Appartement Landhaus Casper

28 reviews over Appartement Landhaus Casper

• 2019
    10E Keun21-12-2019

Super mooi top appartement

Het was een geweldig appartement vriendelijke gast heer en vrouw. We hebben er genoten Mooi en netjes dikke 10

Gereisd met partner in december 2019

• 9Cornelis de Jong13-01-2019

Top appartement

Erg naar het zin gehad, prima verblijf en gastvrij ontvangst

Gereisd in januari 2019

• 2018
    9Dorien25-08-2018

Verblijf van bijna 3 weken het was fantastisch!

Ligging is aan de rand van het Centrum, dichtbij supermarkt en Gondel. Na een verblijf van bijna 3 weken kijken we terug op een zeer fijne vakantie mede te danken aan ons verblijf. Zeer vriendelijk en gastvrij zijn we ontvangen en het ontbrak aan niets. Schoon en alles was aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jose08-02-2018

Prima.

Prima appartement. Alles goed geregeld. Vriendelijke eigenaar. Centum op loopafstand. En je kunt naar het appartement skiën.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Tineke Raaijmakers27-03-2017

Fantastisch, een echte aanrader.

Alles was perfekt, de gastvrouw en -heer. Het appartement, de broodjesservice, opgemaakte bedden, schone handdoeken. Er is niets negatief. Dit appartement heeft alles wat een wintersporter zich maar kan wensen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Kelly13-02-2017

Helemaal top!

Wij zijn afgelopen week met een groep van 8 vrienden naar Gerlos geweest. We verbleven in beide appartementen van landhaus casper. De appartementen waren groot genoeg en erg netjes en schoon, alles zag er heel verzorgd uit. Twee keer per week werden onze handdoeken verschoond en kon je ook zien dat er was schoongemaakt. Ondanks dat wij niet altijd even zachtjes waren thuisgekomen na het Apres skiën (met een "klein" borreltje op), bleven de gastheer en vrouw vriendelijk en verzochten ons netjes wat zachter te doen. De gastvrouw is zelf Nederlandse dus dat was ook wel prettig in de communicatie. De gastheer sprak zelf geen Nederlands maar verstaat het wel prima. Iedere ochtend konden we verse broodjes bestellen bij de gastvrouw en deze werden dan vroeg in een tas aan onze deur gehangen, waardoor we er zelf geen omkijken naar hadden! De ligging van het landhaus is prima. Redelijk dichtbij het centrum en je bent overal zo (skilift, barretjes, eettentjes) maar je hebt nergens overlast van. Het Landhaus zelf ligt wat hoger dus je moet wel een helling op lopen maar dat is prima te doen. Na een dag skiën kan je zo terug naar het appartement skiën en hoef je haast niet te lopen. Kortom alles was schoon, netjes, naar wens en de mensen ontzettend behulpzaam en vriendelijk!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9woste08-09-2016

heerlijk thuiskomen

Een heerlijke plek. Het kleine appartement is knus en voor 2 personen net groot genoeg. Een zitje binnen en buiten, aparte keuken, lekkere badkamer en fijn bed. Iedere dag ruime keuze aan lekkere broodjes die 's ochtends aan de deur hangen. Een mooie uitvalsbasis voor lange tochten in een mooi gebied. Prima locatie met gezellig gastgezin! Hannes en Floor. Het was spitze!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Nelis van Binsbergen13-08-2016

Fantastisch! Vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Warme ontvangst. Gastvrouw is van oorsprong Nederlandse. Appartement ligt aan de rand van Gerlos, lekker rustig. Ca 5 minuten lopen naar het centrum. Broodjesservice. Prijs/kwaliteit uiterst gunstig. Schoon! Gastheer verzorgt rafting, para-sailing, ski gids. Parkeren voor de deur. Voor wintersporters zeer gunstige ligging, vlakbij gondel.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Tom Rooman12-04-2016

goed gelegen, rustig en ruim appartement

Een ruim en rustig gelegen appartement heeft een aangename vakantie bezorgd. Een hartelijk ontvangst geeft dit nog een extra boost. De ruime woonkamer en slaapkamers geven een thuis gevoel. De lift is makkelijk te bereiken (te voet, per bus of auto). Tips en info krijg je gratis van de gastheer en/of gastvrouw. Kortom enkel het weer kan stokken in de wielen steken ;-).

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8M. Lupker01-03-2016

Geweldig geweest, volgend jaar weer super !

Hannes en Floor hebben aan alles gedacht. Broodjes aan de deur, 2 xper week schone handdoeken, altijd een gezellig praatje of goeie tip over het gebied en het weer! Ik vind alles perfect geregeld en kan geen negatieve dingen opnoemen. Bij aankomst kunnen we altijd de boodschappen in de koelkast zetten. Super! De appartementen groot en de kleine in Landhaus Casper zien er top uit , schoon en gezellig uit, goeie bedden, mooi sanitair en knusse komplete keukens.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016