Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) ****

Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) ****

Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)
Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl)
9,5

WebsiteLink naar website

Weer vandaag-1°-6°

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) voor je op een rij gezet:

102 reviews over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) in het Nederlands

Mooi appartement!

Joelle, 5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben hier een fijne week gehad, mooi modern en ruim appartement. Appartement is gelegen aan de hoofdstraat en naast de Cin Cin, voor jongeren zoals ons ideaal. Klein stukje lopen voor de lift. Elke ochtend konden wij gebruik maken van de broodjesservice.

Zeker een appartement om eens naar terug te gaan!

Fijnste appartement en restaurant van Gerlos

Christa Wolters, 1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Midden in het centrum naast de beroemde Cin Cin, waar je overigens geen last van hebt. Gezellig appartement dat in 2016 een facelift heeft ondergaan. Gezellige reuring voor de deur in appartement 2 met uitzicht op de oefenwei en de doorgaande weg. Skien tot 10 meter van het appartement. Weg over en de skies in het skiruim. Heerlijk eten beneden in het restaurant, dat altijd vol zit. Alleen huisgasten kunnen reserveren dus altijd plek. :)

Perfect compleet appartement midden in het dorp

Gossink, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging aan de hoofdweg. Maar door de goede isolatie is hiervan binnen niks te merken. Met de ramen open slapen is niet te doen. Echter niet als hinderlijk ervaren.

in 1 woord subliem!

Lars Ekering, 15-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Gerlos is in de zomer een uitstekende plek om te verblijven. Steeds meer activiteiten te doen en een geweldige mooie plek in de bergen.

Verblijf in de Milchbar is ons meer dan uitstekend bevallen.

Thuis komen in Gerlos

Familie Wijntjes, 2-5-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen reeds vele jaren in Gerlos. Het voelt altijd als thuiskomen. Hartelijke en vriendelijke mensen.

De ligging van het appartement is perfect. Je kan met je kinderen even spelen op de oefenweide en 's avonds wordt het avondeten gewoon in je appartement gebracht.

Geweldige klantgerichtheid!

Angelique, 22-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Geen enkel negatief punt! Het is een mooi gelegen appartementencomplex, tot in detail ingericht, heel schoon, ruim, uitstekende bedden, je voelt je er direct thuis, echt alles aanwezig, een tafel kunnen reserveren in de Milchbar, echt super tol!

Super verblijf, in een mooi appartement!

Joost, 1-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hoewel we maar voor een weekend waren, goede service, mooi, ruim appartement, gezellig restaurant/bar. Goede prijs/kwaliteit.

Vriendelijk personeel, en Tina en Isabel laten je echt welkom voelen!

Super!

Cock, 31-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Alles ist uns gefallen! Prima appartement, prima bediening in een prima restaurant, gastvrije ontvangst.

super wintersportvakantie gehad in gerlos.

oosterwijk, 30-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven met vrienden in een van de appartementen van de Milchbar als je daar verblijf voel je je eigen de koning te rijk . je wordt echt als een VIP behandelt.

onthaal vriendelijk , broodjesservice klasse en dan het eten geweldig. Waarom geweldig. als je lekker in je appartement wilt eten dan bel je even naar het restaurant war of je wilt hebben en binnen 5 min wordt het eten binnen gebracht grote klasse en het maakt niet uit hoe druk het is. daarom kan ik iedereen dit aanbevelen. App keurig schoon als er iets ontbreekt wordt het meteen geregeld service staat voorop gaan helemaal voor hun gasten.

Super goed , gezellig perfect...

Skutsje skipper Klaas, 7-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Alles perfect, bediening eten slapen,, prijs,, niet goed.. te snel weer naar huis jammer..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christl's Milchbar & Gerlos Perle (Pearl) scoort een 9.48 uit 10 op basis van 136 reviews.