Hotel Kristall Gerlos

201 reviews over Hotel Kristall Gerlos

• 2019
    7L18-02-2019

Goed hotel

Een keurig hotel, erg schoon en vriendelijke mensen. Kamer en badkamer is niet ruim maar van alle gemakken voorzien. Voor de wintersporter op loopafstand van de Dorfbahn en centrum. (5 minuten) Je krijgt een locker bij de lift voor je skispullen wat ook top is. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid! Prijs/kwaliteit is misschien aan de hoge kant in de winter, maar wintersport is nou eenmaal duur.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Mvr oosterbosch24-11-2018

Super verblijf, fijne ervaring en leuk personeel!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Paula18-03-2018

Top voor elkaar

Wat een heerlijk hotel met vreselijk vriendelijke en gastvrije mensen. Alles werd geregeld. Van een snelle hap tot de skipassen. Heerlijk ontbijt. Mooi en luxe wellness. Op loopafstand het centrum en de gondel met ski lockers

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Ruud Snoeren10-02-2018

Super-vakantie gehad, volop sneeuw, en goed weer!

We zijn goed verwend in Hotel Kristal in Gerlos

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Agnes de Rijke08-01-2018

Super

Goed: groep kon apart zitten in het restaurant - super buffet Minder: je moet altijd de skibus nemen naar de piste

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

4Valerie14-02-2017

Nooit meer

We zouden als twee vriendinnen in het adults only Hotel verblijven. Beide hadden we een twee persoons comfortkamer met uitzicht op de bergen geboekt. Een flinke financiële uitgave dus. Uiteindelijk bleek dat het hotel maar 1 tweepersoonkamer beschikbaar had gehouden en ik belandde uiteindelijk in een klein kamertje van 20 vierkante meter in een uithoek van het naastgelegen hotel met veel gezinnen met kinderen en een uitzicht op een betonnen muur. Kortom: het was een nachtmerrie, nooit, nooit meer dit hotel boeken

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Nico Sabbé09-02-2017

Geweldig

Hebben kluisjes bij de nieuwe lift, eten is prima. Beetje oudbollig

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juni 2016

• 9Mous leo21-12-2015

Zeker terug

Dat me altijd welkom is.iedereen van het personeel en familie is vriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in september 2015

• 9Indy01-08-2015

prima locatie voor de wintersport

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

8 tips over Hotel Kristall Gerlos

• De Groote, 01-04-2013

Zeer veel wandelroutes, zowel voor oud of jong, met of zonder kinderen

• patrick de bock, 23-06-2009

een wandeling langs het duivels dal ,een wandeling van 7uur een beetje conditie is verreist maar het is één van de mooiste

• jocelyn , 12-06-2012

let op al je gebruik wil maken van de liften dan ga je best na 15/6 wandelbus is een pluspunt

2 vragen over Hotel Kristall Gerlos

• Dirk, 17-04-2012

boeken

Bij welke reisagentschap hebben de Belgen geboekt ? Of rechtstreeks bij het hotel? mvg, Dirk.

Breckpot Karel, 20-02-2013

Patrick, Ben je tot adjudant benoemd voor Hotel Kristall, in elk geval proficiat. Dat je een verschil tussen Gudrun en haar Chef met andere personen wilt uitwerken op deze site is meer dan laf, tenslotte heb jij er NIETS mee te zien. Ik zeg je maar één ding, als Frans en Gudrun (Hotel Kristal) je niet meer nodig hebben om hun vuile zaakjes op te nappen laten ze je vallen gelijk een baksteen, spreken van ondervinding. Hun vaste klanten die er eerdere jaren komen kunnen ze missen als tandpijn (gezegde van de CHef van Kristall). Wat Mevrouw Van De Craen betreft, heb jij er zeker en vast niets mee te maken en weet je NIET hoe de vork in de steel zit, Ze hebben geboekt op het salon in Antwerpen vorig jaar en nu heeft Gudrun haar fout op het vakantiesalon toegegeven van het teveel betalen voor hun verlof in september. Dat ze het bedrag nog niet heeft overgeschreven zegt meer van hen dan van ons en Fam.Van De Craen. Wat ik een zou doen als ik van u was, een skijnken naar Booking.com daar zijn de beoordelingen als anders. Je weet maar al tegoed dat de goede beoordeling op deze site gebinden waren aan een wedstrijd, uitgeschreven van het hotel voor hun Jubeleum, en aan de klanten cheques beloofd waren van 50 en 500 euro. Dus zijn de beoordelingen niet juist, dat weet je maar al te goed. In elk geval voor je reactie zo kon ik nu ook reageren.

