Pension Landhaus Staudacher

Pension
Pension Landhaus Staudacher
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Staudacher voor je op een rij gezet:

80 reviews over Pension Landhaus Staudacher in het Nederlands

Aanrader

Amanda
11-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niet het nieuwste appartement, maar alles schoon en netjes. Net uit het drukke centrum met een prachtig uitzicht op het dorp.

Geweldig!!

Vusj!
28-8-2017

Dit is een geweldig pension in een hele familiaire sfeer. Alles kan en niets met.

Alles is heel goed verzorgd en er is een prima ontbijt!

Beste uitzicht over het hele dorp Gerlos.

Erwin
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier nu bij de familie Staudacher voor de 13de keer. Super gezellig en zeer schone appartementen en kamers. Zeer vriendelijke familie die je hier wel wegwijs maken. Voor ons gewoon "het" vakantieadres.

Aafke
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn een week in Landhaus Staudacher verbleven. Het was een super vakantie. De eigenaren zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Landhaus Staudacher is zeker een aanrader. Ook een hele mooie omgeving. Wij komen zeker weer terug!

Fantastische mensen.

Yvonne
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk rustig gelegen pension.op loopafstand gondel...Heerlijk ontbijt....mensen super aardig.en altijd praatje maken...

Vriendelijk en rustig

A
19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aanrader voor een ontspannen vakantie zonder al te veel luxe.

Ons ideaal vakantieerblijf.

Patrick Dizy
28-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al meer dan 10 jaar bij "de Staudachertjes".

Hans, Margarethe en Sandra zijn bijzonder gastvrij en weten van alles over de omgeving te vertellen en wat er te doen valt.

Het appartement is zeer schoon en keurig onderhouden.

Wij hopen er nog jaren te komen.

Patrick

Goede prijs/kwaliteits verhouding, een aanrader!

Ashley Willems
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Onlangs een super vakantie gehad bij de familie Staudacher. Een prima kamer, brandschoon, prima badkamer, een prima bed en genoeg ruimte. Geen overlast of wat dan ook ervaren. Het is een echt Oostenrijks en gezellig pension waar je bij binnenkomst je schoenen uit moet doen.. :) Hans en Gretl zijn elke dag in voor een gezellig praatje. Het ontbijt elke ochtend was ook prima. Enige minpuntje van deze vakantie: slappe koffie.. :D

Het pension ligt wel op een heuvel waardoor je een redelijke steile heuvel op/af moet naar de skibus..(die overigens wel gelijk onderaan de heuvel al stopt) Hierdoor hebben we ervoor gekozen de ski's en schoenen in een locker bij de gondel te laten. (42 euro voor een week) Dit was echt een stuk relaxter en loopt een stuk lekkerder dan op de skischoenen. Er lag toen wij er waren ook erg veel sneeuw, en van een steile heuvel af lopen op je skischoenen is geen feest. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen met de auto naar de gondel te gaan maar die hebben wij lekker de hele week (ingesneeuwd) laten staan.

Tips om lekker te gaan eten: in het dorp.. de Jagerstuberl, de Milchbar en de Italiaan Tombola.. Elke avond heerlijk en betaalbaar gegeten. Op de piste is de Larmach Alm echt heerlijk! Ook wel de kippenbar genoemd! Te bereiken via de rode 52a in Konigsleiten.

Wij komen in ieder geval zeker nog eens terug bij de fam. Staudacher!

Net appartement met een goede sfeer

van der Felz
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Staudacher is een prima keuze wat betreft de overnachting. Vanaf deze appartementen kijkt u rechtstreeks over het dorp heen. Heerlijk genieten.

Geweldig appartement!!

Fam. Hulsenboom
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement super schoon en ruim, lieve eigenaren waar de kids dol op zijn. Mooie ligging in het gebied wel met de auto naar de lift anders is het een hele klim voor de kinderen. Maar in gerlos genoeg ruimte om te parkeren. Emma de pony stond s'middags voor het appartement, onze dochter wist niet hoe snel ze uit de auto moest springen om haar te aaien. Broodjes bestelt bij gretl, s'ochtends vroeg voor de deur ideaal! En als ik dan 1 minpuntje moet noemen is dat de matrassen op de ene slaapkamer net iets beter waren dan op de andere maar dat is dan ook echt het enige, we hebben een super week gehad!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Staudacher in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Staudacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.