Gramais

Reviews over Gramais

Fantastisch!!

Monique Zevenbergen,
    18-9-2016

Voor de échte (steile)wandelaar en rustzoeker een "must". Superlocatie, geweldig lekker eten, basic maar goede kamers met prima bedden. Geen snelweg etc. Eindpunt v.e. dal. Personeel heel vriendelijk en correct. Appartement (met ontbijt) werd dagelijks schoongemaakt. Hond toegestaan. Tevens verhuur van mooie grote chalet en kleinere chalets en alleen kamers. Het enige Gasthof ih dorpje is Gasthof Alpenrose. Geen geluidsoverlast, keuken gaat om 19.30 dicht! Dorpje heeft maar 41 inwoners en is kleinste van Tirol. Voor huttenwandelaars een prachtgebied!

Gereisd met partner in augustus 2016