Hotel Riederhof

• Sauna
Meer hotelinfo

130 reviews over Hotel Riederhof

• 9F van Hemert16-09-2019

Dit hotel is zeker een aanrader. Fantastisch.

Gasthof Riederhof is een zeer gastvrij hotel. Hartelijk ontvangst met koffie en gebak. De kamer en douche zijn gedateerd maar schoon. Voortreffelijk zeer gevarieerd eten en prima uitgebreid ontbijt. Iedereen van de familie en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 8Noteborn05-09-2019

Voor herhaling vatbaar

prima hotel, goed eten, veel wandelmogelijkheden

• 10Th de Haas04-08-2019

Geweldig

De vriendelijkheid, behulpzaam, attent, zeer hygienisch hotel, goede keuken met keuzemenu,

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Carolien Goossens25-04-2019

Gerlos - Riederhof - skivakantie - onvergetelijk

Super vriendelijke ontvangst door de vrouw des huizes met koffie en gebak. Alles kant en klaar inclusief skipas. Mooie kamer met balkon. Sauna en fitness ruimte gratis. Het eten is er heerlijk . Alles Super schoon. De bus stopt voor de deur naar de skipistes. De sneeuw is super, het weer was prachtig zonnig. Gerlos is een drukke maar gezellige plaats. Wij zijn er al 33 jaar naar toe geweest. Altijd in een pension. Maar dit heeft ook wat. Verwend worden. Onvergetelijk. Voor herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Rocco Ooms27-02-2019

Gasthof Pension Riederhof, een echte aanrader.

Heerlijke locatie om een vakantie te vieren in Gerlos. Gasthof Pension Riederhof ligt aan de rand van Gerlos in een rustig gedeelte. Het centrum (skilift, winkels en kroegen) is op loop afstand en de (ski)bus stopt om de 15 minuten voor de deur. De familie Wildauer is zeer vriendelijk en heeft het goed voor elkaar. Het eten, zowel ontbijt en avondeten, is ronduit goed en zeer afwisselend. Sauna en whirlpool zijn netjes en mooi en is zeker na een dag skiën in de Zillertal Arena heerlijk genieten. Uiteraard is het mogelijk om in Gerlos na het skiën te genieten van de apres ski, Seppi's, Cin Cin, maar een keer rustig biertje aan de bar van Riederhof is ook niet verkeerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8Ilona18-02-2019

Heerlijk hotel op goede locatie!

In de voorjaarsvakantie met twee kids en vrienden in dit hotel geweest. Prachtige ruime familiekamer, met tussendeur en balkon. Geen lift, maar de eigenaar wil met liefde helpen tillen. Ontbijt en keuzemenu prima. Elke ochtend een eitje naar keuze. Beneden een nette sauna met groot bubbelbad. Op loopafstand van de Dorfbahn, bushalte voor de deur. Zeer vriendelijk personeel.

Met jonge kinderen

• 9Caya Noorland13-02-2019

Fantastisch hotel!

Een heerlijke wintersport week in Hotel Riederhof gehad. Familie Wildauer bedankt voor de goede zorgen. Sochtenda een heerlijk ontbijt buffet met eitje naar keuzen. En na een hele dag op de piste te hebben gestaan ook nog een “4 gangen” diner. Slaapkamers iederedag schoon en zo gastvrij dat er zelfs bij wisseling van reisgezelschap een extra bed is geplaatst.

Tevens toen een van onze vrienden naar huis moest, na een ski ongeluk, hebben ze haar kosten niet doorberekend en waren ze zo gast vrij om haar met alles te helpen! Echt een aanrader!

Met vrienden

• 9Robin en Cheyenne10-02-2019

Super

De vakantie in de Riederhof is super goed bevallen. De mensen zijn er echt heel vriendelijk. Bij binnenkomst krijg je een kopje thee met iets lekkers. Parkeren kan op eigen terrein en de skibus stopt voor de deur. Het eten is ook super goed verzorgd! De kamer was wel iets aan de kleine kant maar je hebt er alles wat je nodig hebt. De Welness was ook heerlijk, zeker na een dagje snowboarden in de kou.

• 9Mmc Verzijl Visser09-02-2019

Geweldig goed ❤️

Zeer gastvrij pension, vriendelijk warm welkom en verblijf... schone nette kamers.... en zeer goede keuken... wij hadden half pension en waren blij verrast met het aanbod/keuze en de hoeveelheid. Rustig gelegen... en toch dicht bij centrum/ski lift.🥰

• 8Dave en Nicolette Wester06-02-2019

Aanrader

Zeer vriendelijke ontvangst door de Fam.Wildauer. Prima ontbijt, elke dag keuze uit eieren. Bij t diner keuze uit 4 gerechten. Skibus stopt voor de deur, prima! Komen graag nog een keer terug!

• 6Ligging t.o.v. pistes

13 tips over Hotel Riederhof

• amanda591, 15-02-2012

De rodelbaan van 7 KM is erg leuk! Echt een aanrader. Ik heb er wel wat spierpijn en blauwe plekken aan overgehouden, dus wel een aanrader voor aan het einde van de week.

• Janine Temminck, 20-02-2012

Vergeet vooral de Cin Cin niet. Dat is een hele leuke Nederlandse tent waar je kunt apresskieen tot 23.00 uur! Tussen 17.00 en 20.00 uur is het wel het gezelligst.

Na 23.00 uur kan je er tegenover terecht in de County Club. Dat is een soort discotheek.

• eelcotekronnie, 30-03-2014

Ligging terras op de zon tot vijf uur 's middags in maart! Overdekte autogarage.

5 vragen over Hotel Riederhof

• Rocco, 18-09-2018

Hotelbar

Is er in de wintermaanden de mogelijkheid om in het hotel aan het einde van de dag een biertje te drinken in de hotelbar ???

• Reggie Buijsse, 06-06-2018

ontbijt

Vanaf hoe laat kan je er ontbijten

• Tara, 07-10-2017

Buffet

Vraag van mijn zoon: hebben ze bij het avondeten ook nog een saladebuffet of voorgerechten buffet? En hoe uitgebreid is het ontbijtbuffet?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels