Gasthof
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Neuried (+appartementen) voor je op een rij gezet:

10 reviews over Gasthof Neuried (+appartementen) in het Nederlands

zeer goed verzorgd appartement

Renate
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden met 4 personen een ruime 3 kamer appartement. Wij stelden de meerdere handdoeken wisseling zeer op prijs. En dat ons afval dagelijks werd verwijderd. Dit is zeer prettig. Het appartement is zeer netjes. Inclusief de badkamer met vloerverwarming. De douche geeft een heerlijke warme straal. Wij hadden elke ochtend broodjesservice. Alleen we hadden niet door dat de broodjes voor de buitendeur, in een open doos, neer werden gezet. De eerste dag heeft de doos dus een uur buiten, in de kou gestaan. Dus dit is zeker een min punt. Wij gingen ervan uit dat de broodjes voor de deur van ons appartement werden gezet. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van de service van Tirolerhof waar dit huis nu toe behoord.

Gereisd met vrienden in februari 2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle lovende beoordelingen hiervoor. Het pension is netjes, kamers zijn heerlijk ruim, balkon aanwezig en het ontbijt geweldig.

Huis ligt aan het begin van een kleine helling, bij sneeuw ben je afhankelijk van de sneeuwschuiver of je naar boven komt. Maar met een klein 'aanloopje' lukt het ook.

Skibus stopt nagenoeg voor de deur. Afstand lopend naar centrum Gerlos inderdaad 15 minuten. Diner (1x) in Tirolerhof was niet verrassend.

Gereisd met vrienden in december 2012

Top Appartement

Wilco
13-2-2012

Van alle wintersport verblijven die ik tot nu toe heb gehad was dit echt met kop en schouders de beste. De appartementen zijn zeer ruim opgezet, netjes en van alle gemakken voorzien. Ons appartement had een mooi uitzicht een een balkon rond om het app. De eigenaar staat dag en nacht voor je klaar en alles is dan ook uitstekend geregeld.

De ligging is ook goed, de skibus (rijd om de 10 min) stopt op ongeveer 25 meter van het app. en als je liever naar het dorp wil lopen ben je daar in 10 min. Als je graag op wintersport naar Gerlos wil is dit app. echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• Ligging t.o.v. pistes9

Pension Neuried is net buiten het centrum van Gerlos, de skibus stopt bijna voor de deur en er is altijd wel plek! Je zit binnen 10 minuten bij de Isskogel. Onze kamer waar we met 3 volwassen personen verbleven, was perfect. Hij was erg nieuw met goede bedden en een luxe badkamer met vloerverwarming. De handdoeken werden om de 2 dagen verschoond en dat was prima te doen. Elke dag, behalve zondag werd onze kamer schoongemaakt. Het ontbijt was ook prima! Genoeg keuze. Zelf hebben wij avondeten erbij geboekt bij Hotel Tirolerhof, dat was prima. Tevens mochten wij daar gebruik maken van de sauna tegen een vergoeding. Kortom een prima vakantie en ik raad zeker dit pension aan!

Gereisd met vrienden in februari 2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nueried is echt een aanrader.

Mooie ruime kamers en zeer netjes ingericht.

om de 2 dagen nieuwe handdoeken en lichte schoonmak van het appertement

eigenaar zelf is inderdaad politieman en tevens heeft de hele familie flink wat faam wat betreft word cups skieen.

Er staan wel bekers van een halve meter hoog van het oostenrijkse nationale team waar matthias en anja in zaten.

Zijn moeder is ook zeer gastvrij en behulpzaam absoluut niet vervelend.

Enige nadeel is ... als er sneeuw ligt (minimaal 20 cm denk ik) dan kom je niet omhoog bij ze.

Gereisd met vrienden in februari 2011
2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben nu twee maal de week rond Oud en Nieuw doorgebracht bij de familie Haas van pension Neuried en zijn zeer tevreden met de gastvrijheid, kwaliteit van de kamers en ontbijtfaciliteiten.

Niets is teveel voor Matthias (ook de lokale politieman), zijn vrouw en zijn ouders (op de dag van vertrek staat indien gewenst om 5 uur de koffie klaar....).

De skibus ligt bijna voor de deur en biedt altijd plek, omdat het de eerste halte in Gerlos is op weg naar de Isskogelbaan (5 minuutjes).

De wandeling naar Gerlos centrum (langs leuk wandelpad) is 10-15 minuten.

Gereisd met vrienden in januari 2008

2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn vandaag teruggekomen van ons weekverblijf bij Neuried, naar mijn mening echt een aanrader.

Alles is erg verzorgd en de eigenaar is een zeer geschikte vent, vraag iets en hij regelt het meteen.

De kamer die wij hadden ogen iets ouderwets maar je hebt alles wat nodig is (badkamer, kluisje, TV, bankje, balkon, tafeltje, kledingkast en natuurlijk een bed)verder ziet alles er erg onderhouden en knus uit. Het ontbijt is echt supergoed en de afstand tot Gerlos is op loopafstand +/- 5 minuten. De bushalte voor de skibus is bijna voor de deur (+/- 200 meter lopen). Voor je skimaterialen is er een opbergschuurtje en een verwarmde ruimte om je kleding te drogen, ook is er een verwarmd schoenenrek, 's morgens lekker warme voeten!!

Gereisd anders in december 2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij verbleven hier afgelopen maart voor 10 dagen met 20 vrienden. Wat een leuk en mooi gasthaus. De kamers zijn heel luxe, en de badkamer had zelfs vloerverwarming. Alles was netjes. De eigenaar is super vriendelijk, en als je iets wilt weten, is hij bereid overal voor je heen te bellen. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het diner is inderdaad in Hotel Tirolerhof (aangezien het familie van elkaar is) Wij konden elke dag kiezen uit 3 soorten 3 gangenmenu's voor ieder wat wils dus.Het stadje is goed te lopen, en vooral de Cin Cin (apres-ski bar) is een echte aanrader!

Gereisd anders in juni 2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer leuk gasthaus met mooie ruime kamers. Ontbijt is voor pension begrippen erg goed. Eigenaar is zeer vriendelijk en helpt wanneer nodig.

Ongeveer 5 a 10 minuten van het centrum. Skibussen rijden om de 15 min.

Eten bij Tirolerhof is best een aanrader. Eten was goed en voldoende. Ook het personeel was aardig.

Gereisd anders in februari 2006
2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer gezellig appartement, voor de prijs die je betaald mag je zeker niet klagen. De eigenaar is een zeer geschikte vent. Wij hebben gegeten bij hotel tirolerhof, wat eronder ligt, het eten is hier ook zeer goed alleen de bediening kan wel wat aardiger...

Gereisd anders in oktober 2005

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Neuried (+appartementen) in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Neuried (+appartementen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.