Hotel Wellnesshotel Engel

1 review over Hotel Wellnesshotel Engel

Himmlisch

Corinne Nater
7-7-2013

Das Wellnesshotel Engel wird seinem Namen gerecht! Man fühlt sich wie im Himmel auf Erden!

Top Service, Top Essen, super Wellnessbereich, sehr schönes und freundliches Ambiente, top Zimmer - es stimmt einfach alles im Engel! Die grossen und kleinen Engel fühlen sich wohl dort!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellnesshotel Engel in Grân, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellnesshotel Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wellnesshotel Engel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.