Hotel Grieserhof

7,9

Laatste review

Kathleen en Geert,
8-10-2018

Heel lekker eten, keuzemenu. Gemakkelijk dat de eigenaars Nederlands praten.

Ruime kamers. Kregen veel tips over wandelingen en bezienswaardigheden.

Kleine spar in de buurt, voor grotere winkel moet je wat verder rijden.

56 reviews over Hotel Grieserhof in het Nederlands

Kathleen en Geert,
8-10-2018

Heel lekker eten, keuzemenu. Gemakkelijk dat de eigenaars Nederlands praten.

Ruime kamers. Kregen veel tips over wandelingen en bezienswaardigheden.

Kleine spar in de buurt, voor grotere winkel moet je wat verder rijden.

Gelukkig maar 1 nacht

Nienke,
27-8-2018

na alle positieve reacties hier gelezen te hebben, viel ons het hotel erg tegen. Gelukkig was het maar 1 nacht, de vriendelijkheid en warme ontvangst hebben wij niet gehad. Er zit een kleine speeltuin bij. Door file kwamen wij later aan dan verwacht, maar dit was een geluk bij een ongeluk. Wij hadden hier ons echt niet een middag kunnen vermaken. Het avondeten was prima. Het ontbijt summier. De kamers en gangen in het hotel zijn niet netjes afgewerkt. Restaurant e.d. ziet er prima uit. Als wij weer een hotel zoeken als tussenstop wordt het niet deze!

Nog nooit zo lekker gegeten!

Jenneke,
4-3-2017

We hebben een super week gehad.

Vriendelijke (Nederlandse) eigenaren volgens mij mag en kan alles.

Nog nooit zo lekker gegeten jammer dat de week voorbij is gevlogen.

Fantastisch!

Ron Fransooi
4-7-2016

Was voor ons enkel doorreis naar Italie, bij aankomst zeer goed ontvangen door deze nederlandse familie.

lekker gegeten, zeer gastvrij, kamers prima in orde.

wij hadden wat probleempjes met onze dochter, en zijn door deze familie geholpen en even naar het ziekenhuis gebracht.

Mochten wij nog eens langs deze route naar Italie rijden, gaan we zeker terug hiernaartoe!

Heerlijk door reis hotel.

Fam Greuter
12-8-2015

Voor de vierde keer zijn we hier gekomen voor overnachting tijdens onze vakantie op de heen en terug reis naar en van Italie.

Het is een kind vriendelijk gezinshotel.

De eigenaar heeft ons zeer goed geholpen met het regelen van een reserve wiel. Wij hadden nl een klapband onderweg gehad. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en hulp.

Fijn hotel

Inge
11-8-2015

Wij hebben hier overnacht onderweg naar Italie, voor de 2e x! Fijn hotel met goede bedden én een bad. Dit hotel staat garant voor een fijne overnachting + ontbijt dus uitgerust op doorreis!

Het wordt gerund door een ouder echtpaar en hun dochter + schoonzoon. Schoonzoon is een vriendelijke man, die gezellig even een praatje komt maken met tips.

Schoonmoeder mag wel wat vriendelijker zijn richting de klanten! Na 900 km. in de auto verwacht je toch dat je gastvrouw je met een glimlach vraagt hoe de reis is geweest, maar dat kon er niet vanaf...

Ander tipje voor het hotel is om hun restaurantfunctie meer te benutten; het is niet echt duidelijk dat je daar ook iets kan eten of drinken 's avonds. Wij hebben in het dorpje gegeten, maar zagen daar later wel andere gasten eten.

Als je buiten op het terras zit bij het hotel terwijl de kinderen lekker in de speeltuin spelen moet je zelf naar binnen lopen en vragen of je drinken kan bestellen. Prima, maar zonde dat ze daar niet meer uithalen.

Een goed hotel.

fam kulmer
12-7-2015

Wij zijn er 2 jaar achter elkaar geweest voor een overnachting op doorreis naar Italië.dit hotel gerund Noor Nederlanders is absuluut een aanrader. Het oogt mss war gedateerd maar dat is juist de Oostenrijkse charme. De eigenaren zijn super vriendelijk en het hotel is gewoon op alle fronten schoon. Ook voor een hapje te eten hoef je niet lang te zoeken. Want ze hebben een uitstekende keuken. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Wij komen er dit jaar niet omdat wij naar Slovenië gaan. Voor de toekomst op dooreen naar Italië is dot weer onze vaste stop. Mss nog wat langer want de omgeving is ook zeer d3 moeite waard.

goed hotel

R.Drose
28-5-2015

Aardige mensen met een praatje aan de eettafel wat het altijd goed doet.Uit eigen beweging smorgens het ontbijt vroeger klaargemaakt omdat wij ver moesten rijden.Dus een aanrader.

Prima hotel

Jeroen
31-8-2014

Hier 1 nacht verbleven op doorreis naar Italië,

Zeer gastvrij ontvangen en een fantastische cordon bleu gegeten.

Huiselijke Oostenrijkse sfeer, zijn bezig de ruime kamers te moderniseren met behoud van authentieke sfeer.

Tijdens ons verblijf hebben wij de aanwezige hond zeker niet als lastig ervaren (en ik ben geen liefhebber).

Al met al een prima prijs/kwaliteit verhouding, met een lekker ontbijt.

Leuke Nederlandse eigenaren die er hard voor werken.

Vreselijke hotel

Linda
31-8-2014

Vreselijk hotel, met vreselijke gastheer/ gastvrouw

Bij aankomst na een reis van 8 uur, geen fatsoenlijke ontvangst. Stinkende blaffende honden bij aankomst. Kinderen schrokken ze rot. Drinken was ook niet aan te slepen. Moesten steeds personeel zoeken. Geen handdoeken op de kamer. Bij vertrek zeer chagrijnig. En de geur van natte hond was niet te harden. Al met al never nooit een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Grieserhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grieserhof in Gries im Sellrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grieserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.