Pension
Weer vandaag5°-3°
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Staudacher voor je op een rij gezet:

86 reviews over Pension Landhaus Staudacher in het Nederlands

Topp locatie

Ron en Joy van der Jagt,
3-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Was een leuke vakantie alleen ik na 2 dagen knie verdraaid. Maar goed verzorgt door Hans met allerlei zalfjes en stokken om toch te kunnen lopen. En van zijn vrouw als ik even buiten zat kreeg ik gelijk kussentjes om lekker buiten in de ☀️☀️☀️Te liggen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Volgend jaar weer!

Mireille,
28-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Supernet appartement en een heel hartelijk ontvangst door de eigenaren. Elke ochtend verse broodjes aan de deur, een verwarmde ruimte voor de ski’s en een wasmachine ter beschikking. Appartement ligt wel hoog op een berg waardoor wij ervoor gekozen hebben om elke dag met de auto naar de gondel te gaan. Ivm skilessenvan de kids moesten wij de isschkogelbahn hebben. Die ligt het verst weg en parkeren is goed te doen daar. Het dorp is (zonder skispullen) goed te voet bereikbaar. Skibus stopt evt wel onderaan de weg. Minpuntje harde bedden en slaapbank in de woonkamer ligt prima voor kleine kinderen, maar niet voor volwassenen. Wij waren hier voor het eerst ( ook in gerlos) maar gaan zeker volgend jaar weer boeken. Heel leuk gebied voor kids en michi’s Skischool is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Heerlijk genieten

Ingrid Meens,
8-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.

Wij waren er het 3e jaar en hopen er nog vaak te komen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Leuk voor een keertje

DH,
28-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een kleinschalig familie hotelletje met een lekker basic ontbijt. Loopafstand dorfbahn 2. Enige min punt is dat het gezin op dochter na alleen maar duits spreekt.

Gereisd met vrienden in januari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Landhuis Staudacher is een echt Oostenrijks familie pension. De familie Staudacher zijn heel lieve mensen. De kamers zijn netjes en zeer proper. Het pension licht lekker afgelegen maar toch op maar 10 minuten lopen naar het centrum en de Dorfbahn. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar toch prima in orde. Het dorp is gezellig en kindvriendelijk. Op de pistes vind je lekkere en gezellige restaurants. Wij komen hier vier jaar op rij en hebben alweer geboekt voor 2020!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk en gemoedelijk verblijf !!

Angelique,
5-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven hier in een appartement . Prima en nette appartementen . Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook zorgt de familie ( op aanvraag ) voor broodjes voor het ontbijt . Dit huis heeft een zeer gemoedelijke sfeer. Eigenaren super vriendelijk en aardig. Binnen 10 minuten lopen sta je bij de Dorfbaan. Er is een skiopslag en 1 x per week een handdoekenwissel in de appartementen. Wij zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2019

Aanrader

Amanda,
11-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niet het nieuwste appartement, maar alles schoon en netjes. Net uit het drukke centrum met een prachtig uitzicht op het dorp.

Gereisd met partner in december 2015

Geweldig!!

Vusj!,
28-8-2017

Dit is een geweldig pension in een hele familiaire sfeer. Alles kan en niets met.

Alles is heel goed verzorgd en er is een prima ontbijt!

Gereisd met vrienden in september 2016

Beste uitzicht over het hele dorp Gerlos.

Erwin,
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier nu bij de familie Staudacher voor de 13de keer. Super gezellig en zeer schone appartementen en kamers. Zeer vriendelijke familie die je hier wel wegwijs maken. Voor ons gewoon "het" vakantieadres.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Aafke
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn een week in Landhaus Staudacher verbleven. Het was een super vakantie. De eigenaren zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Landhaus Staudacher is zeker een aanrader. Ook een hele mooie omgeving. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in februari 2017

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Staudacher in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Staudacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.