de Bock Patrick , 02-02-2013

je kunt op diverse manieren boeken wij boeken steeds op het vakantiesalon van Antwerpen ,het hotel staat met een stand op het salon en geven jou alle info die je nodig hebt ,de meeste gasten boeken rechtstreeks bij het hotel .dit heeft als voordeel dat je de eigenaars zelf kunt spreken en dat er geen derde persoon of organisatie bij betrokken is, wij doen dit al meerdere jaren en zijn heel tevreden

rita, 20-02-2013

Beste Patrick

Het spijt mij te horen dat jij je voor haar kar laat spannen,ik heb hier maar één woord voor ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!!!

de Bock Patrick, 20-02-2013

beste Rita ,misschien bij de juiste persoon aankloppen (die jou deze vakantie heeft verkocht) ?? (als je boekt weet je meteen de prijs en als je betaald kan je meteen reageren ) iedereen weet hoe het is gelopen . mvrg een zeer tevreden klant !!!!!!!!!!!!!

carina, 22-02-2013

Mevrouw van Craen Je hebt gelijk, niet alleen de prijs viel mij tegen,ook de gezelligheid.We zijn er voor het eerst geweest in 2006. Viel reuze mee (49 euro) en gezellige drukte, je liep door de eetzaal en na een paar dagen spraken de mensen je aan, vroegen waar je geweest hebt en gaven tips wat je nog moest zien. Het jaar daarop nam ik al een vriendin mee (54 euro) weer hetzelfde. Mensen kwamen van de wandeling en aten samen een stuk taart en theetje en er werd gebabbeld en daarna plezier in het zwembad 2012 gingen we terug voor de gezelligheid...wat een teleurstelling ..........Er waren blijkbaar 7 mensen in het hotel en op daarna 5 met wij erbijgeteld. Ik liep te spoken in een leeg hotel Zwemmen alleen..sauna alleen neen als ik dat wil moet ik niet zo ver die kan ik overal huren Nu willen ze de taart verkopen aan voorbijgangers en het zwembad verhuren... neen wie komt daar op af ? Onbekenden geven me in een hotel een onveilig gevoel.Als ze een select publiek willen hoe gaan ze die in deze gevallen sorteren ? Voor een prijs van 79 euro kan ik mooiere hotels boeken hoor en die gaat dit jaar terug omhoog. Voor wat speeltjes op mijn bed bij aankomst en champagne op mijn bed bij vertrek betaal ik niet. Wie een rendevous wil ..wel daar bestaan andere gelegenheden voor ook met privé sauna..was het maar weer als vroeger

Carin

Vna Decraen Rita, 19-02-2013

Het hotel is niet meer wat het geweest is. Bijvoorbeeld vragen ze aan sommige mensen meer dan aan anderen voor de zelfde kamer!!!!!!!!!! Ons hebben ze zo maar 12euro per dag teveel gerekend een totaal bedrag van 84euro op de beurs in antwerpen heeft gudrun beloofd om dit bedrag terug te storten maar dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd!!!!!!!!!!!!! Er komen ook steeds minder gasten zo zat enkele jaren geleden in september het hotel nog vol vorig jaar september waren er op een bepaald moment maar drie gasten. Hun badkamers zijn veel te klein !

• Roxy, 13-02-2011

internet gebruik?

Kun je gebruik maken van internet op je eigen minilaptop? Kost dit geld? Is het bv mogelijk om te msnen? Of is er een speciale computerruimte in het hotel? (Wifi misschien?)

debock Patrick, 06-10-2011

internetten kan met je eigen laptop overal in het hotel mits betaling

Hotel Kristall Gerlos info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages