Gasthof Rose

12 reviews over Gasthof Rose in het Nederlands

Prima

Joris
14-8-2019

Vlakbij de Brennerpas dus ideaal voor een overnachting onderweg van of naar Italië. Typisch Oostenrijks gebouw in een mooie streek, helaas kwamen we pas laat aan en moesten de volgende ochtend weer vroeg weg dus geen tijd gehad om van de omgeving te genieten. Wel jammer dat het Gasthof aan het einde van het dorp ligt, ingeklemd tussen 2 steile hellingen. Beetje donker en geen weids uitzicht, behalve misschien aan de voorzijde. Voldoende parkeerplaatsen, maar aan de overkant van de weg in een onoverzichtelijke bocht dus uitkijken met jonge kinderen. Fijne bedden en de kamer was ruim en schoon, badkamer wat krap maar toch niet verkeerd. Avondeten was goed en voordelig, ontbijt ook prima, eitje wordt naar wens voor je gebakken. Vriendelijke mensen, gemoedelijke sfeer. Inrichting met veel hout zoals je die bij een Oostenrijkse Gasthof verwacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima overnachtingsplek

Mike
8-7-2014

Wij stopten hier op weg naar Toscane. De eigenaar is een zeer vriendelijke man die erg meedacht met ons 1 jarige zoontje. Avondeten is erg lekker en niet duur. Ook het ontbijt is goed en uitgebreid. Kamers écht Oostenrijks. Dus veel hout en krakend bed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie overnachtingplek!

Eileen
17-8-2013

Gebruik gemaak van de familiekamer onderweg naar Italie. Zeer vriendelijk ontvangt . Ook bij het reserveren vanuit nederland een vriendelijk en behulpzaam contact met de gastheer. Heerlijk gegeten bij aankomst en s morgens voor vertrek ook een heerlijk ontbijt gehad ( gedekte tafel). Kamers zijn eenvoudig maar alles is aanwezig (douche,toilet, tv en zelfs wifi. Dit gasthof stamt geloof ik uit 1880 en er zijn dan ook nog een aantal authentieke elementen zichtbaar. Kortom een en al oostenrijkse gemutlichkeit! Volgende jaar zeker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

prima plek voor overnachting

Gerwin
28-7-2013

Na een lange reis was het een prima plaats om met ons gezin te overnachten. We hadden een familiekamer geboekt, met twee aparte slaapkamers. Het hotel ligt aan een rustige weg. Geen overlast van lawaai o.i.d. gehad. 's avonds hebben we er prima gegeten en ook het ontbijt was goed verzocht. Geen overbodige luxe maar dat is ook niet nodig voor een overnachting op weg naar het zuiden. Het nodige was aanwezig. Goede sfeer in het hotel, rustig.

Gereisd Familie in juni 2013

Heerlijke overnachting

Wilma Koops
11-9-2012

We zijn hier geweest op weg naar Italie. Goede plek om te overnachten, dicht bij de Brenner. Verwacht niet al te veel luxe! Het is allemaal netjes, eten redelijk goed. We hadden de familie kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima als tussenstop!

Marty
3-9-2012

Op weg naar Italie, hier geboekt. Het Gasthof ligt niet ver van de Brenner autoweg. Vriendelijke eigenaar. We hebben na aankomst even fijn ontspannen in de tuin gezeten om wat te drinken en later goed gegeten in het restaurantje. Voor mensen die van ontzettend mooi en sjiek houden is het niet een aanrader, alles oogt wat antiek, oudbakken en rommelig met ouderwetse kleedjes etc. Maar wel schoon. En niet duur, voor 5 personen 2 volw en 3 kinderen hadden we een kamer(s) geboekt met een tussendeur. Kinderen eigen kamer dus. Voor 110 euro met goed ontbijt. Het ligt langs een drukke weg en aan de overkant kan je parkeren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede overnachtingsplaats

pieniemini
25-8-2012

In augustus hebben we hier overnacht op weg naar Italie. Het was erg goed. We hebben er ook s avonds gegeten en dat was heel lekker. Ontbijt was eenvoudig maar wel lekker. We hadden een kamer met verbindingsdeur naar de kamer waar de kinderen sliepen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk verblijf

eaboerma
2-5-2012

Gasthof Rose heerlijk als verblijf goed eten en prima bedden

Gereisd Met vrienden in juni 2011

super

fam van Dijk
23-8-2011

we gebruiken dit gasthof al meerdere keren als tussenstop, zeer gastvrij en kindvriendelijk, eten gewoon goed en lekker, ontbijt eenvoudig maar goed. Kamers zijn schoon, ruim en netjes. Een zeer goede gastvrije service. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. We zullen dit gasthof nog lang gebruiken als tussenstop.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale overnachtingshotel

Hans vd Wal
31-7-2011

Ideale overnachtingshotel. De kamers zijn prima en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Rose in Gries am Brenner, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.