Hotel Jägerhof

Meer hotelinfo

94 reviews over Hotel Jägerhof

• 2017
    7Frans en Brigitta13-08-2017

Dit hotel paste niet bij ons

Het personeel vonden wij gemaakt vriendelijk over komen, de hoge score is voor hen heel belangrijk wat ten koste gaat van de daadwerkelijke vriendelijkheid en service. Omgaan met een dieet leverde de eerste dagen problemen op. Zonder dieet was het eten prima. De kamers zijn prima, wij vonden de bedden hard. Jammer dat er geen zwembad is en dat voor een hotel met vier sterren. Bij mooi weer kun je prachtige wandelingen maken is het slecht weer dan is er in Gerlos en de directe omgeving weinig te beleven.

• 9MCS12-08-2017

fantastisch alles naar wens

Prachtige omgeving en heel mooie bergen en gondels voor naar de bergen dus heel veel wandelen .Het hotel Jägerhof is heel klantvriendelijk en heerlijk eten. Dus alles zeer goed. Ook leuke omgeving voor uitstapjes

• 8Anna M02-03-2017

Prima!!

Prima hotel, eten is echt goed! bediening deed erg zijn best, alleen kamers waren wat te warm, maar schoon en netjes, we vonden het een prima onderkomen, en voordeel is, de gondel is op loopafstand! klein puntje, het derde bed was van een slaapbank en erg hard om op te liggen..voor een klein kind prima denk ik, mijn dochter van 21 kreeg het ervan in de rug.

Maar het is me zo goed bevallen dat ik in Maart nog een weekje geboekt heb..

Met oudere kinderen

• 10Ineke12-02-2017

In een woord Fantastisch .

Mooie grote kamer . Mooi sanitair , uitstekende bedden . Ieder dag goed schoongemaakt . Het ontbijt uitgebreid met verse producten . Viergangen diner met keuze uit twee menu s . Leuke bar . Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam doen alles om het naar je zin te maken . Het hotel ligt heel centraal In het centrum van het dorp . Kabelbaan tegenover het hotel . Wij hadden een kamer aan de achterzijde met uitzicht op de rivier , heerlijk rustig . Onze volgende vakantie wordt weer in Hotel Jagerhof . Voor ons een dikke tien .

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Philip12-02-2017

Toplocatie met grote klantgerichtheid en service

Dit hotel ligt 200 mtr van de geweldige nieuwe lift die middenin het gebied brengt. De verzorging met ontbijt en diner zijn ongekend hoog, de flexibiliteit van het management en het personeel evenzo.

• 10Ten Klooster20-01-2017

Uitstekend hotel!

Goede service, personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Ontbijt en diner waren beiden erg goed. Zeer nette inrichting. Zelfs radio in de badkamer. Gondel op ongeveer 150 m afstand. Mooi skigebied. Rodelen bij gerlossteinbahn de moeite waard, wel aan de prijs.

• Oude reviews

10Margo Vissers20-09-2016

Geweldige plek

Al voor de 6e keer tegast in Jagerhof. Prachtig hotel lief personeel en top eten. En niet tevergeten de overheerlijke saladebar. Ontbijt ook super! Kamers zijn top heerlijke bedden. Toilet apart en alles super schoon. Snap elke keer weer waarom ik hier wil zijn

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Wim18-08-2016

Geweldig! Rust en prima service

Locatie is super. Hotel prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten. Jammer dat je zelfs in Gerlos op 1400 meter nog mensen tegenkomt die op straat met oordopjes in tegen een telefoon lopen te schreeuwen. Dat is nu juist wat je NIET wilt in de vakantie.

• 10van der Neut02-07-2016

Heerlijk hotel,heerlijk eten,mooie kamers.

Vriendelijk personeel,mooie kamers, heerlijk eten en natuurlijk de mooie omgeving. Niets op aan te merken, in een woord geweldig!

Met vrienden

• 8Swart23-02-2016

Heerlijk

Het is een typisch Tirols hotel, maar niet oudbollig. Elke dag heerlijk gegeten, op kerstavond extra feestelijk. Speciale kindermenu's. Onze kamer was prima, leuk balkon aan de achterzijde met uitzicht op riviertje. Kamer niet erg groot met 4 personen, en erg weinig kapstokruimte, tip: extra kapstok ophangen. Wel goed schoon en goede bedden. Jammer dat het in hotels altijd zo heet is. Kamers aan voorzijde hotel wel gehorig (dronkenlappen, kerkklokken, verkeer etc). We misten een zwembad in dit 4 sterren hotel en voor dit geld. De skibus stopt bijna voor het hotel en schuin tegenover het hotel wordt een nieuwe gondel gebouwd. Ondanks dat er zeer weinig sneeuw lag hebben we dankzij kunstsneeuw en goede preparering elke dag goed kunnen skien. Ervaren skiers kunnen terugskien tot tegenover het hotel. Verzamelplaats skischool bovenaan Isskogel is ideaal met kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

2 tips over Hotel Jägerhof

• BPL, 04-03-2012

apres ski voor de liefhebbers, en maak ook eens een wandeling door de prachtige omgeving

• Angela, 05-02-2014

Luigis turbo bar en little london.. voor gezellige apreski

0 vragen over Hotel Jägerhof

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald