Hotel Sonnenhof

5 reviews over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

Super week

Natasja
20-11-2017

Super hotel. Heerlijk eten. Wellness fantastisch. Familiehotel. Iedere dag aan het ontbijt een kaart met het menu voor die avond, het weer, wat te doen in omgeving. Wil nog graag een keer terug.

Rob Petersen
18-11-2017

Het eten, de kamer, het zwembad, kortom we hebben genoten in het hotel van de verzorging en het personeel.

Fantastisch, prima eten, goede verzorging/service

Robbert Jan Petersen
25-2-2017

Eerste klas hotel, dit jaar weer terug en dat zegt genoeg! Ligging op 1100 meter, prachtige wandelingen en gratis rondleiding in de bergen. Ook vrij reizen met de bus naar andere plekken in de omgeving.

Tot rust komen en heel lekker genieten!

Simone
9-10-2016

Het is een zeer relaxed, aangenaam, mooi, schoon en prettig hotel. Overal is aan gedacht, het ontbreekt je aan niets, het personeel is heel vriendelijk en netjes, je wordt heerlijk in de watten gelegd, er is een fantastische en zeer uitgebreide wijnkaart, het eten is er echt heerlijk, het ontbijt is geweldig (heel erg veel keus, vers), prachtige omgeving (wandelen, fietsen, skiën, langlaufen). Er hangt een rugzak en paraplu te leen op de kamer. Je kunt er o.a. fietsen huren. Ontspannen kan ook in het prachtige wellness centre, relaxruimtes of in het zwembad (beetje gedateerd, maar prima). Je kunt er dagen lang genieten van de mooie wijnen, verschillende gerechten, de Mittagsjause etc etc. Ik heb me er heel erg thuis gevoeld en ga zeker weer terug. Wat een rust, schoonheid en heerlijkheden op allerlei gebied!

Prima hotel.

Edwin
17-9-2015

Voor de eerste keer geweest, op zich prima hotel. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding zit wat scheef. Sonnenhof is in vergelijking tot andere vergelijkbare hotels aan de dure kant. Wij betaalden € 260,- per nacht, 3/4 pension. Hiervoor kregen wij een juniorsuite die overigens prima in orde was (wel erg warm).

Welness was goewd, zwembad is gedateerd. Eten was ok, wel aan de zoute kant. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Grân, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.