Appartement Hausberger

Een aanrader!

Jolein Martens,
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

De chalet heeft een prachtig interieur met mooie kamers en gezellige zithoeken. Het personeel is super vriendelijk en het eten was lekker. Samen met de familie hebben we genoten van een aangename vakantie. Ook voor de auto's was er ondergrondse parking voorzien! De pendelbus rijdt heel regelmatig naar de piste en duurt maar een paar minuten. Het beste was de gratis drank in de chalet, lekkere wijn en bier was non stop voorzien! Een echte aanrader terug. Wij zullen onze volgende vakantie zeker boeken met deze organisatie.

15 reviews over Appartement Hausberger in het Nederlands

Een aanrader!

Jolein Martens
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekende service en zeer mooi ingericht

hans vlaminck
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super onthaal door Zelma en Tom. Zeer mooi ingericht. Aanrader voor groepen en families.

Geweldige vakantie

Ria
11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De accommodatie was mooi en huiselijk, Ruim genoeg voor de hele groep (18 personen)Dicht bij de skibus en de uitgaansgelegenheden. De staf was zeer relax en vriendelijk. Tom en Selma toverde iedere avond een heerlijk 3 gangen menu op tafel. Prijs/kwaliteit all inclusief is zeer goed! De kamers mooi en fris; ook de badkamer en toilet netjes verzorgd. Kind/groep vriendelijk! Voldoende ruimte voor iedereen!

Wat hebben we genoten ( wat een luxe SUPER )

Fam. van Dal
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 4 gezinnen mogen genieten van de luxe in dit appartement in een woord SUPER heerlijk eten drinken slapen en niet te vergeten de service die we hebben genoten van het personeel .

Heerlijke week gehad in Gerlos!

van_den_bergh
1-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een fantastische week gehad in Chalet Hausberger. Het chalet is ruim en zeer luxe. De vertrekken zien er keurig en netjes uit. De chaletstaf (Tom en Selma) koken heerlijk en zijn erg vriendelijk. Ook het skigebied is ons goed bevallen. We hebben veel skigebieden gezien maar dit is zeker één van onze favorieten. Het is een fijn gebied en voor elk wat wils, zeker aan te bevelen.

Kortom, we hebben echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische locatie en all-inclusive verzorging!

Fam. Schellekens
22-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement zag er prachtig en keurig verzorgd uit.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!!!

In 1 woord het was geweldig!

Fam. Schellekens

Prachtige locatie !!!

Carina Verhoeven
12-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 8 personen bij chalet hausberger gelogeerd!!

We vonden het kort gezegd SUPER !!

Zeer ruime en mooie vertrekken, goede verzorging, meer dan voldoende eten en drinken. Zeer huiselijke, fijne sfeer. De staf was vriendelijk en probeerde het ons op alle manieren naar de zin te maken !! Kortom voor herhaling vatbaar!!

Ook de garage met lift vonden we een luxe !!

Wij komen zeker terug !!!

Niet all-in waardig !!!

Hans Van Moer
8-1-2013

Kort samengevat:

-Prachtige appartementen met enrom veel ruimte

-Mooie ligging (200m van skibus en midden in het dorp)

-All-in arrangement onwaardig (matig eten en de hele planning wordt geregeld naar behoefte van de staff die wil skiën)

-Onproffesioneel management

Mooi appartement met uitstekende service

Wilbert de Koning
5-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad. De service van Selma en Tom was uitstekend en zij hebben ons elke dag verwent met een heerlijk 3 gangen diner. Geweldig mooi en ruim appartement voor 12 personen op een etage. Goede centrale ligging in het dorp.

Geweldig

Lotte
20-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appertement ziet er echt super mooi uit, luxe, groot en netjes!!!

Je mag er alleen niet met schoenen binnen lopen, maar daar is ook wel wat voor te zeggen (met z'n mooie houten vloer)

Mooi uitzicht vanaf de balkons en zeer centraal gelegen. Ook ideaal is de parkeergarage onder het appertement, We hoefden geen ijs te krabben voordat we wegreden.

min puntje is dat we 100€ extra aan schoonmaakkosten moesten betalen, dit was ons niet bekent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hausberger in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hausberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.