Pension Hottererhof

PensionWeer vandaag23°9°

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hottererhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Hottererhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

fijne plek!

maaike, 19-8-2012

appartement is keurig. alles schoon. ruim balkon, fijn uitzicht. wij hadden het 'groBe appartement'. 2 kamers met in het midden een kleine keuken. ruim zat voor 3 personen en een hond. op loopafstand van de spar(ren). vriendelijke gastheer/vrouw met meewerkende kinderen. eigenaren hebben andere horecagelegenheid en boerenbedrijf. hond is welkom. voldoende parkeergelegenheid.

wij voelden ons erg welkom.

Geen leuke gastvrouw

jonker, 5-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Na aantal jaren er geweest te zijn wordt je doodleuk ineens verteld dat ze anderen hebben?? De gastvrouw reageert vaak niet of maanden later op mails. Ze is meer bezig met het runnen van een verderop gelegen horeca gelegenheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hottererhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hottererhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hottererhof scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.