Hotel Tirolerhof

• Sauna
Tonen op kaart

132 reviews over Hotel Tirolerhof

• 10Carin19-01-2020

Top hotel met een top team

Geweldig hotel met een goede service. We zijn al op veel plekken geweest maar we hebben hier geen enkele negatieve opmerking. Alles was top. Mooie schone kamers, goed eten en als het eten ( keuze uit 3 hoofdgerrchten ) je niet bevalt kun je altijd nog iets van de kaart kiezen. Gastvrijheid vriendelijkheid en goede service staan hier bovenaan. Werkelijk niets is teveel. Jullie zijn een top hotel met een top team.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Bram van L.04-01-2020

Aanrader, goede prijs- kwaliteit verhouding

Goed en net hotel met prima keuken. Ontbijt was goed/uitgebreid, elke avond keuze uit 2 soorten soep, salade buffert en keuze uit 4 verschillende hoofdgerechten, geen hoogstandjes maar zeker prima eten. Erg vriendelijke en goede bediening in het restaurant. Onze kamer was recent gerenoveerd (Kristall) en meer dan keurig en super ruim. Sauna voorzieningen erg uitgebreid, vriendelijk personeel en ligging t.o.v. skilift (dorfbahn) acceptabel. Deze afstand is goed te lopen, max 10 minuten (niet op ski schoenen), daarnaast stopt de skibus voor de deur, om de 10 minuten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Bjornatapelbroek15-02-2019

Een dikke 10👍

Super hotel !!een aanrader voor jong en oud.verder niets meer aan toe te voegen .

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Hans Huggers05-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Ik raad mensen aan zeker wanneer ze in deze omgeving in de buurt zijn,dit hotel aan te doen.De verzorging was super en de kamers schoon.De kinderen hebben het echt naar hun zin gehad en gingen met pijn en moeite weer terug.Ik zelf ben een moeilijke eter,maar daar was nu geen sprake van.keuzes genoeg.Wat wij persoonlijk jammer vonden is dat de eigenaar te zakelijk was,dus zeker geen tijd maakte om een persoonlijk gesprek aan te gaan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Y. van Houdt16-11-2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Alles was goed, we hadden half pension en geen enkele kritische opmerking over dit hotel!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Anoniem23-02-2017

Geweldig

Alles was geweldig. Top service, top kwaliteit, top kamers, top bediening, top restaurant en top eten!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2016

• 7Ingrid16-02-2017

Leuk hotel

Prima hotel aardige mensen die er werken.ligging prima Eten waar een ieder het heerlijk vind ..ben ik er niet van onder de indruk gewoon standaard niks mis mee

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Yolanda gerritsen15-02-2017

Aanrader

Heerlijke grote kamer ( type Kristall) met balkon/vloerverwarming op badkamer/ zitje/ BVN tv etc. Eten is heerlijk en zeer uitgebreid. Ontbijt royaal en Avondeten heeft salade buffet, iedere dag twee verschillende soepen, voorgerecht en vier hoofdgerechten om te kiezen als je halfpension hebt waaronder 1x vis en 1x vegetarisch. Ook keus uit twee verschillende desserts. Keuken en bediening zeer georganiseerd en efficiënt. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Skibus voor de deur en twee haltes tot aan gondelbahn. Wandeling naar centrum van Gerlos in 15 minuten, skigebied minder geschikt voor beginnende skiers want 90% van de hellingen is rood. Rest zwart of blauw.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2017

• 10P. Hop13-02-2017

Een aanrader. Fantastisch

Het is er heerlijk rustig. Je kunt er heerlijk relaxen in de sauna. Super bediening. Er is veel mogelijk. En de eigenaar spreekt goed Nederlands.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in februari 2017

• 9Fam. Stougie07-01-2017

Fantastisch hotel!

Prima hotel met de skibus voor de deur. Lopen naar het centrum is goed te doen. Ontbijt is zeer uitgebreid en op verzoek worden er eieren gebakken terwijl de scrambeld eggs met spek bij het buffet aanwezig is. Voor het diner kan je kiezen uit meerdere hoofdgerechten en nagerechten, er is ook een saladebuffet. Enig minpuntje is de bedbank als je een kamer voor 4 personen hebt, die ligt wat harder dan de bedden. Al met al een hotel om nog eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

4 tips over Hotel Tirolerhof

• Dirk van Duijn, 22-09-2013

Ook voor slecht ter been mensen een goede plek. Vlakke wandelingen mogelijk. Met de bus terug via de gratis Bergactiv kaart, die je gratis mee krijgt. Veel kortingen met deze kaart op vervoer, activiteiten en verhuur.

• Sytske, 01-08-2013

Neem je eigen kussens mee als je de kans krijgt. De kussens daar zijn nogal plofkussens.

Nabij kaprun is een prachtige gletsjer. Prijzig maar dat is het meer dan waard.

• Roos, 28-11-2011

vanuit Gerlos kan je bijna alle kanten op met de auto! En de ligging is echt helemaal Super.

1 vraag over Hotel Tirolerhof

• ellen hop, 05-02-2014

kamers

Als je aamkomt, vanaf hoe laat mag je op de kamer.

Wilma, 16-03-2014

Wij arriveerden om 1630 uur en onze kamer was perfect gereed