7,4

Fanatastisch

Rachel
20-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt erg centraal. Op loopafstand van gondel en centrum. Erg gezellig en gemoedelijke sfeer komen hier altijd als we in Gerlos zijn.Proberen veel skigebieden maar komen na een “jaar vreemdgaan” altijd weer terug. Kamers zijn schoon. En de avondjes met de zingende waard zijn legendarisch!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Gewoon goed

Martin
18-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weet je zeker dat je naar Gerlos wil. Gerlos kent heel veel rode pistes en een enkele blauwe. Gedurende ons verblijf waren de rode piste vanaf 14:00 uur kapot geskied. Après Ski is voor sommigen een hoogtepunt, maar ik vond het in Gerlos maar niets. Veel Nederlanders die door drank de weg kwijt zijn. Hotel Gerloserhof was gewoon goed. De bediening Sandra en Marco zijn geweldig.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vacantie

Paula Korst
2-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

30 jarige huwelijksreis met dochter en schoonzoon.Hotel is goed onderhouden en schoon het ontbijt is goed maar mag Wat beter bij gevuld worden en het avond eten is niets op aan te merken.De eigenaar doet sympathiek voor maar valt in sommige moment tegen dochter een 3 keer een mail gestuurd voor bloemen ip de kamer te zetten ,maar geen antwoord na telefoon gesprek ook niet mee willen werken jammer maar helaas.Wel voor ons op zijn arcordion gespeeld en wat voor ons gezongen met alle gasten. Tijdens zijn optreden die avond werd al gezegd door Alfredo toen we met de handen in de lucht zaten dit dit is geen apreski .Verder hebben wel een hele goede vacantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Het hotel is fantastisch met een zingende waard.

Dan Putter
24-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

De toegangsweg naar Gerlos is nogal lastig als er een vers pak sneeuw gevallen is.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Een topvakantie gehad!

Thorben
22-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Samen met vier vrienden zijn wij een week in Gerlos op skivakantie geweest, met het Gerloserhof als hoofdkwartier. Door redelijke sneeuwval onderweg zijn wij laat in de avond pas aangekomen, maar dit was geen probleem voor de verhuurders van onze kamer. Dit zijn erg vriendelijke mensen, die met wat Engels en handgebaren prima te begrijpen zijn. De kamer was erg ruim en qua hygiëne helemaal prima.

Op 15 meter loopafstand is er een bushalte, die rechtstreeks naar de piste rijdt. De piste is ook zeker lopend bereikbaar (+/- 7 minuten lopen). Wij hebben vooral de bus gepakt om boodschappen te doen, aangezien de supermarkt recht tegenover de piste zit.

Het gebied zelf is heel goed te doen. Er zijn genoeg mogelijkheden om een tocht door de berg te maken. De eettentjes op de piste zijn ook aan te raden.

Voor de mensen die na de apres-ski trek hebben zit er onder het Gerloserhof een snackbar, inclusief nederlandse snacks!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Supervakantie 😃

Henriette Schweertman
8-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig , vriendelijk , netjes . En de eigenaar speelt soms zelf muziek bij het avondeten 😃mooi skigebied . Kinderpiste ligt vlak bij het restaurant En in het dal een mooie oefenplaats voor de allerkleinsten met leuke kindermuziek. Er worden leuke spelletjes met ze gedaan . En iedereen mocht even mee in de sneeuwscooter😃we kwamen alleen even langs om te kijken 😃en onze kids mochten ook instappen , top !!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

onvergetelijk, mooie vakantie & Verblijf

J. Hoedjes.
30-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel gezellig hotel. Mensen doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te bezorgen. Fantatisch gezellige avonden met muziek. Dit hotel is echt een aanrader.

Simpel

Von
17-8-2018

Eten is erg simpel toeristisch menu. Weinig te doen in gerlos.

Nee, hier komen we nooit meer. Omveilig voor dames

Dennis
7-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Personeel is een schande, werkelijk alles is te veel moeite of gaat met een chagrijnige blik. Neemt een hoop plezier weg. Een agressieve idioot in de bediening waar meerdere vrouwen letterlijk bang voor zijn. De eigenaar die zijn deur dicht gooit bij een gesprek over de houding van zijn personeel. Wat een bende.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dutchweek in Gerlos

Martijn
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na de laatste 25 km door de bergen te hebben gereden, waar overigens goed gestrooid was maar ondanks de hevige sneeuwval gemiddeld 45 km kunnen rijden, kwamen we aan in het mooie dorp Gerlos. Als je door de hoofdstraat rijdt voel je je al op en top wintersporter. Cafetjes, restaurants, winkeltjes, heerlijk! We werden zeer vriendelijk ontvangen in het Hotel. De kamers hier waren schoon en ruim op gezet. De slaapbank is voor 2 personen maar erg smal. Er wordt voldoende schoongemaakt. Het skigebied is top en het was bij ons niet druk! Verder is het zeer leuk om een keer te gaan rodelen in Zell am Ziller.

De tijd dat wij hier waren, was tijdens de Dutchweek. Een en al feest en alles tot in de puntjes geregeld, ben je op de berg uitgefeest pak je de dalafdaling naar beneden en kun je in het dorp verder feesten.

We hebben hier een top tijd gehad!!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gerloserhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gerloserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.