Appartement Seiwald

AppartementWeer vandaag17°11°
Appartement Seiwald
9,9

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Seiwald voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Seiwald in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

mieke
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was goed.Wat een fantastisch hotel.Super vriendelijk personeel.Hier is de klant nog koning.Eten is heerlijk.

Oude reviews (archief)

Erg goed hotel.

Thijs
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een hotel om terug te keren! Wat verder van de piste maar met auto vijf minuutjes. Lekker eten en erg gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seiwald in Going, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seiwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Seiwald scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.