Gries

Reviews over Gries

Gezellig dorpje

Ann
    19-2-2017

Gries is een gehucht van Langenfeld waar je prachtige wandelingen kan maken en genieten van de bergen. Ook voor mensen die nog nooit geskied hebben, is dit de ideale omgeving (zeker met jonge kinderen). Je kan hier ook goedkoop verblijven en dan elke dag gaan skiën in Solden, Ötz of Obergurgl. Als je er tenminste niet tegenop ziet om elke dag die verplaatsing te maken. De skibus naar Solden is gratis als je een skipas hebt. Onze harten heeft het dorp al lang gestolen. We gaan er dan ook een paar keer per jaar naartoe. Ook in de zomer is het de moeite.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek zowel in de zomer als in de winter

Hans
    14-3-2015

Prachtige plek om zowel eenvoudige als iets sportievere wandelingen / sneeuwschoenwandeling te maken. er is een mooie Gratis parking op het einde van het dorp inclusief sanitair! van hieruit vertrekken diverse wandelpaden.

Gereisd Met partner in maart 2015

Supergezellig dorpje.

Ann Sels
    2-3-2010

Je vindt hier de typisch Oostenrijkse Gemüdlichkeit. In de winter is het ideaal om te wandelen, langlaufen, of om te gaan skiën met beginners of kleine kinderen. Je kan er naar verschillende hutten wandelen en dan met de slee naar beneden komen (kan je in de hutten zelf huren)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010
Gries scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews