Reviews over Gries im Sellrain

Kathleen en Geert,
    8-10-2018

Heel lekker eten, keuzemenu. Gemakkelijk dat de eigenaars Nederlands praten.

Ruime kamers. Kregen veel tips over wandelingen en bezienswaardigheden.

Kleine spar in de buurt, voor grotere winkel moet je wat verder rijden.

Super!

Sylvia,
    7-10-2018

We waren hier ivm WK wielrennen en hebben bij Erik en Mirka een geweldig mooie week gehad. Het hotel ligt in een prachtige omgeving waar mooie wandelingen gemaakt kunnen worden en Erik en Mirka weten je meteen een thuisgevoel te geven.

Ze zijn zéér gastvrij en de kamers zijn erg netjes en goed voorzien. Ontbijt is prima verzorgd. Kortom: het is echt aan te bevelen om je vakantie bij Landhaus Tyrol te boeken.

Zeer tevreden

W. van der Laan,
    24-9-2018

Wij hebben een zeer prettig verblijf van twee weken gehad in dit pension. Mirka en Erik gaven ons een warm ontvangst en zijn prettig in het contact, er heerst een fijne sfeer. De kamer was erg netjes en schoon. De omgeving is erg mooi, er is daar veel te zien.

Fantastisch, hartelijk, schoon, mooi!

Fam. Zoet,
    19-9-2018

Wij hebben het als zeer fijn ervaren. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en als je wilt krijg je elke dag schone handdoeken . Het ontbijt was heel smakelijk met genoeg keuze. Als je vragen hebt dan helpen Mirka en Erik je altijd. Er hangt een gemoedelijke sfeer en ik raad het iedereen aan. De omgeving heeft veel te bieden...het is prachtig.

In één woord geweldig.👍

Hilda arendsen.,
    16-9-2018

We hebben geweldige dagen gehad bij erik en mirka,mooi pension en goed verzorgd,altijd optijd schone handdoeken,elke dag word er schoongemaakt.

Smorgens een heerlijk ontbijtje,savonds kon je nog naar het barretje wat drinken als je er zin in had,altijd tijd voor een praatje,het was voor ons in één woord geweldig het is echt een aanrader,wij kpmen daar zekers weer een keer terug.

Wij hebben dus alleen maar voordelen.

Gries im Sellrain scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews