Hotel Jägerhof

• Kinderopvang
  • Sauna

91 reviews over Hotel Jägerhof in het Nederlands

• 8Leo03-07-2019

Een goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

Ben hier 9 dagen geweest hotel ziet er goed uit. Kamers en badkamer zijn erg schoon word iedere dag schoon gemaakt. Ontbijt en avondeten zijn uitstekend en avondeten is de bediening snel met vriendelijk personeel. Vond de bar s' avonds wat aan de saaie kant omdat je er vaak alleen zit maar dat schijnt in de winter anders te zijn. Heb wel 2 kleine minpinten dat is het parkeren want het parkeerplaats staat vol en opgestaan is plaatsje vergaan, een andere gast moest de auto parkeren bij de naast gelegen bank waar een wegsleepregeling geld. De andere minpunt is dat ik een kamer aan de weg kant had links en recht had ik balkons van andere gasten waar ik het eten van het bord kon kijken (al zouden ze op het balkon eten) een beetje privacy is wel lekker. De kamers aan de achterzijde hadden dat niet. Maar kort samengevat is dit een mooi hotel om vakantie te vieren.

8Service
    8Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 10Karin Langhout10-02-2019

Hier komen we weer!

Fantastisch verblijf gehad met goede verzorging, hygiëne en een heerlijk sauna complex na het skiën.

10Prijs/kwaliteit
    10Ligging t.o.v. pistes
    10Hygiëne

• 2018
    9Cornelis L Zondervan09-09-2018

Jagerhof is een uitstekend hotel. We zijn hier geweest met oudere kinderen hadden twee mooie kamers aan de voorkant van het hotel . Kamers waren ruim en schoon. na 20.00 uur de weg voor het hotel nagenoeg stil dus absoluut geen hinder van het verkeer s'avonds. Ontbijt is meer dan goed, avond eten is super keuze uit 5 hoofgerechten!!! Personeel is uiterst behulpzaam , voldoende parkeergelegenheid buiten en in de parkeergarage. Komen zeker nog een keer terug.

9Kindvriendelijk

• 9Ron Hazenbroek02-03-2018

Goed, gezellig en vriendelijk familiehotel

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt en avondeten, mooie kamers met een apparte wc en badkamer, heel dicht bij de skiliften en de apres ski bar little londen en sin sin, auto kon zonder meerprijs in de ondergrondse garage kortom niets tekort gekomen.

9Kindvriendelijk
    10Ligging t.o.v. pistes

• 6CMJ21-02-2018

Prima

Aanbod ontbijtbuffet en het diner erg goed. Mooie wijnkaart. De bar is wat saai en het personeel is zeer vriendelijk maar een beetje onbeholpen af en toe. De kamers zijn gedateerd. Wij konden niet meteen in onze comfort kamer en sliepen de eerste nacht op een standaard kamer. Die zijn echt aan renovatie toe. De comfort kamers zijn beduidend beter. Locatie prima, middenin het dorp. Parkeren af en toe lastig.

6Ligging t.o.v. pistes
    7Hygiëne
    7Eten
    6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service

• 9Annemarie Mars05-02-2018

prima hotel!

Eten is geweldig,, wel aan de achterkant van het hotel, daar is het rustiger

• 9Esmee25-01-2018

Fantastisch!

Heerlijke kamers, uitmuntend personeel, heerlijk gegeten en een prachtige welness, zeer klantvirendelijk

8Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 8Menno04-01-2018

Heel goed en inmiddels weer geboekt voor 2018!

Als regelmatige Gerlos bezoeker voor het eerst in dit gezellige familiehotel geweest. Het personeel is vriendlijk en de voorzeieningen zijn dik in orde. Het hotel ligt centraal in het dorp en op 1 minuut lopen van de nieuwe Dorfbahn. Dus binnen 10 mintuten kun je boven op de berg staan.

De kamers zijn ruim, bedden zijn heerlijk en het sanitair prima. Het ontbijt is uitgebreid waarbij ook goed aan de gezonde eter wordt gedacht. Avondeten is ook op goed niveau, tijdens verblijf een menu genoten waar prima keuzes in waren.

8Kindvriendelijk

Met vrienden

• 2017
    8Arjan31-12-2017

fijn hotel

Wij zijn een week op wintersport geweest en verbleven in hotel Jägerhof. Het was fijn vertoeven in hotel Jägerhof. Centraal gelegen in Gerlos, op een paar honderd meter van de Dorfbahn. Goed te lopen met kleine kinderen. Het hotel is zeer schoon. We hebben het idee dat er geen stofje kan neervallen, zonder dat het al wordt opgeruimd. Een lekker uitgebreid ontbijtbuffet en het keuze diner is heerlijk.

Wij waren vol lof over dit hotel.

Eén kritiekpuntje dat makkelijk is op te lossen. Voorzie de douches van thermostaatkranen, zodat er geen temperatuurverschillen zijn als een ander de kraan of wc gebruikt.

6Kindvriendelijk
    10Hygiëne

Met jonge kinderen

• 9Harry16-11-2017

Erg goed en sfeervol hotel in centrum van Gerlos

Het hotel ligt aan het begin van Gerlos schuin tegenover de nieuwe Dorfbahn, een perfecte ligging dus. Het Hotel heeft mooie kamers en is bijzonder sfeervol. Het eten is er erg goed en het personeel is oké. Voor ons de perfecte locatie voor een fijne week wintersport. Ook de prijs is inverhouding tot hetgeen geboden wordt zeer redelijk.

Met vrienden

2 tips over Hotel Jägerhof

• BPL, 04-03-2012

apres ski voor de liefhebbers, en maak ook eens een wandeling door de prachtige omgeving

• Angela, 05-02-2014

Luigis turbo bar en little london.. voor gezellige apreski

0 vragen over Hotel Jägerhof

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald