Hotel Waldhof (+ Pension)

Hotel Waldhof (+ Pension)stersterster

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Gerlos

8.8Fantastisch

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhof (+ Pension) voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Waldhof (+ Pension)

• 2019
    9Lotte05-02-2019

Meer meer meer!

Alles was perfect! Van begin tot einde een vakntiegevoel zoals je dat wil!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9EC07-01-2018

Heerlijk huiselijk hotel op top locatie

Heerlijk huiselijk familie hotel, eten is prima, kamers ook.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8ruud de wit28-12-2015

Prima plek voor een wintersportvakantie

Prima hotel, goede service en top ligging t.o.v. de uitgaansgelegenheden (tegenover Little London). Bediening is best en iedere dag krijg je nieuwe handdoeken en word je bed opgemaakt. Wij waren met 3 personen waardoor je een extra kamer erbij krijgt met bedbank; het matras op de bedbank is niet om over naar huis te schrijven en de kamers zijn niet bepaald groot. Desalniettemin: voor een optimale (apres)ski vakantie zou ik er zeker weer heengaan!

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Zeeland05-02-2015

Waar voor je geld

Wij komen hier al jaren en vinden het nog steeds een prima hotel.Er zijn veel luxere hotels maar dit is zeker niet een aanrader.Toplocatie, goeie schone kamers, knus barretje en een wellness.....kortom prima en alweer geboekt voor volgend jaar.Gr Zeeland

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8corne13-01-2015

Leuke week gehad

Zaterdag 3 januari 2015 aangekomen in hotel waldhof, na een vriendelijk ontvangst konden wij om 11.00 uur al de kamer in! Kamers waren netjes en goed schoon. Rondleiding gehad door het hotel etc. Nadat alles uigepakt was direct naar de pistes gegaan, waar we toch wel wat trek hadden gekregen. Op het eten waren veel slechte reacties, dus met een vooroordeel aan tafel gaan zitten, maar alles viel 100% mee! Jacob, hotel eigenaar loopt keurig in het pak, en de 2 dames van de bediening lopen er ook netjes bij.

In de kelder van het hotel was een soort welness ruimte gecreeerd. Heerlijk dit na een dag flink knallen op de piste. De service was ook uitstekend toen wij de telefoon in de welness hadden ondekt en zo naar de keuken belde om drinken te bestellen. Tot onze verbazing werd het nog gebracht ook !

Kortom ; zeer vriendelijke en leuke mensen. Schone kamers, Schoon hotel, Eten was prima ( niet vergelijkbaar met want daar is de prijs ook niet naar ! )

Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in januari 2015

• 4geurtroos23-05-2014

Slecht hotel

Ligging goed maar personeel en eten zeer ondermaats!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 4Marco_vandermeer10-03-2014

Slechtste hotel in 15 jaar gerlos!!!!!

-eigenaresse zeer onvriendelijk - avondeten dramatisch slecht, wij zijn naar 4 dagen bij restaurants in het dorp. Gaan eten. - overige bediening is vriendelijk maar spreekt geen Duits of Engels en begrijpt IIg niet als je wat vraagt. - kamers zijn simpel maar schoon. - locatie is goed ook al moet je niet aan het voorkant van hotel liggen.

Ik kom al 15 jaar in gerlos maar hotel waldhof heeft een gedeelte van mijn vakantie verpest door onvriendelijkheid en onprofessionaliteit van de eigenaresse en het zeer slechte eten.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Van Ingen14-02-2014

Echt een aanrader, zeker voor apres skiers

De locatie is perfect. Je kunt tot aan het hotel een dalafdaling maken, skibus vlakbij en recht tegenover de apres ski. Goed eten en zeer schone kamers!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 5Stefan28-01-2014

Hier gaan we nooit meer heen

Wij hadden hotel Victoria geboekt maar dat is een week voor onze vakantie afgebrand. Wij hadden dit als vervanging gekregen. Eten was erg slecht. Wij hadden bij onze eerste boeking geen eten alleen ontbijt dus voor ons geen probleem dan eten we buiten de deur. Nou dat werd niet in dank afgenomen door de vrouw van de eigenaar. Verder zijn de hygiëne van de kamers super valt niets over te zeggen wel dat de bedden erg slecht zijn en meer gemaakt voor hele kleine mensen ik ben zelf 1.82 en lag met me voeten buiten het bed ook het matras was erg hard.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 9m.kroes30-12-2013

super hotel!!

Super hotel! Al 29 jaar vaste klant. Wij worden altijd hartelijk ontvangen. Kamers worden elke dag super schoongemaakt. Jacob en Beverly zijn erg vriendelijk en hartelijk. Wij zeggen top!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

D-reizen

1 tip over Hotel Waldhof (+ Pension)

• corne, 13-01-2015

Na een aantal vakantie's ben ik erachter gekomen dat mensen vaak reactie geven als het of super goed/leuk enz. geweest is of als het dramatisch slecht geweest is! ik heb besloten voortaan na elke vakantie reactie te geven ( ook als deze normaal is )

1 vraag over Hotel Waldhof (+ Pension)

• Ad, 26-08-2018

Welness

Is bij de welness in het hotel badkleding verplicht of gaat iedereen naakt?

Dennis, 24-02-2019

Heeft u inmiddels al antwoord op uw vraag, wij zijn ook benieuwd.

Hotel Waldhof (+ Pension) info

• Aantal sterrenstersterster