Kleine hotelsWeer vandaag26°13°

geweldig

g.p. de korte
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

sportalm wat een geweldig hotel, mooie slaapkamers, heerlijk eten en een gezellige apresski voor de gasten het hotel ligt midden in het dorp. vlak bij de nieuwe gondel (dorfbahn) en ligt aan de winkelstraat waar je leuke winkeltjes kan bezoeken en vlak bij de apresski zit, de cincin en little-london zin werkelijk om de hoek.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 2 woorden : Te gek

Henk en Renate Nijland
19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het meest klantvriendelijke hotel waar we de laatste jaren zijn verbleven. De auto staat schoon en droog in de garage, vanuit daar met de lift naar je kamer die elke dag super schoon gemaakt wordt. Het ontbijt is zeer divers met ruim voldoende keus in kaas, vleeswaren, yoghurt en toebehoren en vers fruit. Het avondeten met 5! gangen is heerlijk met keuze uit drie hoofdgerechten. Tussen vier en acht 's avonds kun je gebruik maken van de spa en heerlijk uitrusten op de waterbedden. Ook daar staat de koelkast goed gevuld met verse sappen en vers fruit. Vanuit het hotel kun je zomers heerlijke wandelingen maken en de nieuwe skilift naast t hotel brengt je 's winters naar de top van de ski pistes.

Wij kunnen geen minpuntje vinden !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend verzorgd!

Alexander Oostindien
14-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Samen met mijn vriendin een week op de latten. Na 20 jaar wintersport al veel hotels versleten en deze in de top 3. Prijs kwaliteit heb ik in verhouding nog niet vaak zo mee gemaakt. Uitermate vriendelijk personeel, uitstekend eten, kamers groot, schoon en dagelijks voorzien van nieuwe badlakens. Ook de auto keurig te parkeren onder het hotel. Enige minpunt: een volgend hotel zal altijd minder zijn vergeleken met dit..

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sportalm voor je op een rij gezet:

Gastvrij en mooi hotel op een top locatie!

FR
21-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van onze vakantie in Gerlos en dit kwam mede door het hotel waarin we verbleven. Ruime en schone kamer met op de begane grond een mooi terrasje. Wij hadden halfpension geboekt en onbijt en avond eten waren meer dan prima! Door de persoonlijke sfeer voelden wij ons extra welkom!

Gereisd Met partner in juli 2015

Perfect hotel

Mirjam Lammertink
28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel, eten is super!!! Moeder en zoon staan in de keuken en dat proef je alles is met liefde gemaakt! Vader en dochter doen de rest en zijn erg betrokken en servicegericht. Echt een aanrader. Nu voor de 2e keer geweest en ga zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed Hotel met fantastische keuken

maarleen Ederveen Janssen
28-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer netjes, midden in t centrum met uitzicht op de bergen. Zeer vriendelijk personeel, ook in het restaurant. Kamers zijn schoon en netjes. Je krijgt hier echt waar voor je geld. s avonds 4-gangen diner. Vind het alleen jammer dat er in de Hotelbar/lounge gerookt mag worden, als je toch ergens wilt gaan zitten zonder rook moet je naar het restaurant.

Gereisd Met partner in januari 2014

Fijn hotel, goede keuken, vriendelijk personeel

Roeland van Vledder
20-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven een week in dit hotel gedurende januari 2014. Het is ons Zeer goed bevallen. Mooie kamers, goede, maar soms erg drukke wellness, heerlijk eten en bovenal eer vriendelijke eigenaren en personeel. Bovendien hondvriendelijk. Gratis parkeergarage. Ook het skigebied is een aanrader. Skibus op 75 meter, waar ook de dalafdaling eindigt. Kwaliteit van wifi matig en tegen, geringe, vergoeding.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Fijne vakantie gehad

Alex_reist
17-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hele vriendelijke service in restaurant en bar. We hebben veel plezier gehad. Sauna is ook fijn in huis. Erg raadzaam om hier te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in het centrum van Gerlos

Leentje Braeken
5-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We gaan al verschillende jaren terug naar hotel Sportalm. Het is altijd weer heerlijk om daar te zijn. Het eten is er ook super!

Gereisd Met partner in december 2013

Goed hotel. Beslist een aanrader!!!

Maassen P.J.J.R.
24-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een hotel dat ik zonder meer iedereen zou aanraden die een hotel zoekt met een prima verzorging, waar het personeel vriendelijk en behulpzaam is en de kamers dagelijks goed gepoetst worden.

Gereisd Met partner in juli 2013

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sportalm in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sportalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.