooie omgeving al zijn de wandelingen wat steiler dan we gewend zijn in andere ddelen van Oostenrijk maar met de vele aanwijzingen van Erik en Mirka kom je ook op de mooiste plekken. Het was weer een topvakantie afgelopen 14 ddagen. Een aanrader.

Geef je vakantie een extra boost bij Eric en Mirka

J.Hilverda
4-7-2018

Heerlijk verblijf op een perfecte lokatie.

Astrid & Ronald
19-6-2018

Zeer mooi Pension met vriendelijke eigenaren Erik & Mirka.

Mooie schone kamer.

Goed en uitgebreid ontbijt buffet.

Mooie wandelroutes in de omgeving.

Erik & Mirka kunnen je goed adviseren over (in ons geval ) Wandelingen enz.

Geen zin om s'avonds uiteten te gaan,

dan zijn Erik & Mirka bereid om een heerlijke Pizza of Patat klaar te maken.

Deze kun je dan nuttige op het terras of ontbijt ruimte met een heerlijk drankje,

En gezelligheid.

Het was een zeer geslaagde vakantie.

Mede door de mooi omgeving en de vriendelijke eigenaren.

Wij komen er vast nog een keer, om te genieten van de omgeving en vriendelijk eigenaars.

Uitmuntend hotel/pension

Joris & Yvette
3-6-2018

Wat een geweldig hotel midden in de Alpen!!

Wij hebben hier een week mogen vertoeven met onze 4 voeter!!

De ligging is perfect, je komt via de mooiste route’s in mooie plaatsen als Innsbruck of Ötz!!

De kamers zijn super netjes gerenoveerd,brand schoon en van een prima formaat met een heerlijk uitzicht!!

Het ontbijt is gewoon perfect in de zeer gezellige Stube!! Iedere morgen vers brood en beleg, echt een ontbijt waar je niets te kort komt!!

De eigenaren Erik en Mirka zijn super gast vrij, je kunt in alles merken dat dit hun passie is en ze doen er alles aan om je er een geweldige tijd te laten beleven!!

Wij komen hier zeker nog terug!!

Gastvrijheid ten Top

Gepkens
4-2-2018

Zeer vriendelijk onthaal door de Nederlandse eigenaren Erik en Mirka van dit schitterende landhaus. Mooie kamer met een adembenemend uitzicht. Heerlijk rustig wakker worden en direct uitzicht over de geweldige bergen en sneeuw.

Het skigebied is zeer goed te bereiken met de bus. Mirka en Erik voorzien je van alle informatie hierover. Ook in de avond kun je kiezen voor privacy op de kamer of je kunt er gezellig iets drinken in de stübe. Kortom ons verblijf van 4 dagen was echt een groot succes en terug komen dat gaan we zeker doen.

Mooi pension, centraal gelegen in een zeer pittoresk dorpje, heerlijke warme Nederlandse eigenaren die vol enthousiaste zitten ! Prachtig gerenoveerde appartementen voor mooie prijs !

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Tyrol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Tyrol in Gries im Sellrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.