Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Zillertal voor je op een rij gezet:

Contact

42 reviews over Appartement Residence Zillertal in het Nederlands

GeZellig, modern appartement

Daan
2-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie appartementen op redelijke afstand van het dorp. Pluspunten: - net en modern appartement - ruime appartementen - incl skiruim

Minpunten: - Receptie is maar beperkt bereikbaar - Inchecken vanaf 15:00

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijk appartement

Annemieke
29-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 4de keer terug naar dit unieke 2 persoons appartement. Pluspunten zijn, luxe keuken met a merk apparatuur. Fijne nette badkamer met een heerlijke douche. Je skispullen in het eigen skidepot waarbij je schoenen snachts opwarmen. Auto makkelijk voor de deur. Ook aan de dingen gedacht waar je zelf niet aan denkt. Vaatwasser tabletten, suiker, droogdoeken. Wij hebben alleen wat aan te merken op de bedden. Stukje naar beneden lopen en direct in de skibus instappen om zo de piste op te kunnen. Wij zullen hier zeker nog geregeld terug komen.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit Meer

Vincent
20-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

De ruimte van het appartement was goed. Echter, alleen bij ontvangst iemand gezien. als je in de week dat je er bent iemand nodig hebt voor iets , is er niemand en zijn ze slecht tot niet bereikbaar. De hele afwikkeling erna was erg slecht, amaturistisch en geeft een lange nasleep. Veel gesteggel over de financiele afwikkeling en onterecht geld afschrijven van je visa card.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement - echte aanrader

Herman Bakker
1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen week zijn wij met 5 personen verbleven in Residence Zillertal. Het was een heerlijk appartement met alle luxe die je zou verwachten van een appartement in deze prijsklasse. Goede ruime slaapkamers, goede badkamers met heerlijke douches en sfeervolle eet/ huiskamer. De ligging t.o.v. de piste is wellicht niet ideaal, maar voor ons maakte dat niet uit, omdat we altijd met de auto richting piste gaan. Kortom, heerlijke week gehad! Speciale dank aan de firma Romex!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Wat een relaxed appartement na de hele dag skien!

Heleen Wassink
22-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nooit eerder zo'n fantastische skiweek gehad! Hele dag stralende zon, desondanks prima sneeuw en goed onderhouden pistes en vooral heerlijk thuiskomen in dit ruime, schone appartement. Wij en de kinderen genoten vooral van de bedden, heerlijk geslapen! Fijne houten vloer en genoeg plek voor iedereen om te relaxen na een dag buiten. Volgende keer weer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Prachtig Appartement

Anonymous
17-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zaten in een 5-persoons appartement en dit appartment was prachtig. Mooie keuken met Miele inbouw oven en magnetron. Inrichting was modern en schoon. Klein minpuntje: gordijnen in de slaapkamer konden niet geheel gesloten worden (of niet zonder overdreven veel moeite) doordat er een kast voor stond. Afstand tot de lift is wel een duidelijk minpunt. Skibus stopt beneden maar hiervoor moet nog wel een aardige afstand worden afgelegd met een steile helling. Voor de rest: aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Geweldige vakantie gehad!

Jordy
31-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geweldig appartement om te verblijven tijdens het skiën! Het appartement is zeer ruim ingericht, moderne keukenapparatuur, strakke vormgeving en heerlijke bedden. Alleen jammer dat het hotel op een berg staat of je dient iedere morgen naar beneden te wandelen met ski's of je dient met de auto naar Gerlos te rijden. Als je van luxe houd, heerlijke wilt ontspannen en van apres ski houd is dit appartement zeer aan te raden!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Erg mooi appartement, verkeerde ligging

Herman
16-8-2013

We hadden het appartement dat meteen boven de entree zit, dit betreft een drie kamer appartement (2 verdiepingen) wat zeer ruim is opgezet. Je bent in het appartement van alle gemakken voorzien, een bad was wel een leuke extra geweest maar het ontbreken is geen gemis. De bedden zijn goed en de keuken is meer dan uitgebreid. Wel is het pand wat gehorig.

We hebben in het appartement wel bijzonder veel last gehad van vliegen.

Het appartement ligt redelijk ver van het centrum en op een redelijk steile helling, dit is wel iets om rekening mee te houden.

Gerlos is duidelijk niet gericht op zomer toerisme (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zell am See en Kaprun), je merkt wel dat ze daar verandering in proberen te brengen, maar vooralsnog is vooral veel wandelinformatie bijvoorbeeld incompleet. Verder zijn de restaurants zo goed als leeg of gesloten en ontbreekt het eigenlijk aan gezelligheid.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top appartement

Hans Eichbaum
23-5-2013

Het appartement (top 8) was zeer mooi, ruim, schoon en van alle luxe voorzien, al hoeven voor ons de tv's niet echt. twee balkons met goed uitzicht op een mooie en rustige omgeving. Rondom Gerlos is de omgeving zeer mooi en er is genoeg te doen. Natuurlijk is een auto wel noodzakelijk. De gastvrouw, Mevrouw Luxner is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat wij een beetje vreemd vonden zijn de bijkomende kosten, zoals kosten voor het beddegoed. Internet via WiFi is ook aanwezig en voldoet, maar is niet snel genoeg om goed met het thuisfront te kunnen skypen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Prima appartement

Bas
22-8-2012

Wij hadden het eenkamerappartement in Residence Zillertal. Dit was op zich een prima appartement. Doordat het appartement op de begane grond gelegen was hadden we geen eigen plek om te zitten. We zaten dan ook op de parkeerplaats met de stoelen. Doordat het een redelijk nieuwe accomodatie is, is het van alle gemakken voorzien met nieuwe apparatuur. Het is naar het dorp te lopen (10-15 minuten), maar of dit in de winter ook een goed idee is vond ik moeilijk in te schatten. De weg naar het appartement vanaf de weg naar Gerlos is redelijk steil, wat in de zomer geen probleem is.

Gereisd Met partner in juli 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Zillertal in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Zillertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.