Pension Landhaus Staudacher

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Gerlos

8.7Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Staudacher voor je op een rij gezet:

Pension info

• Sauna
Meer pension info
Tonen op kaart

91 reviews over Pension Landhaus Staudacher

• 6Reijer15-02-2020

Goed appartement, minder prettige huiseigenaar

ongelovelijk groffe en oneerlijke behandeling bij aanvang, zeer veel vooroordelen over Nederlanders. Appartement veroudert maar wel goed.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Bas Mulder24-01-2020

Gezellige mensen die eengoede vakantie beter maken

Zeer gastvrije eigenaren. Niet het meest luxe verblijf, maar een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De mensen hier zijn zeer gastvrije, ze vragen bijvoorbeeld hoe je dag is geweest, wat je allemaal gaat doen als je weg gaat, kortom ze zijn altijd in voor een gezellig praatje. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar er is zeker iets voor iedereen: van zoetigheid tot verschillende soorten kaas en vlees, met verse broodjes en vers gekookte eieren een klein assortiment ontbijtgranen met yogurt. Het enige nadeel is dat je een stukje moet lopen naar de pistes, maar de skibus dit vlak bij stopt maakt het helemaal goed. Kortweg gezegd: zeker de moeite waard!!! De 5 sterren zijn zeker verdiend!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9ronny Wechgelaer19-03-2019

Super eigenaren

Staudacher ligt op een prachtige plek net buiten het centrum, de eigenaren zijn super mensen ,en de accommodatie is erg schoon en netjes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Wim en Tanne Vermeulen16-03-2019

Wij komen terug!

Ligging is, indien je van iets rustiger houdt, helemaal top. Vanaf de nieuwe lift, is het maar 300m lopen. Prijs/kwaliteit is gewoon prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Ron en Joy van der Jagt03-03-2019

Topp locatie

Was een leuke vakantie alleen ik na 2 dagen knie verdraaid. Maar goed verzorgt door Hans met allerlei zalfjes en stokken om toch te kunnen lopen. En van zijn vrouw als ik even buiten zat kreeg ik gelijk kussentjes om lekker buiten in de ☀️☀️☀️Te liggen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Mireille28-02-2019

Volgend jaar weer!

Supernet appartement en een heel hartelijk ontvangst door de eigenaren. Elke ochtend verse broodjes aan de deur, een verwarmde ruimte voor de ski’s en een wasmachine ter beschikking. Appartement ligt wel hoog op een berg waardoor wij ervoor gekozen hebben om elke dag met de auto naar de gondel te gaan. Ivm skilessenvan de kids moesten wij de isschkogelbahn hebben. Die ligt het verst weg en parkeren is goed te doen daar. Het dorp is (zonder skispullen) goed te voet bereikbaar. Skibus stopt evt wel onderaan de weg. Minpuntje harde bedden en slaapbank in de woonkamer ligt prima voor kleine kinderen, maar niet voor volwassenen. Wij waren hier voor het eerst ( ook in gerlos) maar gaan zeker volgend jaar weer boeken. Heel leuk gebied voor kids en michi’s Skischool is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Ingrid Meens08-02-2019

Heerlijk genieten

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving. Wij waren er het 3e jaar en hopen er nog vaak te komen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7DH28-01-2019

Leuk voor een keertje

Het is een kleinschalig familie hotelletje met een lekker basic ontbijt. Loopafstand dorfbahn 2. Enige min punt is dat het gezin op dochter na alleen maar duits spreekt.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Serge09-01-2019

Heerlijk familie pension in een gezellig dorp!

Landhuis Staudacher is een echt Oostenrijks familie pension. De familie Staudacher zijn heel lieve mensen. De kamers zijn netjes en zeer proper. Het pension licht lekker afgelegen maar toch op maar 10 minuten lopen naar het centrum en de Dorfbahn. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar toch prima in orde. Het dorp is gezellig en kindvriendelijk. Op de pistes vind je lekkere en gezellige restaurants. Wij komen hier vier jaar op rij en hebben alweer geboekt voor 2020!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Angelique05-01-2019

Heerlijk en gemoedelijk verblijf !!

