Hotel Gerlos Mountain Estate

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Gerlos Mountain Estate
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gerlos Mountain Estate voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Gerlos Mountain Estate in het Nederlands

Goed appartement

mandy
20-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op het appartement is niks aan te merken. Alles zit er in op en aan. Volgend jaar is de nieuwe skilift af en dat zit dit appartement er recht tegenover.

Ik moet wel zeggen dat ik appartementen heb gehad die 3 sterren waren en die net zo goed waren als dit. Nogmaals het is een prima appartement dus je kan t veilig boeken

Super goede locatie en appartement

Marja Lelieveld
7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel comfortabel appartement. Zeer goede locatie, aardige huisbewaardster. Niets negatiefs op aan te merken

super appartement, van alle luxe voorzien

Snijders
18-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement. Mooie badkamer.en prima bedden.keuken voorzien van luxe inbouw apparatuur.

De beheerster bernadette verteld je over de omgeving. Een echte aanrader.....

Fantastische plek, geweldige ligging !

Arthur rouwenhorst
2-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accomodatie was zeer luxe mooie badkamer sauna etc , het ontbreekt je aan niets.ligging is perfect voor wat betref restaurants en pistes.

Topper !!

Mooi, schoon en modern appartement complex in het centrum van Gerlos. Zeker 5 sterren waardig, van alle gemakken voorzien incl. goedwerkende WiFi. Bedden opgemaakt bij aankomst. Privé garage onder het complex. Daar bevinden zich tevens de wasmachine en droger. Supermarkt naast het complex. Wij zaten in het Top 4 app. Dit zeer ruime app. met 3 slaap-en badkamers ligt aan de achterzijde van het complex. Rustig gelegen met een fraai uitzicht. De rivier stroomt vlak langs het complex. Wanneer het heeft geregend kan deze kolken. Leuk detail zijn de balkons.

Prima uitvalslocatie voor uitstapjes naar bv. de Krimmlr Watervallen, Mayrnhofen, Zillertal, meerdere natuurparken én een grote variëteit aan gondels die je naar de prachtigste uitzichten brengen. Aanrader is ook Innsbruck. Ligt op ca. 75 min. rijden. Aan dezelfde doorgaande weg zijn verschillende restaurants te vinden. Cafe-Restaurant Milchbar en Pizzeria La Tombola zijn goed bevallen.

Super appartement

buitingm
15-9-2013

Zeer luxe en fraai appartement midden in gerlos. Super de luxe

Schitterend appartement

Anita
5-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prachtig appartement, centraal gelegen met voldoende gelegenheid tot het maken van allerlei uitstapjes. Het appartement is keurig onderhouden, beschikt over 2 badkamers en een fantastische keuken. Er is gelegenheid tot gebruik van wifi (met oudere kinderen is dit wel erg handig).

• Ligging t.o.v. pistes10

Gerlos Mountain Estate is een heel mooi appartementen complex. Wij waren er in de winter al eens geweest, maar deze locatie en plaats en regio hebben ook voor de zomer ons hart gestolen! De ligging van het appartement is prachtig! Direct achter het appartement liggen prachtige wandelroutes langs de schitterende beek, maar ook in het bos zijn prachtige paden aangelegd die het wandelen een klein avontuur maken.

Bij het nabij gelegen stuwmeer is het zeer gezellig! Je kunt hier leuke dingen doen, als zwemmen, waterfietsen, golfen, vissen, zeilen, surfen, maar ook hier omheen kun je prachtig wandelen of mountainbike. Restaurant SeeSturbl is een gezellige locatie om lekker iets te eten of te drinken!

De Krimml de grootste waterval van europa ligt vlak in de buurt en is zeker de moeite waard! Wat een prachtige natuur en zeker ook geweld van het naar bendeden donderende water! Langs de waterval ligt een schitterend pad, waardoor je op meerdere punten bij dit geweld kunt kijken! etc, etc!!!

Mooi, centraal gelegen accomodatie

Evelien
28-7-2013

Gerlos Mountain Estate is zoals reeds eerder genoemd een prachtig, centraal gelegen appartementencomplex. De woningen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Ook de receptie was altijd goed te bereiken, ondanks dat deze niet gedurende de hele week bemand is.

Wij vonden de schoonmaak van ons appartement wat tegenvallen. Er was slecht gestofzuigd (veel haren, afgeknipte nagels en zoutjes op de vloer). Aangezien wij met een klein kind op vakantie waren, misten wij de afdekplaatjes op de stopcontacten en vonden we de kinderstoel erg gammel.

Desalniettemin een prima vakantie gehad bij Gerlos Mountain Estate!

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement. Zeer comfortabel en modern ingericht. Gerlos heeft ook voor de zomervakantie veel te bieden. Van een stevige wandeling tot een middag zwemmen en zonnen in /bij het stuwmeer. De klimwand in het dorp en het rodelen in zillerarena zijn echte aanraders. leuk zwembad met glijbanen in Zell am Ziller (20 auto min).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gerlos Mountain Estate in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gerlos Mountain Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.