Hotel Riederhof

authentiek en super gezellig

Joke,
23-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Riederhof heeft een skibushalte voor de deur. Gerlos heeft een super ski opslag voor tijdens je vakantie, verwarmd, met banken om op te zitten en je schoenen te wisselen, fantastisch. Onderaan de piste dus hoef je dus niet meer mee te slepen. Riederhof zelf is een familie hotel met eenvoudige , prima kamers. Je hebt elke dag keuze uit een aantal gerechten voor diner die je sochtends aan kan geven. Ontbijtbuffet is ook zalig. Wij hebben hier echt genoten van de gezelligheid en het eten. Je kan naar Gerlos lopen, leuke route door het park of langs de weg. Wij houden daarvan, even de benen strekken nar de apres ski. Er is geen lift dus wel trappen lopen! Zeker een aanrader als je voor sfeer gaat!

Uitstekend

C.E.R. Kraesgenberg,
2-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg goed verblijf gehad en de familie ontvangt je met open armen. Ze nemen ook de tijd om te praten of advies te geven over de bezienswaardigheden. Kamers zijn netjes en schoon.

Thuiskomen in Riederhof

Eveline,
1-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn traditioneel gasthof. Hartelijke ontvangst door de vriendelijke familie. Goed ontbijt en avondeten met heerlijke afwisselende menu’s.

Goede ligging voor een zomerse wandelvakantie. Veel mooie natuur op loopafstand en als je wat verder wilt, kan je de gratis wandelbus nemen die voor de deur stopt. Goede en schone kamers.

Sublieme gastvrijheid

Jager,
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zelden zoveel gastvrijheid meegemaakt. Afgezien van de prima kamer en het heerlijke ontbijt maakte de familie Wildauer het verschil. We komen er vast nog eens terug.

Altijd goed

An,
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik kom reeds lange tijd in Hotel Riederhof, met mijn familie of partner. En telkens is het tiptop in orde. De kamers zijn eenvoudig in typische Tiroolse stijl, alles is kraaknet. Het eten is rijkelijk en steeds super lekker. Andrea en Toni en hun twee dochters ontvangen iedereen met open armen en zorgen er voor dat u niks tekort komt tijdens uw verblijf. Er is ruim genoeg parkeerplaats en ook een parkeergarage. De ski/wandelbus stopt voor het hotel. Een hotel met een hart in een supermooie omgeving.

Kom je naar Gerlos, ga dan naar Riederhof!

Van der Heijden,
5-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gastvrij, je voelt je hier meteen thuis. Voor het diner, heb je drie keuze mogelijkheden en een mooi saladebuffet, het eten is lekker en voldoende. De kamers zijn netjes ingericht, schoon en comfortabel. In de sauna is het heerlijk vertoeven met de nodige ontspanning. Indien gewenst, kan je parkeren in de parkeergarage en anders bij het pension, dit alles is gratis.

De familie Wildauer zijn zeer aardig en erg gastvrij. Indien hulp nodig, staan zij altijd voor je klaar. Ook het overige personeel, zijn super aardig.

Indien slecht ter been, er is geen lift aanwezig.

Heel fijn hotel

Karen,
11-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima echt Tiroler hotel, eenvoudige kamer maar wel compleet, goede bedden. Heel vriendelijk, gastvrij en hartelijk. De familie doet erg hun best om het je naar je zin te maken. Ok, er is geen lift, maar mijn bagage werd naar mijn kamer gebracht. Ligging is rustig maar met de skibus voor de deur en het centrum op ca. 400 m afstand geen probleem. Bubbelbad, sauna en stoombad heerlijk na het skiën voor de liefhebbers. Het eten was goed. Erg prettig, elke dag een keuze menu. Bij het ontbijt keuze uit een gekookt-, spiegel-, of roerei. (een echt geklutst ei, geen instant poeder).

Aanrader

Frans Vreede,
8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een erg gastvrij pension, met zeer vriendelijke eigenaren.

kamers waren royaal, eten was zeer goed, met ruim voldoende keuzemogelijkheid.

Na het skiën hebben we genoten van de sauna en whirlpool

• Ligging t.o.v. pistes8

Bijzonder fijne mensen, die graag een extra stapje willen doen om het je naar de zin te maken.

Enige min puntje is dat er geen lift is.

Hardeman,
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig hotel, schoon, netjes, zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Wij hadden half pension. Heerlijk ontbijt en 's morgens moest je aangeven wat je 's avonds wilde eten, keuze uit 3 gerechten. (4 gangen diner) Was voortreffelijk! Hotel beschikt over een bubbelbad en sauna. Zo lekker na een dagje skiën. Hotel ligt aan de rand van het dorp, maar wel op loopafstand van het centrum en de après ski. Skibus stopt voor de deur. Het hotel heeft geen lift, dat is het enige -puntje. Het was een heerlijk verblijf en wij komen hier zeker nog eens terug. Rustig gelegen, maar wel volop kunnen genieten van al hetgeen Gerlos te bieden heeft. Een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Riederhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riederhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riederhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.