Gasthof Alpengasthof Grieserhof

Gasthof Alpengasthof Grieserhof

8.1Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Gries im Sellrain

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Alpengasthof Grieserhof voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

60 reviews over Gasthof Alpengasthof Grieserhof

• 8Ruud25-03-2020

Hotel middenin een ansichtkaart

Wat een onwijs leuke locatie om als beginpunt te gebruiken voor een ski,wandel,fiets,luier en cultuur vakantie. Getrickerd door het programma ,ik vertrek , bij de fam Hammink terecht gekomen. Na het hoog seizoen konden we ook van dinsdag tot maandag boeken waardoor je voor een appel en een ei met Transavia op Innsbruck vliegt. We hadden voor 280 euro de hele week een huurauto wel makkelijk met skien maar niet noodzakelijk omdat de bus voor de deur stopt. We huurde een complete skiuitrusting voor 9 euro per dag. Het is echt een familie hotel zo kan het gebeuren dat je s,avonds met een van de kinderen zit te ganzenborden . Voor een kleine meerprijs kan je ook half pension nemen. In de knusse bar heb je een fantastisch uitzicht op de verlichte loipe en de bergen kamer is schoon en eenvoudig de stube met originele houtkachel is behagelijk wat we hier miste was een lekker zitje om een beetje te lezen of tv te kijken.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    8Joris13-08-2019

Prima

Mooie locatie, zoals je van een Tirools bergdorpje verwacht. Typisch Oostenrijkse huizen in een groen dal omringt door hooggebergte. Weiland en kabbelende beekje achter het hotel en de koebellen in de verte maken het compleet. Wel erg rustig. Diner is goed en voordelig, ontbijt in orde al had er iets meer keuze aan beleg mogen zijn (bv. ham, chocopasta, gebakken/geroerd eitje..) Mooi typisch Oostenrijks gebouw, onze kamer was ruim en schoon, inrichting wel wat gedateerd. De kamers worden 1 voor 1 gerenoveerd, de eerste zijn intussen klaar. Buitenterras en mini-speeltuintje aanwezig. Voldoende parkeergelegenheid. Eigenaren zijn een jong Vlaams gezin, vriendelijk en gemoedelijk. 25 min. rijden naar het mooie en gezellige Innsbruck, 15 min. naar de route Fernpas/Brennerpas dus prima geschikt voor een overnachting op weg naar Italië, maar ook voor wandelaars en motorrijders. Vlakbij het Kühtai Skigebied, dus ook voor (budget)wintersport.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Kathleen en Geert08-10-2018

Heel lekker eten, keuzemenu. Gemakkelijk dat de eigenaars Nederlands praten. Ruime kamers. Kregen veel tips over wandelingen en bezienswaardigheden. Kleine spar in de buurt, voor grotere winkel moet je wat verder rijden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Nienke27-08-2018

Gelukkig maar 1 nacht

na alle positieve reacties hier gelezen te hebben, viel ons het hotel erg tegen. Gelukkig was het maar 1 nacht, de vriendelijkheid en warme ontvangst hebben wij niet gehad. Er zit een kleine speeltuin bij. Door file kwamen wij later aan dan verwacht, maar dit was een geluk bij een ongeluk. Wij hadden hier ons echt niet een middag kunnen vermaken. Het avondeten was prima. Het ontbijt summier. De kamers en gangen in het hotel zijn niet netjes afgewerkt. Restaurant e.d. ziet er prima uit. Als wij weer een hotel zoeken als tussenstop wordt het niet deze!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Ron Fransooi04-07-2016

Fantastisch!

Was voor ons enkel doorreis naar Italie, bij aankomst zeer goed ontvangen door deze nederlandse familie.

lekker gegeten, zeer gastvrij, kamers prima in orde. wij hadden wat probleempjes met onze dochter, en zijn door deze familie geholpen en even naar het ziekenhuis gebracht.

Mochten wij nog eens langs deze route naar Italie rijden, gaan we zeker terug hiernaartoe!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Fam Greuter12-08-2015

Heerlijk door reis hotel.

Voor de vierde keer zijn we hier gekomen voor overnachting tijdens onze vakantie op de heen en terug reis naar en van Italie. Het is een kind vriendelijk gezinshotel. De eigenaar heeft ons zeer goed geholpen met het regelen van een reserve wiel. Wij hadden nl een klapband onderweg gehad. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en hulp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Inge11-08-2015

Fijn hotel

Wij hebben hier overnacht onderweg naar Italie, voor de 2e x! Fijn hotel met goede bedden én een bad. Dit hotel staat garant voor een fijne overnachting + ontbijt dus uitgerust op doorreis! Het wordt gerund door een ouder echtpaar en hun dochter + schoonzoon. Schoonzoon is een vriendelijke man, die gezellig even een praatje komt maken met tips. Schoonmoeder mag wel wat vriendelijker zijn richting de klanten! Na 900 km. in de auto verwacht je toch dat je gastvrouw je met een glimlach vraagt hoe de reis is geweest, maar dat kon er niet vanaf... Ander tipje voor het hotel is om hun restaurantfunctie meer te benutten; het is niet echt duidelijk dat je daar ook iets kan eten of drinken 's avonds. Wij hebben in het dorpje gegeten, maar zagen daar later wel andere gasten eten. Als je buiten op het terras zit bij het hotel terwijl de kinderen lekker in de speeltuin spelen moet je zelf naar binnen lopen en vragen of je drinken kan bestellen. Prima, maar zonde dat ze daar niet meer uithalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10fam kulmer12-07-2015

Een goed hotel.

Wij zijn er 2 jaar achter elkaar geweest voor een overnachting op doorreis naar Italië.dit hotel gerund Noor Nederlanders is absuluut een aanrader. Het oogt mss war gedateerd maar dat is juist de Oostenrijkse charme. De eigenaren zijn super vriendelijk en het hotel is gewoon op alle fronten schoon. Ook voor een hapje te eten hoef je niet lang te zoeken. Want ze hebben een uitstekende keuken. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Wij komen er dit jaar niet omdat wij naar Slovenië gaan. Voor de toekomst op dooreen naar Italië is dot weer onze vaste stop. Mss nog wat langer want de omgeving is ook zeer d3 moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014

• 9R.Drose28-05-2015

goed hotel

Aardige mensen met een praatje aan de eettafel wat het altijd goed doet.Uit eigen beweging smorgens het ontbijt vroeger klaargemaakt omdat wij ver moesten rijden.Dus een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Jeroen31-08-2014

Prima hotel

Hier 1 nacht verbleven op doorreis naar Italië, Zeer gastvrij ontvangen en een fantastische cordon bleu gegeten. Huiselijke Oostenrijkse sfeer, zijn bezig de ruime kamers te moderniseren met behoud van authentieke sfeer. Tijdens ons verblijf hebben wij de aanwezige hond zeker niet als lastig ervaren (en ik ben geen liefhebber). Al met al een prima prijs/kwaliteit verhouding, met een lekker ontbijt. Leuke Nederlandse eigenaren die er hard voor werken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Gasthof Alpengasthof Grieserhof info