Hotel Gerloserhof

Meer hotelinfo

111 reviews over Hotel Gerloserhof

• 9Rene27-07-2019

Aanrader !

Met 2 kids van 14 en 17 naar Gerloserhof. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Bij aankomst zo vriendelijk ontvangen. Ik ben op heel wat plaatsen geweest maar zo vriendelijk. Zo netjes. Zo schoon. Met 1 vegetarier erbij, iedere dag maakt de kok een uitdaging zodat je steeds iets anders krijgt. Ontbijt is goed. Uitgebreid en alles voldoende. Avondeten ook goed. Variatie genoeg en lekker ! Kamers zijn mooi en zuiver en de bedden heel goed. Ook voor iemand van 195 cm. Kortweg, aanrader !!

• 9Rachel20-02-2019

Fanatastisch

Hotel ligt erg centraal. Op loopafstand van gondel en centrum. Erg gezellig en gemoedelijke sfeer komen hier altijd als we in Gerlos zijn.Proberen veel skigebieden maar komen na een “jaar vreemdgaan” altijd weer terug. Kamers zijn schoon. En de avondjes met de zingende waard zijn legendarisch!

• 7Martin18-02-2019

Gewoon goed

Weet je zeker dat je naar Gerlos wil. Gerlos kent heel veel rode pistes en een enkele blauwe. Gedurende ons verblijf waren de rode piste vanaf 14:00 uur kapot geskied. Après Ski is voor sommigen een hoogtepunt, maar ik vond het in Gerlos maar niets. Veel Nederlanders die door drank de weg kwijt zijn. Hotel Gerloserhof was gewoon goed. De bediening Sandra en Marco zijn geweldig.

• 7Paula Korst02-02-2019

Leuke vacantie

30 jarige huwelijksreis met dochter en schoonzoon.Hotel is goed onderhouden en schoon het ontbijt is goed maar mag Wat beter bij gevuld worden en het avond eten is niets op aan te merken.De eigenaar doet sympathiek voor maar valt in sommige moment tegen dochter een 3 keer een mail gestuurd voor bloemen ip de kamer te zetten ,maar geen antwoord na telefoon gesprek ook niet mee willen werken jammer maar helaas.Wel voor ons op zijn arcordion gespeeld en wat voor ons gezongen met alle gasten. Tijdens zijn optreden die avond werd al gezegd door Alfredo toen we met de handen in de lucht zaten dit dit is geen apreski .Verder hebben wel een hele goede vacantie gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Dan Putter24-01-2019

Het hotel is fantastisch met een zingende waard.

De toegangsweg naar Gerlos is nogal lastig als er een vers pak sneeuw gevallen is.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Thorben22-01-2019

Een topvakantie gehad!

Samen met vier vrienden zijn wij een week in Gerlos op skivakantie geweest, met het Gerloserhof als hoofdkwartier. Door redelijke sneeuwval onderweg zijn wij laat in de avond pas aangekomen, maar dit was geen probleem voor de verhuurders van onze kamer. Dit zijn erg vriendelijke mensen, die met wat Engels en handgebaren prima te begrijpen zijn. De kamer was erg ruim en qua hygiëne helemaal prima.

Op 15 meter loopafstand is er een bushalte, die rechtstreeks naar de piste rijdt. De piste is ook zeker lopend bereikbaar (+/- 7 minuten lopen). Wij hebben vooral de bus gepakt om boodschappen te doen, aangezien de supermarkt recht tegenover de piste zit.

Het gebied zelf is heel goed te doen. Er zijn genoeg mogelijkheden om een tocht door de berg te maken. De eettentjes op de piste zijn ook aan te raden.

Voor de mensen die na de apres-ski trek hebben zit er onder het Gerloserhof een snackbar, inclusief nederlandse snacks!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Henriette Schweertman08-01-2019

Supervakantie 😃

Gezellig , vriendelijk , netjes . En de eigenaar speelt soms zelf muziek bij het avondeten 😃mooi skigebied . Kinderpiste ligt vlak bij het restaurant En in het dal een mooie oefenplaats voor de allerkleinsten met leuke kindermuziek. Er worden leuke spelletjes met ze gedaan . En iedereen mocht even mee in de sneeuwscooter😃we kwamen alleen even langs om te kijken 😃en onze kids mochten ook instappen , top !!

• 2018
    8J. Hoedjes.30-10-2018

onvergetelijk, mooie vakantie & Verblijf

Heel gezellig hotel. Mensen doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te bezorgen. Fantatisch gezellige avonden met muziek. Dit hotel is echt een aanrader.

• 5Von17-08-2018

Simpel

Eten is erg simpel toeristisch menu. Weinig te doen in gerlos.

• 5Dennis07-02-2018

Nee, hier komen we nooit meer. Omveilig voor dames

Personeel is een schande, werkelijk alles is te veel moeite of gaat met een chagrijnige blik. Neemt een hoop plezier weg. Een agressieve idioot in de bediening waar meerdere vrouwen letterlijk bang voor zijn. De eigenaar die zijn deur dicht gooit bij een gesprek over de houding van zijn personeel. Wat een bende.

• 7Ligging t.o.v. pistes

4 tips over Hotel Gerloserhof

• J.A.Schillemans, 23-07-2012

als je geen groot glas wijn wil vraag dan om een klein wijntje. standaard wordt er een dubbele ingeschonken. Zijn ook vrij prijzig dan.

• Hans van Leeuwen, 24-12-2014

Prima hotel voor de enthousiaste skiër. Ski bus op 50 meter, gondel voor pistes op 300 meter. Ligt net iets buiten het centrum van het dorpje met de apotheek aan de overkant. Gelukkig geen overlas van de disco's s'nachts!

• marthertgers, 18-01-2014

Skischoenen en ski s opbergen in prima verwarmde ruimtes. Lekker droog de volgendedag! Skiën het mooist in Zell am Ziller, bereikbaar via Gerlos. Terug skiën tot aan hotel via de piste van Micky's skischule. Singende Wirt dit jaar gewond, maar is normaliter wel lachen!

1 vraag over Hotel Gerloserhof

• Jambroeren, 24-10-2012

Langlaufen

Is er goed te .langlaufen in gerlos

marthertgers, 18-01-2014

Niet gezien rondom het dorp.

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig