Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)

Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)sterstersterster

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Gerlos

9.2Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

151 reviews over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)

• 9Tanya26-01-2020

Geweldig!

Voor de 5e keer in Gerlos en voor de 3e keer in de Milchbar. Ieder jaar voelt de Milchbar als thuis komen. De gastvrijheid van Isabell en Tina is groot, het appartement is top en de lokatie super! Met de halte van de skibus voor de deur en de Cin-Cin in de voortuin worden al onze wensen vervuld. We hebben heerlijke dagen gehad en al weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Familie Peters09-01-2020

Super, ons thuis in Oostenrijk!

De Milchbarmädel Tina, Isabell en Mama Christa(de eigenaressen), zijn heel gastvrij, heel hartelijk en super behulpzaam. Bij het gezellige restaurant heb je als huisgast een streepje voor en krijg je sneller een tafeltje. De appartementen zijn gezellig, gemoedelijk, schoon en van alle gemakken voorzien, zo nodig wordt ook met een kinderbedje geplaatst, gelegen midden in het dorp, centraal t.o.v. de liften, de winkels, restaurants en après ski gelegenheden.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Vincent Korf21-02-2019

Smaakvol, sfeervol, gewoon goed.

We sliepen hier niet maar hebben hier wel 2 keer gegeten vooral de steak nach art des Hauses is een enorme aanrader, heerlijke steak met genoeg bernaise saus. Fantastisch!! Ook voor de kinderen meer dan genoeg keus uit verschillende pizza’s of een gewone pannenkoek. In de kelder is een speelhoek voor de kinderen waar ze zich prima kunnen vermaken terwijl wij rustig wachten op de gerechten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Esther05-02-2019

Super, volgend jaar weer

Derde keer dat we hier nu waren. Ideaal gelegen op 28 stappen van de gezellige Cin Cin bar. De twee zussen maar ook de rest van het personeel zijn super gastvrij en vriendelijk. Appartementen zijn schoon. Als ik dan een puntje van kritiek moet noemen is dat de handdoeken wel aan vervanging toe zijn. Een lekkere zachte grote handdoek kan ik wel waarderen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Ralph29-01-2019

Super

Top verblijf! Heerlijk gonoten van een weekje skieën!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Van westerlaak02-04-2018

Aangenaam

We zijn vriendelijk ontvangen. Voor onze dochter van 5 maanden werd direct een wipstoeltje gepakt. Het appartement was ruim en schoon. Top ligging zo midden in het centrum. De dames zorgen er voor dat je je zeer welkom voelt

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 8Joelle05-01-2018

Mooi appartement!

We hebben hier een fijne week gehad, mooi modern en ruim appartement. Appartement is gelegen aan de hoofdstraat en naast de Cin Cin, voor jongeren zoals ons ideaal. Klein stukje lopen voor de lift. Elke ochtend konden wij gebruik maken van de broodjesservice. Zeker een appartement om eens naar terug te gaan!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Christa Wolters01-01-2018

Fijnste appartement en restaurant van Gerlos

Midden in het centrum naast de beroemde Cin Cin, waar je overigens geen last van hebt. Gezellig appartement dat in 2016 een facelift heeft ondergaan. Gezellige reuring voor de deur in appartement 2 met uitzicht op de oefenwei en de doorgaande weg. Skien tot 10 meter van het appartement. Weg over en de skies in het skiruim. Heerlijk eten beneden in het restaurant, dat altijd vol zit. Alleen huisgasten kunnen reserveren dus altijd plek. :)

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Gossink14-08-2017

Perfect compleet appartement midden in het dorp

Ligging aan de hoofdweg. Maar door de goede isolatie is hiervan binnen niks te merken. Met de ramen open slapen is niet te doen. Echter niet als hinderlijk ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Lars Ekering15-07-2017

in 1 woord subliem!

Gerlos is in de zomer een uitstekende plek om te verblijven. Steeds meer activiteiten te doen en een geweldige mooie plek in de bergen. Verblijf in de Milchbar is ons meer dan uitstekend bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Direct boeken

16 tips over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)

• Janneke, 09-02-2014

Je kunt heerlijk eten in het restaurant beneden.

• Christa Wolters, 30-12-2013

Reserveer een tafel als je 's avonds beneden wilt eten en als je zin hebt om in je joggingbroek in het appartement te blijven bel je naar beneden en dan wordt het eten door de kok/bediening naar je appartement gebracht. Super.

• hondelink, 01-10-2013

Er is waanzinnig veel te doen in de omgeving van Gerlos. Dat geldt voor zowel de zomer als de winter. Voor de echte tips gewoon Tina en Isabell Stattmann vragen. Zij weten als geen ander (ook vanwege hun sportiviteit) wat je op z'n minst gefietst/gewandeld/geklommen/gereden etc etc moet hebben. Gerlos en haar omgeving zijn met name in de zomer nog bij weinig jonge sportieve mensen voldoende bekend. Een aanrader dus!

1 vraag over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)

• jaimey, 25-11-2015

Ontbijt

Wij gaan in de winter hier overnachten. Weet iemand of er broodjes service is en wat eventueel de kosten zijn?

Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) info

• Aantal sterrensterstersterster