Appartement

Super centraal.

Roxan,
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hubertus ligt echt super centraal. Helemaal ideaal met de nieuwe gondel die op nog geen 5 minuten lopen is.

Daarnaast zijn de appartementen ruim en is het fijn dat bij elke slaap kamer apart een badkamer zit.

Zeker een aanrader. Helemaal met vrienden, omdat er niet zo snel geklaagd wordt over wat herrie na de après ski.

Gereisd met vrienden in maart 2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement was keurig voorzien van 2 grote slaapkamers met daarbij ook nog eens 2 badkamers inclusief douche en toilet. Heel fijn als je met 5 personen op reis bent. Zo konden we 's ochtends onwijs snel weer de berg op om te genieten van de hele dag, zonder frustraties dat het douchen of toiletteren te lang duurt.

Het appartement is zeker aan te raden. Wij hadden dit appartement voor 5 personen geboekt met het idee dat het misschien wat krap zou worden maar dat in zekere tegenzin. Een enorme woonkamer inclusief een stapelbed. Er was ruimte genoeg voor circa 6 personen.

Onze kamer was goed te bereiken via een piste afdaling die bijna naast het appartement stopte, ideaal dus als je een volle dag gesnowboard hebt en geen zin hebt om de skibus te pakken of nog een eindje te lopen.

Wij hebben zeker genoten van onze wintersport vakantie. Op naar volgend seizoen!

Gereisd met vrienden in februari 2017

mooi appartement

heer van Buijtene
3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

rustig, zelf in te delen, goeie bedden en douche ideaal met een keukentje erbij zodat je je eigen eten kunt maken.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Ruime en goede accomodatie

mevrouw Kik
25-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fijne vakantie gehad. Vriendelijk personeel en appartement wordt goed schoon gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Super vakantie gehad!!

heer Berg
18-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben het super gehad!. Vriendelijke mensen!. Elke dag lag er een iets lekkers bij de de ingang!. Heerlijk geslapen!. Geen lawaai. Geen last van andere groepen gehad!. Top!.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Top accommodatie

mevrouw Rombouts
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfecte ligging. Ruim appartement, niet gehorig. Heerlijk om een eigen badkamer te hebben.

Alles helemaal top en aan te raden!

Gereisd met vrienden in februari 2013

Fijn appartement met ideale centrale ligging

mevrouw de Koster
27-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement ligt midden in het centrum. Het 6 persoonsappartement is ideaal voor 4 personen. Er zijn alleen wel maar 2 gaspitten dus echt koken is niet handig, maar er zijn meer dan genoeg leuke restaurants! Elke dag lagen er gratis vaatwassertabletjes en wc papier. Het appartement zag er netjes uit.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Top

Mark
28-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Destijds gloednieuwe kamers die er spatzuiver uitzagen. Bushalte, pinautomaat en goede pizzeria voor de deur. Uitgaanscentrum van Gerlos op 300 meter.

Gereisd met vrienden in maart 2006

Top locatie

Patrick G
30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben een heerlijk week gehad.

Vlakbij halte skibus, centraal in het centrum voor de apres-ski en bij voldoende sneeuw kan je (bijna) tot aan de deur skieen.

Wij hadden een mooi ruim appartement op de 2e verdieping met groot balkon.

2 slaapkamers met ieder een badkamer met douche en wc.

deze waren aan de kleine kant en niet erg confortabel voor grotere mensen.

Er was geen WIFI aanwezig en de gastvrouw was bij aankomst ook niet de meest vrolijke en meegaande vrouw.

Maar wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2012

prima appartement prijsverhouding

de Graaff
24-7-2011

Appartement werd elke dag schoongemaakt, een dikke 10 daarvoor.

Het ontbijt was in het Hubertus wij vonden de gastvrouw erg stug.

Het diner was in Mittelhof waar het personeel super vriendelijk was maar het eten middelmatig was. Toch elke keer weer hun best doen om iets vegetarisch te maken.

In Hubertus was voor de kinderen niets te doen, vertier is buiten de deur, in Mittelhof waren wel een aantal dingen te doen.

De omgeving is werkelijk prachtig en zeker aan te raden. Wifi is niet in Hubertus maar wel in Mittelhof (ongeveer 100 meter schuin aan de overkant)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hubertus in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.