Appartement

Aanrader!

Bart Suijkerbuijk
16-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig ontvangst met schnapps en toelichting over het reilen en zeilen in het appartement. De huisbaas Gerhard is zeer punctueel maar daar staat tegenover een geweldige klantvriendelijkheid en duidelijke communicatie. De locatie is perfect voor werkelijk alle soorten samenstellingen. Het appartement ruim en zeer schoon. Enige nadeel zou de verwarming in het skiraum zijn, maar dan ben je een zeikerd. Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2017

In de eerste week van augustus bij de familie Daxer verbleven. We hadden samen (2 personen) het grootste appartement op de bovenste etage. Heerlijk ruim met meer dan prima voorzieningen. De eigenaar is zeer vriendelijk en kan zich naast goed Engels ook meer dan redelijk redden in de Nederlandse taal.

Gerlos is in de zomer ook een prachtige omgeving voor vakantie en vanuit het appartement hadden we een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met een groep van 10 vrienden verbleven we een week in appartement Lena van de familie Daxer. We hebben twee appartementen gehuurd. Beide appartementen zagen er netjes en goed verzorgd uit. De kamers zijn ruim en de badkamers zijn ruim en schoon. 1 keer per week worden de handdoeken vervangen.

Broodjes kan je bestellen bij de huisbaas, elke dag stonden er verse broodjes bij de deur. De familie Daxer is erg vriendelijk en wil overal mee helpen. De huisbaas spreekt goed engels en verstaat Nederlands. Hij heeft ons geholpen toen bleek dat er na een apres ski middag een snowboard van ons was meegenomen. Mede door zijn hulp is het snowboard na twee dagen teruggevonden in het skiraum van een ander appartement.

Appartement Lena ligt vlak bij de ski lift en het centrum van Gerlos met zijn gezellige apres ski barretjes. De Spar is ook op loopafstand.

Gereisd met vrienden in januari 2014

niks op aan te merken

Ellen_17
8-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was gewoon helemaal prima, de ligging, het gebouw, inrichting....niks aan toe te voegen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Zeker voor herhaling vatbaar, aanrader!

Sperling
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vriendelijke, gezellige familie als eigenaar. Zeer ruim appartement met iedere slaapkamer een eigen douche en toilet. Erg schoon! Op woensdag nieuwe handdoeken. Perfecte keuken met alles erin wat je nodig hebt van (nieuwe) afwasborstel tot oven. Mooie opbergruimte met speciale plek voor ski's en voor snowboards. Verwarming van de schoenen mocht iets harder staan.

Prima locatie, ongeveer 10min naar beneden lopen naar de gondel. Zeker in vergelijking tot andere appartementen in het dorp is dit erg dichtbij. Leuk dorp met apres ski, maar geen gezellige souvenierswinkeltjes. Verder aanbod prima.

Gereisd met vrienden in maart 2013

fantastische plek

mike iwona
23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles was goed geregeld. gondel in straal van 200m. je kan helemaal naar appartement skiën. eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. prijs/kwaliteitverhouding is goed. de kamers en badkamers waren zeer schoon!!!! best goede bedden.

zeker een aanrader!!

Mike Iwona Arian Indy

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• Ligging t.o.v. pistes9

alles was perfect, veel privacy, behulpzame eigenaars, goede inrichting, kort bij piste, kort bij apres-ski. Gewoon te gek gaan zeker terug.

Met 5 volwassene geweest.

Gereisd met vrienden in december 2012

Heerlijk appartement

Vriendengroep Veenendaal
11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Lena is fantastisch. Zaten met 6 vrienden in het bovenste appartement. Met groot balkon aan de voorkant waar je de hele dag zon hebt. Ligt precies tussen gondel en apres-ski bars Cin-Cin en Little London. Je moet wel een stukje omhoog lopen. Je kunt met de dalafdaling bij het appartement komen. Netjes, verwarmd en afgesloten ski-hok voor je spullen. Alles is zo netjes en nieuw. En echt heel erg schoon. Het appartement heeft bijna alles. En als je dan toch nog wat nodig hebt, vraag het de eigenaar en zij regelen het. Zelfs lenzen vloeistof :-) Ze houden het graag op hoog niveau, dus wij moesten wel 600 euro borg betalen, waar touroperator over 300 euro spreekt. Maar goed, het was het meer dan waard. En alles terug gekregen natuurlijk! Je moet er echt een keer naar toe.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Nieuw, Ruim, Perfecte ligging, gastvrij

Marleen en Robbin
11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig nieuw en schoon appartement. We zaten in een 6 persoons appartement met 4 personen. Derde bed was een slaapbank op 1 van de slaapkamers. Voor 4 personen meer dan voldoende ruimte. Vanuit de piste ski je zo naar het appartement. Centrum op 500 m afstand. Perfecte ligging. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Aanrader!

Alice
7-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top appartement! Ruime indeling, netjes ingericht. Eigenaars zijn erg aardig en doen er alles aan om je vakantie te laten slagen. Ligging zowel t.o.v. de pistes als de aprés ski is perfect.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lena in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.