Hotel Riederhof

Thuiskomen in Riederhof

Eveline
1-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn traditioneel gasthof. Hartelijke ontvangst door de vriendelijke familie. Goed ontbijt en avondeten met heerlijke afwisselende menu’s.

Goede ligging voor een zomerse wandelvakantie. Veel mooie natuur op loopafstand en als je wat verder wilt, kan je de gratis wandelbus nemen die voor de deur stopt. Goede en schone kamers.

Sublieme gastvrijheid

Jager
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zelden zoveel gastvrijheid meegemaakt. Afgezien van de prima kamer en het heerlijke ontbijt maakte de familie Wildauer het verschil. We komen er vast nog eens terug.

Kom je naar Gerlos, ga dan naar Riederhof!

Van der Heijden
5-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gastvrij, je voelt je hier meteen thuis. Voor het diner, heb je drie keuze mogelijkheden en een mooi saladebuffet, het eten is lekker en voldoende. De kamers zijn netjes ingericht, schoon en comfortabel. In de sauna is het heerlijk vertoeven met de nodige ontspanning. Indien gewenst, kan je parkeren in de parkeergarage en anders bij het pension, dit alles is gratis.

De familie Wildauer zijn zeer aardig en erg gastvrij. Indien hulp nodig, staan zij altijd voor je klaar. Ook het overige personeel, zijn super aardig.

Indien slecht ter been, er is geen lift aanwezig.

Heel fijn hotel

Karen
11-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima echt Tiroler hotel, eenvoudige kamer maar wel compleet, goede bedden. Heel vriendelijk, gastvrij en hartelijk. De familie doet erg hun best om het je naar je zin te maken. Ok, er is geen lift, maar mijn bagage werd naar mijn kamer gebracht. Ligging is rustig maar met de skibus voor de deur en het centrum op ca. 400 m afstand geen probleem. Bubbelbad, sauna en stoombad heerlijk na het skiën voor de liefhebbers. Het eten was goed. Erg prettig, elke dag een keuze menu. Bij het ontbijt keuze uit een gekookt-, spiegel-, of roerei. (een echt geklutst ei, geen instant poeder).

Aanrader

Frans Vreede
8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een erg gastvrij pension, met zeer vriendelijke eigenaren.

kamers waren royaal, eten was zeer goed, met ruim voldoende keuzemogelijkheid.

Na het skiën hebben we genoten van de sauna en whirlpool

• Ligging t.o.v. pistes8

Bijzonder fijne mensen, die graag een extra stapje willen doen om het je naar de zin te maken.

Enige min puntje is dat er geen lift is.

Hardeman
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig hotel, schoon, netjes, zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Wij hadden half pension. Heerlijk ontbijt en 's morgens moest je aangeven wat je 's avonds wilde eten, keuze uit 3 gerechten. (4 gangen diner) Was voortreffelijk! Hotel beschikt over een bubbelbad en sauna. Zo lekker na een dagje skiën. Hotel ligt aan de rand van het dorp, maar wel op loopafstand van het centrum en de après ski. Skibus stopt voor de deur. Het hotel heeft geen lift, dat is het enige -puntje. Het was een heerlijk verblijf en wij komen hier zeker nog eens terug. Rustig gelegen, maar wel volop kunnen genieten van al hetgeen Gerlos te bieden heeft. Een echte aanrader!

heerlijk hotel

Ruud
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel van een fantastische familie, je voelt je hier helemaal thuis en de gastvrijheid spat er van af!!

Fantastisch en super gastvrij

Steven
14-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wordt gerund door een ontzettend vriendelijke en gastvrije familie. Je merkt aan alles dat ze het iedereen naar hun zin willen maken. Heerlijk ontbijt elke ochtend (met eitje naar wens) en ‘s avonds keuze uit diverse lekkere gerechten. Hier en daar een wat oudere stijl, maar alles is van goede kwaliteit en het hele hotel is brandschoon. We komen zeker weer terug!

Cathinca
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

super goed hotel.mooie kamers met balkon

Het eten was heel erg goed. Een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Riederhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riederhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riederhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.