Appartement Landhaus Haas + Haus Haas

Appartement Landhaus Haas + Haus Haas

7.9Goed

Oostenrijk, Tirol, Gerlos

Op vakantie geweest naar Landhaus Haas + Haus Haas?

7.9Goed

• 8.3Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte
  • 6.2Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Landhaus Haas + Haus Haas

• 8michel30-12-2012

Zeker niet zo erg als hier omschreven wordt

Ons verblijf in Haus Haas was van 20-02-2010 t/m 27-02-2010 en dat is ons goed bevallen. Ik heb de verschillende horroverhalen hier gelezen en dit in achterhoofd gehouden maar dat viel achteraf zeer mee. Wel moet ik met de meesten hier mee eens zijn, mevrouw Haas is een geldwolf zo moesten we betalen om gebruik te maken van de bubbelbad, moesten we betalen voor het scheiden van het afval ookal hadden we dat al gedaan. De tv was zo ingesteld dat erniks van te verstaan was envan de €100,- borg hielde we er uiteindelijk €5,- over.

Maar de algemene indruk van de appartementen is zeer goed, het was zeer goed onderhouden en zeer net. Bij aankomst werd ons afgeraden om te douchen reden de douchebak was net opnieuw gekit.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Edwin den Burger22-01-2012

Prima appartement

Zojuist terug uit Gerlos. Onze plek dit keer "landhaus Haas" We waren voorbereid op Frau Haas..na de verhalen op internet. En inderdaad is Frau Haas een oudere (79) dame die je vanaf het eerste moment als een strenge maar vriendelijke schooljuf toespreekt.! Even wennen aan de toon, maar ze is heel duidelijk..ze wil gewoon rust in haar huis. iedereen zijn eigen parkeerplaats, schoenen binnen uit (sloffen).Roken op balkon. Dat is een keuze..geen schreeuwende jeugd die dronken de boel afbreekt. Daarvoor krijg je dus een keurig en rustig appartement. De verse bestelde broodjes kan je beneden pakken. Frau Haas is bij ons overgekomen als lieve oudere dame....zeker niet vervelend...iemand voor wie je de sneeuw even weg schept..! Kortom..goed afval sorteren, rustig zijn en je hebt een prima plekje net buiten het centrum (18 min lopen) Prima en mooi plekje..!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 7S.28-12-2010

Het viel alles mee

Afgelopen week zijn we naar landhaus haas geweest met 4 personen (jongeren van 21-23). Mevrouw Haas is strict met regels t.b.v. afval en dat het rustig moet zijn na 10 uur 's avonds maar verder hebben wij totaal geen last van haar gehad. Ze kwam de kamer niet binnenlopen of zoals andere vermelde dat ze overal geld voor wilde hebben. De foto's van het appartement kwamen niet goed overeen met ons apartement maar al met al was het prima. Het huis ligt aan het begin van het dorp maar als je een skikluis huurt bij de skilift heb je heel de week weinig last van de afstand aangezien je dan niet met ski's de berg op moet lopen. Het is goed te lopen als je terug komt van après skiën (die top is) of naar het dorp toe wilt.

Wij hadden ons op het ergste voorbereid door alle beoordelingen hiervoor maar zoals al gezegd, wij hebben het niet zo ervaren.

Veel plezier als je er heen gaat.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Robert10-12-2010

Lekker luxe en dat voor weinig!

Mooie accommodatie en eigenaar viel heel erg mee tov de verhalen hieronder. Is niet de meest charismatische man, maar hij was bij ons wel vriendelijk. Ons appartement was heel luxe en goed schoon, hier een topweek gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9michel03-03-2010

Mooi en zeer nette appartement

Het was wel een tippel aangezien het appartement op eenheuvel lag net buiten het centrum, iedere dag liep ik ongeveer 10 minuten voor een vers brood. Persoonlijk kom ik er niet weer ondanks dat het een geslaagde week was en tip sneeuwkettingen om doen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 4Jeroen, Marieke en Thijs10-01-2010

Aparte ervaring

Pluspunten: - Zeer groot en mooi appartement

Minpunten: - Mevrouw Haas (eigenaresse) is een chagrijnige oude vrouw die ongevraagd binnenkomt, niets kan hebben en geen geluid wil horen. Een vrouw die je verplicht sloffen laat dragen, onverwachts (in ons geval) 120 euro laat nabetalen. Iemand die niet wil dat je met stoelen schuift, deuren open en dicht doet en je bij aankomst in de sneeuw laat wachten tot het appartement schoon is. Een persoon die vrijwel iedere dag een briefje aan je deur hangt met iets zeurderigs of met de vraag om nog meer geld. - het appartement ligt op een heuvel. Er moet dus een stuk bergweg opgelopen worden met vier stijle haarspeldbochten, niet echt fijn als je terug komt van een lange dag (apres)skien - Het appartement ligt niet in Gerlos maar buiten het dorp (voor Apres-ski e.d. moet dus 20 minuten worden gelopen).

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Paul16-09-2009

Volgende keer Gerlos weer hier!

Dit appartement is helemaal top!.

Zonder kettingen/GOEDE winterbanden kan je er niet komen. Steile helling om er te komen.

Bus stopt voor de deur (100Mtr) en je bent de eerste van Gerlos die instapt dus een lege bus!

Prijs kwaliteit. Ik bezit over het rechtstreekse nummer om te boeken. Maar we kwamen er terect via een last Minute. Voor 150 Euro zaten we er voor 8 dagen.

Zeg goed geregelt. Waarschijnlijk Eind Februari weer!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 6Bianca15-02-2009

Landhaus Haas een 'aparte beleving"

Landhaus haas is waarschijnlijk toch minder mooi en luxe dan Haus Haas. Het huis ligt op ongeveer 5 minuten lopen naar de skibus (op de berg - maar oke!) - skibus is prima naar de piste en naar het centrum. Maar toch een afrader voor jonge mensen. Frau Haas neemt de regels zeer serieus en na 22.00 uur moet het er stil zijn! Anders komt zo heel boos uit haar hol! Voor jonge mensen is dit appartement toch niet zo heel geschikt. Het 3e bed in de slaapkamer was ook niet zo heel comfortabel en de huiskamer, beter gezegd huiskeuken van 4 bij 2 meter is niet echt heel ruim met keuken en duits zitje. Schoon is het wel. Kortom: wij zouden een volgend jaar kiezen voor iets anders.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 10ingrid03-02-2008

schitterend appartement heel netjes en nieuw van alle gemakken voorzien lag heerlijk rustig buiten het dorp en met de auto of bus goed te bereiken. skipiste goed te bereiken bus stop vlakbij het appartement, ook met de auto was de skipiste goed te bereiken hele vriendelijke mensen niets is te veel, heel behulpzaam

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2008

• 10Tessa20-03-2007

Netjes ingerichte en luxe appartementen met alles erop en eraan. Vriendelijke mensen. De appartementen liggen aan de rand van Gerlos maar het centrum is lopend goed te bereiken.De skipistes zijn makkelijk te bereiken met de skibus, de halte ligt vlakbij de appartementen.

Gereisd in maart 2007

0 tips over Appartement Landhaus Haas + Haus Haas