Appartement Residence Zillertal

8.1Fantastisch

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Zillertal voor je op een rij gezet:

Contact

44 reviews over Appartement Residence Zillertal

• 8Daan02-02-2019

GeZellig, modern appartement

Mooie appartementen op redelijke afstand van het dorp. Pluspunten: - net en modern appartement - ruime appartementen - incl skiruim

Minpunten: - Receptie is maar beperkt bereikbaar - Inchecken vanaf 15:00

• 8Annemieke29-01-2019

Heerlijk appartement

Voor de 4de keer terug naar dit unieke 2 persoons appartement. Pluspunten zijn, luxe keuken met a merk apparatuur. Fijne nette badkamer met een heerlijke douche. Je skispullen in het eigen skidepot waarbij je schoenen snachts opwarmen. Auto makkelijk voor de deur. Ook aan de dingen gedacht waar je zelf niet aan denkt. Vaatwasser tabletten, suiker, droogdoeken. Wij hebben alleen wat aan te merken op de bedden. Stukje naar beneden lopen en direct in de skibus instappen om zo de piste op te kunnen. Wij zullen hier zeker nog geregeld terug komen.

• 3Vincent20-07-2016

Nooit Meer

De ruimte van het appartement was goed. Echter, alleen bij ontvangst iemand gezien. als je in de week dat je er bent iemand nodig hebt voor iets , is er niemand en zijn ze slecht tot niet bereikbaar. De hele afwikkeling erna was erg slecht, amaturistisch en geeft een lange nasleep. Veel gesteggel over de financiele afwikkeling en onterecht geld afschrijven van je visa card.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Herman Bakker01-02-2015

Heerlijk appartement - echte aanrader

Afgelopen week zijn wij met 5 personen verbleven in Residence Zillertal. Het was een heerlijk appartement met alle luxe die je zou verwachten van een appartement in deze prijsklasse. Goede ruime slaapkamers, goede badkamers met heerlijke douches en sfeervolle eet/ huiskamer. De ligging t.o.v. de piste is wellicht niet ideaal, maar voor ons maakte dat niet uit, omdat we altijd met de auto richting piste gaan. Kortom, heerlijke week gehad! Speciale dank aan de firma Romex!

• 9Heleen Wassink22-03-2014

Wat een relaxed appartement na de hele dag skien!

Nooit eerder zo'n fantastische skiweek gehad! Hele dag stralende zon, desondanks prima sneeuw en goed onderhouden pistes en vooral heerlijk thuiskomen in dit ruime, schone appartement. Wij en de kinderen genoten vooral van de bedden, heerlijk geslapen! Fijne houten vloer en genoeg plek voor iedereen om te relaxen na een dag buiten. Volgende keer weer!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Anonymous17-01-2014

Prachtig Appartement

Wij zaten in een 5-persoons appartement en dit appartment was prachtig. Mooie keuken met Miele inbouw oven en magnetron. Inrichting was modern en schoon. Klein minpuntje: gordijnen in de slaapkamer konden niet geheel gesloten worden (of niet zonder overdreven veel moeite) doordat er een kast voor stond. Afstand tot de lift is wel een duidelijk minpunt. Skibus stopt beneden maar hiervoor moet nog wel een aardige afstand worden afgelegd met een steile helling. Voor de rest: aanrader

• 5Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Jordy31-10-2013

Geweldige vakantie gehad!

Geweldig appartement om te verblijven tijdens het skiën! Het appartement is zeer ruim ingericht, moderne keukenapparatuur, strakke vormgeving en heerlijke bedden. Alleen jammer dat het hotel op een berg staat of je dient iedere morgen naar beneden te wandelen met ski's of je dient met de auto naar Gerlos te rijden. Als je van luxe houd, heerlijke wilt ontspannen en van apres ski houd is dit appartement zeer aan te raden!

• 7Herman16-08-2013

Erg mooi appartement, verkeerde ligging

We hadden het appartement dat meteen boven de entree zit, dit betreft een drie kamer appartement (2 verdiepingen) wat zeer ruim is opgezet. Je bent in het appartement van alle gemakken voorzien, een bad was wel een leuke extra geweest maar het ontbreken is geen gemis. De bedden zijn goed en de keuken is meer dan uitgebreid. Wel is het pand wat gehorig.

We hebben in het appartement wel bijzonder veel last gehad van vliegen.

Het appartement ligt redelijk ver van het centrum en op een redelijk steile helling, dit is wel iets om rekening mee te houden.

Gerlos is duidelijk niet gericht op zomer toerisme (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zell am See en Kaprun), je merkt wel dat ze daar verandering in proberen te brengen, maar vooralsnog is vooral veel wandelinformatie bijvoorbeeld incompleet. Verder zijn de restaurants zo goed als leeg of gesloten en ontbreekt het eigenlijk aan gezelligheid.

• 9Hans Eichbaum23-05-2013

Top appartement

Het appartement (top 8) was zeer mooi, ruim, schoon en van alle luxe voorzien, al hoeven voor ons de tv's niet echt. twee balkons met goed uitzicht op een mooie en rustige omgeving. Rondom Gerlos is de omgeving zeer mooi en er is genoeg te doen. Natuurlijk is een auto wel noodzakelijk. De gastvrouw, Mevrouw Luxner is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat wij een beetje vreemd vonden zijn de bijkomende kosten, zoals kosten voor het beddegoed. Internet via WiFi is ook aanwezig en voldoet, maar is niet snel genoeg om goed met het thuisfront te kunnen skypen.

Met jonge kinderen

• 8Bas22-08-2012

Prima appartement

Wij hadden het eenkamerappartement in Residence Zillertal. Dit was op zich een prima appartement. Doordat het appartement op de begane grond gelegen was hadden we geen eigen plek om te zitten. We zaten dan ook op de parkeerplaats met de stoelen. Doordat het een redelijk nieuwe accomodatie is, is het van alle gemakken voorzien met nieuwe apparatuur. Het is naar het dorp te lopen (10-15 minuten), maar of dit in de winter ook een goed idee is vond ik moeilijk in te schatten. De weg naar het appartement vanaf de weg naar Gerlos is redelijk steil, wat in de zomer geen probleem is.

4 tips over Appartement Residence Zillertal

• Anonymous, 17-01-2014

Pizzeria La Tombola waar men errug lekker kan eten.

• Hans Eichbaum, 23-05-2013

De Spar supermarkt op 5 min rij-afstand is vanaf 7:30 's ochtends open

• marcel, 05-05-2012

eind april is alles gesloten in Gerlos, je kan dus niet uit eten in een restaurant. de bakker, die echt heerlijk brood heeft, was enkel op maandag, woensdag en vrijdag geopend van 6:30u tot 9:30u. je kan heerlijk wandelen op het wandelpad langs de beek die door Gerlos loopt, tip ga bij de waterval kijken. De oude Gerlos bundesstrasse is een oude en smalle weg, neem de Gerlospas hoewel je tol moet betalen een goede en snelle route.

1 vraag over Appartement Residence Zillertal

• H.J.M. Schippers, 18-01-2011

Weet iemand van jullie of er (gratis) Wifi is in verband met het willen meenemen van een laptop/Ipad?

Kally, 29-01-2013

Inmiddels gratis wifi.

marcel, 05-05-2012

nee geen wifi, wel gratis internet (bedraad).

Romex Restate, 18-07-2014

Er is gratis wifi aanwezig. Mvg. Mark

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats