Appartement
9,4

• Ligging t.o.v. pistes10,0

23 reviews over Appartement Kalle´s Familien in het Nederlands

Geweldig ruim goede ligging top!

Fam Hogenboom,
20-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een fijn ruim huis ,schoon en goede service dank jullie Floor en Hannes voor de fijne wintersport vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Top appartement!

Esther,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Groot, schoon appartement met perfecte ligging tegenover de gondel en naast de supermarkt. Complete keuken met vaatwasser en goede oven. 2 badkamers (heerlijke douche) en 2 toiletten waarvan 1 apart. 2x per week schone handdoeken. Vriendelijke eigenaren (paragliden of skiles met Hannes is een aanrader!)

Super appartement

E.D.,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net appartement met super gastvrije eigenaren. Het appartement ligt naast de supermarkt en pal tegenover de skilift!

Perfect

Jannik Klumpenaar,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij de skilift. Echt perfect!

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastische ervaring geweest. Kom zeker terug

Ruud Wensink,
19-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij toeval in dit appartement geplaatst doordat mijn oorspronkelijke appartement overboekt was. Dit was geluk bij een ongeluk. Appartement Kalle's Familien is een aanrader.

Alles in het appartement is zeer schoon en compleet. Keuken alles aanwezig. Koffiezetter, senseo, waterkoker. Magnetron, oven, vaatwasser alles perfect. Al het keukengerei prima kwaliteit.

Heerlijk appartement. Heb me er erg thuis gevoeld . Mede door de eigenaren Floor en Hannes. Floor is Nederlands en dus als je de taal niet goed beheerst een goed aanspreek punt. Bij problemen zijn zij aanspreekbaar en helpen je waar het maar kan. (ik heb dit zelf ervaren) Hannes is een veelzijdige sportman en Kan je helpen met vele activiteiten. Zowel zomer als winter.

Samengevat, een geweldige plek van waaruit je veel kan ondernemen.

Fijne gastheer en gastvrouw.

Dit is een echte aanrader

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Fantastisch !

Martine,
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk schoon en ruim appartement. Verwarmde skikelder en parkeren voor de deur. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Direct gelegen aan de gondel en bijna tot aan het appartement te skiën. Wij komen al een aantal jaar en zijn zeer tevereden over het appartement, de ligging en het gebied.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

het was hier fantastisch

familie bod,
2-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

de ligging van het appartement aan de skilift, naast de spar en de ruimte in het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Super!

Niekool,
31-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, groot en schoon huis, geweldige ligging, lieve eigenaren... echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

aanrader, zowel in de winter als in de zomer

fam. Walinga,
9-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prima verblijf. Gemoedelijke eigenaar. En wil je wat ondernemen, zowel in de winter als in de zomer: de eigenaar is van alle markten thuis.

Ligging is perfect: in het centrum van Gerlos t.o. de skilift en de supermarkt is naast de deur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Volgend jaar weer!

Sanne
23-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische locatie, appartement voorzien van alle gemakken. Bedden prima, lekker hard. Twee leefruimtes dus met een groep genoeg ruimte. Twee douches, waarvan een erg ruim opgezet, inclusief krukje voor de kinderen ( die we niet meehadden...). Je kijkt uit op de nieuwe lift (2017) de Dorfbahn. Met de dalafdaling tot aan de deur, de Spar naast de deur en de auto's voor de deur. Oftewel,een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalle´s Familien in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalle´s Familien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.