Hotel Jägerhof

Meer hotelinfo

94 reviews over Hotel Jägerhof

• 9Raymon Voskuilen19-01-2016

Beste 4 sterren hotel ooit

Hotel Jagerhof heeft alles wat je mag verwachten voor een heerlijke wintersport. Het heeft een gezellige uitstraling zonder ouwbollig te zijn maar toch met de heerlijke Oostenrijkse sfeer. Een prima kamer met heerlijke krachtige douche en frisse moderne uitstraling. Lekkere bedden voor een goede nachtrust en een mooi balkon met mooi uitzicht. Zelden hebben wij zo heerlijk gegeten in een hotel. Alles vers, vol van smaak en ruim voldoende. Echt topklasse of het nou om het ontbijt, de lunch of het diner gaat. Mooie wellness voor een lekkere ontspannen namiddag. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Niets is te veel gevraagd. Engste minpunt wat ik kan verzinnen is dat ze geen coca cola schenken en dat de chocomelk erg waterig is, maar dit mag de pret niet drukken.

• 10elzenheuvel09-01-2016

Hier gaan we zeker terug.

Hotel ziet er zowel van buiten maar ook van binnen goed verzorgd uit. De ontvangst is prima. Afwikkelen van de gebruikelijke plichtplegingen gebeurd in een vlot tempo. De uitleg mbt de mogelijkheden die het hotel aan faciliteiten te bieden heeft is helder en duidelijk. Voor ons was het prettig dat de ski passen in het hotel geregeld konden worden. Kamers zien er heel goed uit. De badkamer en overige sanitaire voorzieningen in een heel goede konditie. Overige inrichting kamers helemaal top en de bedden zijn van een hele goede kwaliteit. Wij hadden halfpension geboekt met drieën. Zowel ontbijt als diner waren van een opmerkelijk goede kwaliteit. Heb het in een 4 sterren hotel zelden zo goed van eten en natuurlijk drinken gehad. De bediening in het café deel en het restaurant, zelden zo'n goede service meegemaakt. Iedereen deed zijn best het de gast naar de zin te maken. Groot compliment voor Marielle. Zij spant de kroon mbt service en is een fantastisch mens. Zeldzaamheid en daar moeten ze bij Jagerhof heel gelukkig mee zijn. Marielle is uniek type en de vriendelijkheid zelf.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Patrick26-12-2015

Ontzettend goed hotel

De bar loopt door naar de receptie. Daar mag worden gerookt en dat is soms te ruiken in het rookvrije gedeelte van de bar of het trappenhuis.

Met oudere kinderen

• 10Ron Geppaart16-09-2015

Top fantastisch

Ja eigenlijk kan je het vatten in, alles klopt. Eten, de kamers, bediening, hele fijne mensen die het hotel runnen, je voelt je heel erg welkom.

• 10jan van den berk05-09-2015

een geweldig hotel /vriendelijk personeel

ik kan niets anders zeggen dan dit een geweldig hotel is . mooie kamer /super eten/vriendelijk personeel. we hebben de 5 dagen die we er waren genoten. kan dit hotel iedereen aanraden. krijgt van mij een negen

• 9Henk05-09-2015

Geweldig hotel

Een geweldig hotel dat uiterst schoon is en waar je verblijf met een heerlijk standaard 5 gangen diner uiterst aangenaam is en ... je door Mariëlle in het Nederlands wordt aangesproken. Mariëlle's charmante verschijning en contactueel vriendelijke eigenschappen zijn absoluut een meerwaarde voor dit toch al uitstekende hotel.

• 10Sandra08-08-2015

Heel fijn en goed hotel

Super service en vriendelijk personeel. Mooi en schoon hotel met ruime kamers en fijne bedden. Wij waren met kleine kinderen, verder waren er geen kinderen maar het personeel was heel lief voor ze. Elke dag lekker 4 gangen menu met diverse keuzes, ook een kindermenu. Echt een aanrader voor wie op zoek is naar een goede accommodatie in Gerlos!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Plien de mol 27-07-2015

Leuke plek alleen spreken niet echt engels

Leuke plek alleen spreken niet echt engels

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 10Henri03-03-2015

Fantastisch hotel

Afgelopen week mochten wij in dit hotel verblijven tijdens onze skivakantie. Het is echt een zeer goed hotel, het eten en de kamers waren super! Mariëlle bedankt voor alle goede zorgen je was en bent een fantastische gastvrouw!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Annelies15-02-2015

Super goed hotel

Wauh, wat een mooi hotel. Afgelopen week met twee vriendinnen in jagerhof geweest we sliepen in 1 ruime, nette, rustige en schone kamer. Alles in de buurt: de bus naar de gondel, wandelen vanuit hotel, skien is mogelijk tot vlak bij hotel, apres ski tenten dichtbij. Het personeel is fantastisch en het eten is heel goed. Ik kan iedereen aanraden in dit top familie hotel te overnachten

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

2 tips over Hotel Jägerhof

• BPL, 04-03-2012

apres ski voor de liefhebbers, en maak ook eens een wandeling door de prachtige omgeving

• Angela, 05-02-2014

Luigis turbo bar en little london.. voor gezellige apreski

0 vragen over Hotel Jägerhof

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald