Gries im Sellrain

We hebben een aantal aanbieders voor Gries im Sellrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Gries im Sellrain

Leuk dorp, weinig te doen

Tom Westerlaken,
    6-3-2017

We waren in Landhaus Tyrol, wat top was, maar in het dorp zelf is weinig te doen, maar we waren voor de wintersport daar, dus we moesten ook in Kuthai zijn, wat wel echt een wintersport dorp is. Maar alles is er aanwezig , dus er ontbrak ons aan niets.....

Gereisd met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke uitvalsbasis

Wim Schoonheijm,
    2-3-2015

Op 15 min afstand van Innsbruck. Perfecte plek om tot rust te komen of verschillende sporten te bedrijven zoals wandelen, fietsen (wielrennen en mountainbiken), motor rijden, skieen, langlaufen, rodelen etc. Alles binnen handbereik.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig dorpje

de moerloose wilfried,
    18-3-2013

is uitstekend gelegen op 10 km van Kuhtai en meer zeer vele busverbindingen van en naar dit prachtig gelegen wintersportdorp op2020meter hoogte. Kuhtai is voorzien van alle skimogelijkheden. Langlauf,rodelen, skieen en mooi voorziene wandelwegen.

Gereisd met partner in maart 2013

Fijne plek.

van Mourik,
    9-5-2010

Een heerlijke vakantie gehad in Hotel Grieserhof. Voor de eigenaren meer dan lof. De verzorging was top, zelfs de Hollandse pot ontbrak niet. Er hangt een gezellige huiselijke sfeer. Hotel heeft een gunstige ligging t.o.v. skibushalte richting Kuthai.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een fijne vakantie!

ilse,
    21-12-2008

wij zijn met 8 mensen naar Gries geweest. We hebben gelogeerd in hotel Antonie. Echt super Oostenrijks! Prima service, voor de kinderen waren ze superaardig. Eten was ook goed. Eén groot nadeel: wat is het warm in het hotel...maar dat geldt voor heel veel hotels in Oostenrijk. In voorseizoen rijdt de bus te weinig naar ski gebied Küthai. Héél tof voor kids!(nederlands sprekende skileraren. In krokus worden zij voor privé lessen geboekt, jammer...(ps:gries is zeer klein)

Gereisd met jonge kinderen in december 2008
Gries im Sellrain scoort een 8,8 uit 10, op basis van 30 reviews