Chalet Dengg

Tonen op kaart

21 reviews over Chalet Dengg

• 2019
    9Beau Maatman04-12-2019

Sfeervol huis, gezellig dorp. Super skigebied.

We werden hartelijk ontvangen door de chalet host na een lange reis met helaas veel file. Maar onze vakantie was heel gezellig. We hebben genoten van alle service. We hadden na onze wintersport gelijk weer doorgeboekt. We kijken er alweer naar uit!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Luc Fonteijn16-07-2018

Uitstekend huis. Volop genoten.

We kwamen vermoeid aan omdat we veel file hadden gehad, maar door een zeer welkom ontvangst in het chalet was dat snel over. De staf was een professioneel kok en hij kookte echt geweldig. We zitten al vele jaren in een catered skichalet, maar dit overtrof alles.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 10Pleun Meertens11-06-2018

Kinderen vonden skipiste naast chalet helemaal top

Ideaal chalet als je met kinderen bent. De piste met een sleepjes lift ligt pal naast het chalet. Kinderen kunnen bij het huis heerlijk skiën en sleeën. Er is veel ruimte om het chalet en een lekker terras waar de hele dag de zon op staat. Dus als je niet skiet, zit je hier heerlijk. Er zijn ook prachtige wandelingen bij het chalet te maken. Het chalet ligt in Gerlos op een rustige plek waar je geen druk verkeer hebt. In het centrum ben je zo. Klein stukje met de auto of de bus die gratis is en vlakbij stopt. We boeken al zo'n 6 jaar dit chalet bij touroperator en het is ieder jaar weer heel goed. Als je wilt kunnen de kinderen eerder eten en de ouders later. De kinderen liggen heerlijk op bed en de ouders kunnen dan in alle rust genieten van het diner en lekker natafelen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Femke de Grunt11-06-2018

Goede reisorganisatie.

De verzorging was uitstekend. Iedere dag hebben we genoten van het heerlijke eten. Het skigebied is groot met prachtige pistes.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Sandrine Wijngaarden11-06-2018

Schoon en zeer goed verzorgd skichalet.

Een prachtige vakantie gehad in dit top gecaterde skichalet. Het eten was heel goed. De staf is een professionele kok. Ook glutenvrij was geen probleem. Het huis was schoon tot in de puntjes. Het was onze eerste keer in een catered chalet en we staan nu al op het punt ditzelfde huis voor komende winter te boeken.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 3Fam Janssen25-01-2018

Nooit meer

Bijzonder slechte service en afhandeling door het hoofdkantoor. Werkelijk niets van hetgeen beloofd op de site werd nagekomen. Zijn eerder vertrokken om onze vakantie te redden

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

9Marjon Atsma12-08-2017

Heel gezellig huis. Super verzorging. Ligt mooi.

Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet omdat je nog gezellig in de apres-ski bent, het is allemaal geen probleem. Het was voor ons de eerste keer zo catered chalet en het is geweldig. Je eigen huis en dan geen gedoe meer met koken en ontbijt. Alle drank wordt voor je in huis gehaald en is gewoon bij de prijs inclusief. Het huis is heel netjes. Alles zeer schoon en goede bedden. Echt aan te raden om hier je wintersport door te brengen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Romy Tettelaar20-10-2016

Comfortabel en sfeervol huis, prachtige ligging.

In een rustig en prachtig gedeelte van Gerlos ligt chalet Dengg. Het ligt aan een piste met een lift. Als je de gezellige drukte van Gerlos wilt opzoeken, dan zit je daar zo. Wij vinden dit echt de ideale bestemming, heerlijk rustig en geen razend autoverkeer bij je huis. Ook geen herrie van aprèsskiers hier. Het chalet heeft twee gezellige woonkamers. In de een word je ontbijt en diner geserveerd en in de ander kan je bijvoorbeeld lekker zitten met je biertje en een kaartje leggen. We komen al wat jaartjes in dit hele gezellige chalet en het is nu definitief dat er een spiksplinternieuwe lift is gebouwd voor winter 2016-2017. Hij schijnt niet ver te zij, dus weer een pluspunt voor dit skichalet. We hoeven niet meer in de rij bij de Isskogellift te staan. Werd ook wel tijd hoor een nieuwe lift. Als je ons vraagt of je dit huis moet boeken, dan zeggen wij volmondig Jaaa!!!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Roy21-03-2016

Super relaxt.

We hebben een heerlijke week gehad. Het chalet was schoon, ruim en verzorgd. Het eten was lekker en drank voldoende. Ruud en José hebben ons super goed verzorgd. De ligging is goed. Auto of bus is prima te doen. Wij komen graag opnieuw terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Elsbeth Minne29-01-2016

Een catered skichalet is super met kids!

Vorige winter nog bij touroperator geboekt met kinderen en deze winter weer. Voorheen zaten we in zo'n kids hotel, maar dat is echt te massaal voor ons. Zo'n catered skichalet is veel gemoedelijker en meer familiair. We hebben het ook getroffen met de chaletstaf. Ze waren lief voor de kids en kookten uit de kunst. Ook konden onze kinderen eerder eten en lekker op tijd hun bedje in en de volwassenen aten later gezellig met elkaar. Wij vinden deze formule echt bijzonder en als je met een groep bent dan moet je dit echt eens proberen. Je zal niks anders meer willen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

2 tips over Chalet Dengg

• Keijzer, 12-04-2013

Je kan er ook paragliden! Dit was echt te gek!!!

• Yves Liem, 18-02-2013

n.v.t. is niet nodig aangezien je genoeg tips en aanraders krijgt van de gastheer en dame, die kun je alles vragen en nemen je een hoop dingen uit handen, heel fijn.

0 vragen over Chalet Dengg

Chalet Dengg info