Appartement Sonnwend

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnwend voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Sonnwend in het Nederlands

F,
12-8-2018

Het is een prachtig appartement met een super lieve gastvrouw.

Niets is haar teveel.

goed verzorgd en vooral zeer schoon!

la Fontaine
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sonnwend is te bereiken via een slingerweggetje. Ook met sneeuw goed te bereiken dankzij het snel sneeuwvrij maken. Bus is vlakbij, maar wij hebben de auto genomen naar de lift. Voldoende parking als je niet te laat bent.

Schoenen moeten in de hal beneden blijven staan, hetgeen aanvankelijk wat overdreven leek, maar eigenlijk een goede zaak is met al dat zout en water. Appartement is zeer schoon, echt spic and span, en wij zijn vrij kritisch. Keuken uitrusting is prima, er werden zelfs afwasblokjes en keukenlinnen geleverd. Eigenaren zijn erg aardig en houden er (terecht) toezicht op dat het rustig is na 22.00 u en hun appartementen met respect worden behandeld.

Kelder met verwarming voor skischoenen.

Kortom een heel fijn verblijf gehad in een goed appartement.

Fantastische Accomodatie in Geweldig Ski Oord!

Hans Bijkerk
1-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een van de beste appartementen die ik in mijn leven heb gezien. Meestal ga ik naar de USA om te wintersporten, maar dat haalt het niet bij dit uitdagende gebied. Het hele gebied is aan elkaar geplakt. Het dorp is erg gastvrij en er komen hele leuke mensen uit alle lagen van de bevolking. Ook het voedsel is erg gezond in Oostenrijk! De eigenaresse van het appartement pakt alle klachten voortvarend op! Ik kom graag terug elk jaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnwend voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnwend in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnwend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.