Gasthof Haus Berghof

Met jonge kinderen

Geweldig

Fam Rijs
13-7-2016

Het contact verliep heel prettig. We kwamen laat in de avond aan, veel later dan verwacht door slecht weer en file. Het laatste stukje rij je via een smalle kronkelweg in de bergen. Na aankomst om 23:30 hadden een heel gastvrij ontvangst en werd er meteen drinken en eten aangeboden voor allemaal. Nog even met z`n alle gezellig aan een grote tafel over de reis gesproken. Nadat hun eea verteld hadden over de B&B zijn we naar onze zolderkamer / appartement gegaan. Geweldig wat een ruimte. 5 bedden, en een soort woonkeuken, grote badkamer met douche en bad. Prima geslapen en de volgende ochtend genoten van een prachtig uitzicht via een groot zolderraam wat uitzicht gaf over een wakker wordend Dal en uiteraard de Brennerpas! Onze oudste dochter mocht helpen met het ontbijt, zij is altijd vroeg wakker en stond om 6 uur al mee te helpen in de keuken. Dat hadden zo ze afgesproken :). Voor de kinderen lagen er veel spellen en tekenspullen. Na een heerlijk en gezellig ontbijt zijn wij op doorreis gegaan naar Italie.

erg huislijk huis in de bergen

ah
19-7-2011

Mooi en netjes huis, met een stijle weg te bereiken. Mooit uitzicht.

goede bedden, goed om te overnachten. Prachtig uitzicht.

Bijzonder gastvrij gasthaus

Arjen
12-10-2010

Natuurlijk staat Oostenrijk bekend om haar gastvrijheid. Dat wordt in Haus Berghof meer dan bevestigd. Frau Jenewein komt je onderin het dorp ophalen omdat de weg naar het Gasthof zo moeilijk te vinden is in het donker. Dat valt natuurlijk reuze mee, maar tegenspreken heeft geen zin. Het gasthaus ligt mooi boven in de pas, met een geweldig uitzicht. De pas is tevens het nadeel, geeft best wel wat lawaai in het dal. De slaapkamers zijn ruim en schoon, het eten is goed en de prijs is laag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Haus Berghof in Gries am Brenner, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Haus Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.