Wij verbleven hier in een appartement . Prima en nette appartementen . Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook zorgt de familie ( op aanvraag ) voor broodjes voor het ontbijt . Dit huis heeft een zeer gemoedelijke sfeer. Eigenaren super vriendelijk en aardig. Binnen 10 minuten lopen sta je bij de Dorfbaan. Er is een skiopslag en 1 x per week een handdoekenwissel in de appartementen. Wij zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2019

8 tips over Pension Landhaus Staudacher

• Ton2000, 09-02-2014

Eten: Milkbar of Tombola Apreski: Cincin Pistebar: RosslAlm Pak de eerste liften, dan ben je de drukte voor. Zo doorlopen.

• Thea, 02-09-2013

Zittauer hütte. Prachtige wandeling vanaf Finkau.

• Kelsey, 12-03-2013

Tip 1 : Neem sloffen mee, je moet je schoenen beneden bij de deur uit doen. Tip 2 : Ga rodelen op die baan van 7 km. Echt een geweldige ervaring, doe dit alleen niet op donderdagavond als je er zelf heen wil gaan, dan gaan namelijke alle reisorganisaties ( HEEEEL DRUK! ) Tip 3 :Ga eten bij Tombola pizzaria.. Echt om je vingers bij af te likken Tip 4 :Bij koningsleiten kan je helemaal naar beneden skien om daar bij twee gondelliften uit te komen. In het midden zit een restaurant. EET HIER NIET

3 vragen over Pension Landhaus Staudacher

• Starrenburg, 04-01-2013

Ontbijt bij boeken

Wij verblijven in een appartement van staudacher. Nu is dit excl. Ontbijt. Weet iemand of we dit daar erbij kunnen boeken?

Angelique , 05-01-2019

Wij konden er geen ontbijt meer bij krijgen bij aankomst . Het hotel zat vol. Echter vonden wij dit geen probleem. Ze brachten elke ochtend lekkere broodjes naar ons appartement en er is inderdaad een spar om de hoek ! Echt helemaal prima !

Kelsey, 12-03-2013

Ja, Dit is bij te boeken. Dit hebben we gevraagd toen wij weg gingen uit het hotel omdat we volgend jaar graag een App. willen en eventueel ook ontbijt bij willen boeken. Dit is 7 euro p.p.d. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat het niet waard zou vinden. Ze brengt namelijk ook gewoon broodjes naar de app. toe! haal bij de spar in het dorp gewoon je beleg en elke ochtend brengt ze verse broodjes naar je toe.

• Dennis, 07-12-2012

Eten in het pension

Weet iemand of je hier ook kan avondeten? Zoja is dit goedkoop en lekker? :)

Ellis Kweens, 22-12-2012

Nee, naar mijn mening kun je alleen ontbijten. Het ontbijt is goed en niet duur. In de directe omgeving verschillende restaurantjes, kun je te voet naar toe. Is ook een italiaans restaurant en pizzeria. Kun je ook afhalen. Alles redelijke prijzen.

• van loon, 26-11-2011

Regels van app staudacher

Weet iemand of de regeltjes streng zijn waar iedereen het over heeft. We willen hier graag heen met onze kids maar willen graag de regeltjes weten van hoe en wat,

Hartsink, 26-01-2012

Het zijn gewoon nette mensen met 1 simpele regel: denk aan de rest van de mensen in huis. Als je niet verschrikkelijk zat en schreeuwend thuis komt, dan is er niks aan de hand. Zeker geen probleem met kinderen. Toen wij hier zaten waren er een stuk of 8-10 kinderen. Er is trouwens een kalfje geboren 2 maanden geleden waar je ook mag kijken als je het vraagt.

Pension Landhaus Staudacher info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV