• Type accommodatie

Reviews over Gries im Sellrain

fantastisch

Frans en Marij
    19-7-2017

Met de gastenkaart die je krijgt vanaf 2 overnachtingen kun je veel extra"s doen oa 4 gondelbanan

Leuk dorp, weinig te doen

Tom Westerlaken
    6-3-2017

We waren in Landhaus Tyrol, wat top was, maar in het dorp zelf is weinig te doen, maar we waren voor de wintersport daar, dus we moesten ook in Kuthai zijn, wat wel echt een wintersport dorp is.

Maar alles is er aanwezig , dus er ontbrak ons aan niets.....

niet spectaculair

niekrijg
    25-9-2015

het dorp op zich stelde niet veel voor. maar de omgeving is prachtig. vooral de rit gries over de kuhtai is beademend

Geen beoordeling

Rien Kreffer
    26-6-2015

we hebben er alleen maar geslapen maar een mooie omgeving. Vandaar toch een 8

Heerlijke uitvalsbasis

Wim Schoonheijm
    2-3-2015

Op 15 min afstand van Innsbruck. Perfecte plek om tot rust te komen of verschillende sporten te bedrijven zoals wandelen, fietsen (wielrennen en mountainbiken), motor rijden, skieen, langlaufen, rodelen etc. Alles binnen handbereik.

Gries im Sellrain scoort een 8,2 uit 10, op basis van 30 reviews