Appartement

26-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Reisgezelschap: twee vrienden.

Kwalitatief prima appartement. Van alle gemakken voorzien en schoon. Prima bedden. Gastvrije eigenaars. Bij een klein ongemak werd gelijk prima gereageerd en verholpen. Zo'n 300 meter naar een skibus en 1 km naar centrum van Gerlos.

Verdere plussen: uitstekende wifi, vers broodjes op bestelling, groot balkon, goede douche en gratis parkeerplaats voor de deur.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig appartement!

Yvonne
19-8-2014

Wij zijn deze zomer een ruime week in het 3-kamer appartement van fam. Luxner in Gerlos geweest. Op zo'n 10 minuten lopen van het centrum van Gerlos een prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in de regio. Het appartement is rustig gelegen, groot, werkelijk van alle gemakken voorzien en bovendien super schoon. Met verschillende wandelroutes die recht voor de deur starten en tevens een bus die (ook) recht voor de deur stopt, hoef je niet ver te gaan als je daar geen zin in hebt. Innsbruck ligt op een uurtje rijden, dus ook goed te doen.

Het balkon is ruim en bij goed weer een mooie plek om in de zon te ontbijten.

In Gerlos zelf is ook in de zomer voldoende bedrijvigheid om gezellig te zijn. Prima restaurants. Wel een kleine supermarkt met een wat beperkt assortiment, maar redelijk volledig. Grotere supermarkten liggen in het dal (bijv. Zell am Ziller).

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi ingericht appartement

Julien
4-6-2014

Appartement ligt aan de rand van Gerlos en is zeer compleet ingericht. Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse.

Alles was keurig schoon en netjes. Mooi balkon met uitzicht op de Gerlosbach (en de loslopende koeien!). Prima uitvalsbasis voor diverse trips en wandelingen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijke zomervakantie

Amanda
20-8-2012

Woning 1 van deze accomodatie was mooi en modern ingericht met een mooie badkamer, keuken en slaapkamer. Voor 2 personen was dit zeker ruim, voor de 4 personen die hier zouden kunnen verblijven zou dit echter vrij klein zijn geweest. Het uitzicht vanaf ons balkon keek op de beboste heuvels en het riviertje, het balkon lag 's ochtends op de zon. Het appartement ligt aan de rand van Gerlos in een rustige buurt dus is geschikt voor mensen die van een rustig verblijf houden zonder middenin een druk centrum te zitten. Wij hebben dhr. en mw.Luxner weinig gezien maar ze waren zeer vriendelijk bij aankomst en vertrek. De omgeving is zeer geschikt voor een wandelvakantie met zeer veel routes voor zowel beginners als gevorderden. In Gerlos zijn 2 supermarkten (wel klein en duur) en een aantal leuke restaurants te vinden. Kabelbaan is op 5 minuten met de auto rijden. De kamers waren zeer schoon en de broodjesservice was prima. Voor een gezin met kinderen zou woning 1 aan de kleine kant zijn.

Gereisd met partner in augustus 2012

Goed appartement

Fredje van Oorschot
8-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

In Maart 2010 verbleven wij met 2 personen in woning 1. We waren zeer tevreden over het ruime appartement. Keuken voorzien van alle gemakken (oven, magnetron, vaatwasser inductiekookplaat). Internet is mogelijk. Er is ook een computer beschikbaar. TV is wat aan de kleine kant (en geen nederlandse zenders). Voor 4 personen ietwat krap als de slaapbank uitgestald is. Appartement ligt in het begin van het dorp maar de bus stopt op +/- 150 mtr. Bij de gondel zijn kluisjes om je skies te stallen.

Gereisd met partner in maart 2010

Top plek

peter
11-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles is aanwezig in het appm,waterkoker,oven magnetron,afwasmachine,alle kookgerei!!mooie meubels,echt relaxen!!

Pistes liggen aan de andere kant van het dorp, de bus stopt op 100 meter.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

mooi app zeer ruim.mooi uitzicht

jan en louise
27-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

aan het einde van gerlos.naar de piste 25min lopen.

Gereisd met partner in januari 2009
2007
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ik ben hier met 13 vrienden naar toe geweest in januari 2007. Het huis waarin de app zich bevinden ligt aan het begin van gerlos. Ongeveer 10 a 15 minuten lopen naar het centrum. De eerste indruk was goed. Wij hadden een groot app in de top van het huis en 2 kleinere app. Allemaal hebben ze een volledig uitgeruste keuken( incl oven, grote koelkast, keramische kookplaat etc). daarnaast hadden we zowel internet als een tv met dvdspeler. De woonkamer had iets groter gemogen, slaapkamers iets kleiner. Badkamer en wc was zo goed als nieuw. Alles was schoon en goed onderhouden.

Onderaan de weg komt de skibus dus daar kun je zo instappen.

De eigenaren zie je alleen bij aankomst en vertrek.

Kortom: een goed, betaalbaar en rustig gelegen app.

Gereisd met vrienden in januari 2007
2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vorig jaar geweest, ligt rustig en ver van de pisten, dat wel, maar ski-bus brengt je er wel, al is het wel elke dag een opgave om heen en terug te lopen met de ski's heuvel op en af! Mevr. Luxner was vaak aanwezig en erg aardig!

Gereisd anders in februari 2006

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luxner in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luxner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.