Hotel Blattlhof

Hotel Blattlhof

7.5Goed

Oostenrijk, Tirol, Going

Op vakantie geweest naar Blattlhof?

7.5Goed

• 6.9Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

34 reviews over Hotel Blattlhof

• 5Hagenaar11-03-2017

Nooit meer

Slechte ontvangst, alles werd in rap tempo uitgelegd,leek wel een bandje. oudbollige kamer,badkamer stonk, geen ventilatie. Kamer veel te warm en ook weer geen ventilatie. Eten was matig, 1x buffet geweest dat was prima, maar na een uur was alles opgeruimd dus snel dooreten. Geen vriendelijk personeel deden hun werk maar of ze er nu echt plezier in hadden? Bij het verlaten van het hotel vroeg zij ons om onze skipas in te leveren die wij vervolgen nooit gekregen hebben! Op een duitse site zagen wij vervolgens dat die maand de skipas inclusief was. Veel hotels gehad in oostenrijk, maar dit was de eerste keer dat ik mij niet welkom gevoeld heb en werkelijk alles tegenviel. Jammer!

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Vlijmen11-01-2017

Fijn Hotel

Het Blattlhof hotel is een goed hotel, we hadden een 4 persoonskamer en deze was ruim en netjes. Het eten is ons goed bevallen en de service ook. Heel vriendelijk en behulpzaam. Dus gaan er graag nog eens naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 8Wietze Zwart10-02-2016

We hebben een heerlijke week gehad in Going.

Het Hotel was prima, de service was goed, het eten was gevarieerd, het skigebied was goed, de afstand tot de pistes acceptabel.Skiverhuur met eigen locker bij de lift. In Going zelf is niet veel te beleven, maar vanuit het Hotel was de afstand naar Elmau bijna even ver en daar was het wel gezellig.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Monique Verharen01-03-2015

warm hotel

Hotel ligt aan de verkeerde kant van de weg tov de pistes. Wij vonden het te ver lopen met uitrusting maar gelukkig is er op de berg voldoende parkeerplaats om met de auto te gaan. Nog steeds is het een erg warm hotel dus neem iets luchtigs mee voor de diners. Die zijn erg smakelijk maar wel veel. De keuken past zich gemakkelijk aan voor de kinderen (en volwassenen als je wilt). Gedeelte van het personeel is erg dom (sorry) en een van onze obers erg onbeleefd maar er loopt ook leuk personeel rond. De kamers zijn ruim en schoon met een fijne badkamer, de sauna klein maar fijn, het ontbijt is erg goed. Drankjes zijn niet goedkoop en spijtig genoeg moet je ook voor water betalen. Leuke speelkamer voor de kinderen. Prima hotel. Skigebied ligt aan het einde van het totale gebied. De lessen zijn van 10-12 en 14-16 uur met 2 uur pauze. Te lang om de kinderen over te laten blijven en waardoor je zelf beperkte mogelijkheden hebt om te skien. Wel kleine klassen (max.8). Kids vonden het super.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 8nielsenkim118-01-2013

Goed hotel

Hier een aantal keren overnacht voor een nacht. Goed hotel, redelijke, maar schone kamers en goed ontbijt.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9rian06-03-2012

prima hotel, het was beter dan verwacht

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en dat in een drukke week met een vol hotel, je bent zo op de piste.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8de bode frank26-01-2012

eerder 3 dan 4 sterren

prys kwaliteit oke .vriendelijk onthaal en bereidwillig personeel , propere kamer , ontbijt en avondeten ook goed , alleen sauna is wat te klein

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9H. en W. van Es08-08-2011

Prima hotel

Hotel Blattlhof is een prima hotel in een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. De kamers zijn mooi en schoon. De mensen zijn heel vriendelijk en bereidwillig. Er is gratis WiFi. Het eten is erg goed, t.w. een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds keuze uit 3 viergangenmenu's, waarbij een royaal salade- en dessertbuffet. Bovendien is er een fijn buitenzwembad met ruim voldoende ligstoelen en parasols. Wij zijn echt al heel vaak in Oostenrijk geweest, dus we kunnen vergelijken. Hotel Blattlhof was voor ons een bijzonder aangename verrassing. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Elly van den Elzen11-01-2011

Perfect

Wij waren met een gezelschap van 11 personen, waaronder 5 kinderen in de leeftijd van 13 tot 16 jaar. Wij hebben het allemaal bijzonder goed naar onze zin gehad. Gastvrij, prima ontbijtbuffet, soep met hapje na het skieën en goed avondeten (keuze menu met salade- en toetjesbuffet). De kamers zijn gerenoveerd, keurig netjes, elke dag schoonmaak. Voldoende ski-pistes voor elk niveau binnen handbereik. P.S. neem vooral 'n t-shirt mee, er wordt niet bezuinigd op stookkosten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 6x_sabine04-01-2011

Normaal hotel

Blattlhof is een goed hotel. Niet veel luxe, maar de kamers zijn goed en het is verzorgd. Wel ouderwets ingericht, maar dat is normaal daar.

Het eten vond ik zelf niet lekker, en ze werken daar met elke avond een keuze uit 3 hoofdgerechten, buffet was beter geweest.

Het skigebied is wel erg leuk, je bent zo boven. Volgende keer zal ik een ander hotel kiezen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats