Appartement Dorferhausl

Appartement Dorferhausl

7.6Goed

Oostenrijk, Tirol, Gerlos

Op vakantie geweest naar Dorferhausl?

7.6Goed

• 6.2Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Dorferhausl

• 9H.A.M van Rosmalen07-12-2017

Een goed en Chalet all in met goede voorzieningen

alles was goed het eten drinken veel ruimte binnen het personeel is vriendelijk voor de kinderen gast vrij en een keer inde week op woensdag avond zelf het eten doen vlak bij de ski gondel 5 minuten lopen ski bus op 20 meter en we hebben weer geboekt het was klasse

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Peter Scholten10-05-2015

Heerlijk huis met prima faciliteiten

Prima chalet, gelegen in het centrum van Gerlos, vlakbij de liften en apres ski gelegenheden. Het chalet is niet modern maar beschikt over de nodige faciliteiten. Prima staf die erg behulpzaam waren en die goed voor ons zorgden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Morrie29-04-2015

Perfecte ligging

Gezellig chalet met de typische Tiroolse sfeer. Niet supergroot, maar prima te doen, goed naar ons zin gehad. En heerlijk om geen omkijken te hebben naar het eten na een dag skiën, elke dag een heerlijk 3-gangen diner voor je neus en met de kinderen werd ook goed rekening gehouden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8sneeuwhelm23-03-2015

Eenvoudig chalet, fantastische service

Het chalet Dorferhaus is wel een eenvoudig chalet, maar met prima kamers en badkamers. De woonkamer is niet heel ruim maar wel sfeervol. Locatie is top midden in het centrum en Gonnie, Richard en Anna hebben ons fantastisch in de watten gelegd

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 2Lin 09-03-2015

Nachtmerrie chalet ipv wenschalet

Wij zijn er met 12 pers. Geweest in februari. Er was 1 goede kamer met badkamer. Daarnaast 4 kamers met 3 badkamers die te vies voor woorden waren.Als er 2 tegelijk gingen douchen viel de druk compleet weg. Geen water of koud! Het eten was verschrikkelijk, zonder kruiden. rauw, niet gaar. Menu voorbeeld; kippensoep waar de kip voorbij is gevlogen. Lasagne zonder kruiden. Met 1schaal sla voor 12 personen. Dessert: bolletje vanille ijs met keuze uit puur of melk hagelslag wat je er zelf op mocht doen. Na 3 dagen gezegd dat er niet meer voor ons te koken, zijn we gaan uiteten. Tijdens ons verblijf kwamen er regelmatig vrienden van het personeel in het huis. Waar al onze spullen lagen. Het huis was vies, gordijnen hingen op half 11. Het huis was uitgeleefd. Een studentenflat is er niks bij. Meerdere kregen last van hun darm gestel...

Wens Chalets, Marketing manager, 23-03-2015

Reeds tijdens het verblijf van deze gasten is er door Wens Chalets pro actief gereageerd en is er door de regiomanager samen met de chalet host naar een oplossing gezocht en zijn verbeteringen doorgevoerd. Na het verblijf van deze gasten is er door Wens Chalets een passende compensatie aangeboden waarmee de gasten akkoord zijn gegaan. Wij ontvangen nu gelukkig weer veel positieve reacties van gasten die in dit chalet zijn verbleven.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Harrie Elferink25-03-2007

geweldig pension goed verzorgd en overal dicht bij, suppermarkt ,pistes ,centrum echt alles in de buurt en niet te vergeten warme broodjes.en gastvrij goede gastvrouw ANNA BEDANKT VOOR DE GAST VRIJHEID en tot 30-6-2007

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007

• 8suzanne11-02-2007

Goed verzorgd appartement met een ietwat kleine keuken. Echter wel goede apparatuur, zoals een vaatwasser, magnetron, waterkoker etc. Goede service door vriendelijke gastvrouw. Een goed verblijf.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007