Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-4°
9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,3

106 reviews over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) in het Nederlands

Smaakvol, sfeervol, gewoon goed.

Vincent Korf,
21-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

We sliepen hier niet maar hebben hier wel 2 keer gegeten vooral de steak nach art des Hauses is een enorme aanrader, heerlijke steak met genoeg bernaise saus. Fantastisch!! Ook voor de kinderen meer dan genoeg keus uit verschillende pizza’s of een gewone pannenkoek. In de kelder is een speelhoek voor de kinderen waar ze zich prima kunnen vermaken terwijl wij rustig wachten op de gerechten.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super, volgend jaar weer

Esther,
5-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Derde keer dat we hier nu waren. Ideaal gelegen op 28 stappen van de gezellige Cin Cin bar. De twee zussen maar ook de rest van het personeel zijn super gastvrij en vriendelijk. Appartementen zijn schoon. Als ik dan een puntje van kritiek moet noemen is dat de handdoeken wel aan vervanging toe zijn. Een lekkere zachte grote handdoek kan ik wel waarderen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super

Ralph,
29-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top verblijf! Heerlijk gonoten van een weekje skieën!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Aangenaam

Van westerlaak,
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn vriendelijk ontvangen. Voor onze dochter van 5 maanden werd direct een wipstoeltje gepakt. Het appartement was ruim en schoon. Top ligging zo midden in het centrum. De dames zorgen er voor dat je je zeer welkom voelt

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Mooi appartement!

Joelle,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben hier een fijne week gehad, mooi modern en ruim appartement. Appartement is gelegen aan de hoofdstraat en naast de Cin Cin, voor jongeren zoals ons ideaal. Klein stukje lopen voor de lift. Elke ochtend konden wij gebruik maken van de broodjesservice.

Zeker een appartement om eens naar terug te gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fijnste appartement en restaurant van Gerlos

Christa Wolters,
1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Midden in het centrum naast de beroemde Cin Cin, waar je overigens geen last van hebt. Gezellig appartement dat in 2016 een facelift heeft ondergaan. Gezellige reuring voor de deur in appartement 2 met uitzicht op de oefenwei en de doorgaande weg. Skien tot 10 meter van het appartement. Weg over en de skies in het skiruim. Heerlijk eten beneden in het restaurant, dat altijd vol zit. Alleen huisgasten kunnen reserveren dus altijd plek. :)

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Ligging t.o.v. pistes9

Ligging aan de hoofdweg. Maar door de goede isolatie is hiervan binnen niks te merken. Met de ramen open slapen is niet te doen. Echter niet als hinderlijk ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

in 1 woord subliem!

Lars Ekering,
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gerlos is in de zomer een uitstekende plek om te verblijven. Steeds meer activiteiten te doen en een geweldige mooie plek in de bergen.

Verblijf in de Milchbar is ons meer dan uitstekend bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Thuis komen in Gerlos

Familie Wijntjes,
2-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen reeds vele jaren in Gerlos. Het voelt altijd als thuiskomen. Hartelijke en vriendelijke mensen.

De ligging van het appartement is perfect. Je kan met je kinderen even spelen op de oefenweide en 's avonds wordt het avondeten gewoon in je appartement gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Geweldige klantgerichtheid!

Angelique
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geen enkel negatief punt! Het is een mooi gelegen appartementencomplex, tot in detail ingericht, heel schoon, ruim, uitstekende bedden, je voelt je er direct thuis, echt alles aanwezig, een tafel kunnen reserveren in de Milchbar, echt super tol!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.