Pension Haus Hausberger

Pension Haus Hausberger

7.9Goed

Oostenrijk, Tirol, Going

Op vakantie geweest naar Haus Hausberger?

7.9Goed

• 6.3Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

8 reviews over Pension Haus Hausberger

• 8Dagmar11-05-2020

Prima verblijf, huis is groot & nieuw !

Wij waren aangenaam verrast over het huis. Het heeft een grote woonkamer met bank en eettafel, dus 2 zithoeken. Ook heeft het een speksteenkachel waardoor het behoorlijk warm is binnen. De keuken en badkamer zien er nieuw en fris uit. De slaapkamers liggen achter elkaar, dit is dan een van de weinige minpunten omdat je door de ene kamer naar de andere loopt. Ander minpuntje: afstand naar de liften. Het huisje ligt echt landelijk en rustig, daar moet je van houden. De eigenaresse vonden wij bijzonder aardig. Er lag voor ons een weihnachtsstol en fles champagne klaar voor de kerst! Zwembad???

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Fam. v.d. Sommen15-07-2012

Prima locatie voor rust en stilte.

Wij zijn bij de "Hausbergers" al meerdere keren geweest. Altijd in het appartement gezeten. Dit jaar zitten we op de kamers. Het is een eenvoudig maar goed vakantie verblijf. In het appartement doe je alles zelf. De kamers zijn met ontbijt. Elisabeth staat altijd klaar om het de gasten naar de zin te maken. Het huis staat op het einde van een asfaltweg een heel stuk de "Wilder Kaiser" op. Weg is goed te rijden. En als je er dan bent, genieten van de rust en de stilte. Voor ons een prima locatie in de zomer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Maurice29-03-2010

Zeer goed pension!!

Pension 'Hausberger' ziet er erg netjes en goed verzorgd uit. De (gedeelde) badkamer en het toilet zijn beide gerenoveerd en worden erg goed schoongemaakt. Onze kamer werd ook iedere dag netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Het ontbijt vonden wij erg goed... er werd zelfs rekening gehouden met dieetwensen (geen varkensvlees).

De pistes zijn op loopafstand, ongeveer 10 minuten lopen. Je kunt ook de bus nemen op ongeveer 100 m afstand van het pension.

Je ski's en/of snowboard kun je op de benedenverdieping kwijt in een verwarmd depot.

Verder wil ik nog kwijt dat mevrouw 'Hausberger' zeer vriendelijk en behulpzaam is. Ze doet er alles aan om het haar gasten naar hun zin te maken.

Kortom, een echte aanrader!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8cortijo delgado kolk02-01-2010

prima verblijf!!!

Wij kwamen aan en werden gelijk netjes verwelkomt, of we een goeie reis hadden gehad etc... Kort daarna kregn we onze kamer....wij hadden geboekt met eigen badkamer en wc en vonden dat ook echt heerlijk!!! Deze zat overigens niet in onze kamer maar was tegenover onze kamer (wij zaten als enige op de beneden verdieping, dus konden heen en weer lopen).

Naast ons ook nog een depot waar we onze wintersportkleren konden laten opdrogen (was verwarmd) en het materiaal konden neerzetten, heerlijk!!!

Ontbijt was prima met verse broodjes en divers beleg, kopje koffie/thee, jus d'orange en een heerlijk gekookt eitje.....

Elke dag werd het bed opgemaakt en de kamer opgeruimd, we hadden de eerste avond pistache nootjes gegeten en de doppen nog niet weggegooid, dat had de mevrouw (Margereth) gedaan (schaam, schaam)...

Verder kwamen er nog twee vrienden een nachtje logeren, was geen probleem, ze konden zelfs kosteloos mee ontbijten!!!

Naar de piste +- 10minuten lopen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2009

• 9duiveklem18-12-2008

fijn verblijf

ze zijn erg aardig en er is vanalles mogelijk. ideaal. klein stukje lopen naar de liften is niet erg en het is zeker niet te ver (het is vlakbij de scotland yard). gewoon direct bij het pension reserveren=het goedkoopst.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007