Hotel Elisabeth / Gasthof Oberwirt

140 reviews over Hotel Elisabeth / Gasthof Oberwirt in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes7

Eten perfect.

1 persoonskamer zonder balkon, een veredelde bezemkast. Alles was wel aanwezig en functioneerde.

Prima hotel, fantastische ligging

AJ393
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De bediening was echt super. Eten prima. Badkamer prima. Kamer mooi ruim. Hotel is misschien wat verouderd, maar uitstekend voor de prijs die je betaald. Op loopafstand van de Isschkogelgondel. Zeker als je de ski's in de skidepot ernaast opbergt. Skibus op max. 50 meter, maar dan vaak al vol. Ontbijt is super. Diner prima. Hoofdgerecht misschien wat aan de krappe kant. Maar dat kun je altijd aanvullen met wat er bij het saladebuffet ligt. Elke dag 3 keuzes voor het hoofdgerecht. En bij de voorgerechten en het nagerecht kun je altijd kiezen of je het wel of niet wilt. Eten smaakt uitstekend. Kortom Goede deal. Enige nadeel: Als je in Elisabeth zit moet je iets verder lopen en trap op. In Oberwirt moet je sowieso trap op (geen lift). Denk eraan dat je zelf shampo moet meenemen, dat staat niet op de kamer. (Maar ja, als dat nu het enige nadeel is).

• Ligging t.o.v. pistes9

Het is goed bereikbaar en gunstig gelegen t.o.v. de skiliften en de uitgaans gelegenheden. Prima kamers met ruime balkons. Heerlijk eten en na het skieen lekker ontspannen in de sauna en het zwembad. Daarna natuurlijk gezellig apres-skieen! Gezellig oud en nieuw gevierd.

Gastvrij

Danielle van Wijk
2-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super fijn hotel met echt ontzettend vriendelijk personeel👍 Het hotel heeft eenvoudige kamers maar zijn netjes en schoon.

Het eten is lekker en heel fijn dat je elke dag aan kan geven wat je savonds wilt eten.

Het hotel heeft een ideale ligging, je hoeft maar een klein stukje te lopen naar de gondel en smiddags ben je ook met 5 minuten lopen midden in het dorp.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wat een fijn hotel met vriendelijk personeel. Heeeerlijk eten. Voor ieder wat wils. Zowel het zeer uitgebreide ontbijt als het 3/4 gingen diner is heerlijk. Snap niet dat men hierover zou kunnen klagen. Sauna en zwembad ook prima, lekker warm allebei. Dicht bij skilift Isskogel, slechts 5 min. lopen. Tip:huur daar een skikluis voor 24,- per week. Scheelt een tocht op skischoenen mer je skis. Veel plezier op een fijne plek. Tot ziens :-)

Heerlijk eten, fantastische ligging, wel wat oud

Willemijn
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het eten was heel erg goed, service ook super. De ligging van dit hotel is perfect en direct naast en bij de skischool en supermarkt. Beide skiliften zijn goed beloopbaar! Fijn hotel. Wel wat verouderd maar na alle voordelen vonden we dit niet meer zo storend. Ook is de sauna prima en het zwembad zelfs zo warm dat de stoom eraf kwam. Erg prettig met kleine kinderen

Super hotel met goed personeel

Sylvia
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel bestaat uit twee gebouwen die met elkaar verbonden zijn. Tussen beide gebouwen ligt het overdekte zwembad (groot). De temperatuur van het zwemwater was wisselend, soms erg warm.

Kamers zijn groot, en prima gemeubileerd. Tikkeltje gedateerd, maar alles is netjes en heel.

Het eten is hier fantastisch, iedere dag keuze uit drie hoofdgerechten. Het bedienend personeel is snel, netjes en behulpzaam.

Op de vertrekdag reden wij al heel vroeg weg (voordat het ontbijt geserveerd werd). Toen de eigenaresse dat hoorde, regelde ze direct lunchpakketjes voor onderweg. Zeer attent!

Goed hotel, echt een aanrader.

Gezellige vakantieplek

Eline
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn begin februari een week op wintersport geweest in Gerlos in hotel Oberwirt. Wij hebben genoten. De familie die het hotel runt is zeer vriendelijk. Je voelt je meteen thuis. Het eten is super lekker (meestal zelfs 4 gangen). De kamers zijn wellicht aan renovatie toe. Het bed lag verder wel prima. Tot slot was het zwembad heerlijk verwarmd en er zijn sauna's aanwezig! Wij willen zeker nog een keertje terug.

Schitterende vakantie gehad na 35 jaar weer hier.

theo
25-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima sfeer en gastvriendelijke mensen.Het geheel was goed verzorgd etenwas niets op aan te merken.

Goede hotel maar met gebreken.

Nawaz
31-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Onderdelen in hotel die aandacht nodig hebben.

1- Geen afzuig in badkamer of ergens. Wel aanwezig maar werkte niet. Dus stank bleef hangen in de badkamer.

2- Veel te weinig licht in de badkamer.

3- In zomer moesten we met raam open slapen. Maar er kwamen muggen en ander insecten binnen. Er was verder geen ventilatie zodat we met ramen dicht konden slapen.

4- In de kamer voor zomer geen lakens of dunnen dekens aanwezig. Alleen een dikke deken, die niet in zomer te gebruiken was. Hoofd kussens waren erg slap.

Veder was alles goed. Kamers werden dagelijks schoongemaakt. Ruim kamers. Eten was goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elisabeth / Gasthof Oberwirt in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elisabeth / Gasthof Oberwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.