Hotel Central

Hotel Central

• Ligging t.o.v. pistes7,9

106 reviews over Hotel Central in het Nederlands

'Geweldig gezellig en mooi hotel'

Rocco Ooms
23-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Central is echt een aanrader. In het sfeervol ingerichte hotel is het prima verblijven. Het vriendelijke personeel staat altijd voor je klaar en zorgt je voor de hotelgasten. Eten is zowel is er prima, zowel het ontbijt als het diner is prima. Leuk is ook dat er aan het einde van de middag altijd wel iets lekkers klaar staat voor de gasten die net terug komen uit de sneeuw en een biertje willen doen aan de bar. De wellness en het zwembad score ruim voldoende en zijn schoon. Groot en zeer gezellig pluspunt is de gezellige apres ski bar in de kelder, Little London. Deze gezellige bar is voor hotelgasten via een speciale toegang bereikbaar, dus in de rij staan om binnen te komen is er niet bij. Het personeel in deze bar heeft goed in de gaten dat je een hotelgast bent en zorgt dat je niets tekort komt. Al met al vinden wij dit een mooi en gezellig hotel dat midden in Gerlos ligt aan de straat waar het allemaal gebeurt. Top hotel !!!

Rita
24-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alleen maar goed!!!! Prachtige sfeervolle kamers, super personeel, heerlijk eten! Het gevoel van een warm welkom ( wederom thuiskomen ! )

Afrader.

Fam. Brinkerink
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer matige accomodatie voor 900 euro per nacht. Geen wifi met 3 pubers is geen pretje. Het appartement uit de jaren 70 voldoet absoluut niet. 1 dag werd er niet eens schoon gemaakt. We zouden zelf het appartement ontoegankelijk hebben gemaakt voor de schoonmaaksters. Onbegrijpelijk. Het keukentje uit de jaren zestig is in de eerste kamer van de twee ingebouwd. Daar staat in dee hoek een 2 persoonsbed en een eetkamer tafel. De andere kamer bevatte 2 bedden voor een dochter van 16, een zoon van 16 en nog een dochter van 15. Die zijn niet echt blij met dit gebrek aan privacy.

Ontbijt is niks bijzonders. Onze toegewezen tafel voor de hele week was weg gestopt in een bos met uitzicht op de keuken.

Heeeeel gezellig!

Laura
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrijheid top! Bedankt Anke, je hebt een top team.

Prima niet nog een keer

Kel
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bediening was subliem!

Kamers verouderd en gehorig, koude vloeren, badkamer prima niet bijzonder. Weinig voorzieningen / extras op de kamer. Koffiemok van dag 1 stond er dag 6 nog. vonden het geen 4 sterren waard.

zeer aangenaam verblijf nabij skilift.

Patrick
27-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooie kamers, badkamers (305,307,308), zeer stil op de kamer (langs achter).

Kamermeisjes hadden badjas vervangen waar nog halsketting in zak zat, 's anderdaags perfect terugbezorgd. Zeer eerlijke poetsdames en/of wasserette!

Hielpen wagen en uitrit sneeuwvrij maken.

Voorgerecht is iets extra's bij saladebuffet, liever in apart bordje geserveerd.

Echpaar Belgie
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verbleven in Gerlos op basis van kamer met ontbijt en verkozen s avond te gaan eten in Hotel Central wat een aanrader is. Alles was perfect in orde. En werden geholpen door vriendelijk personeel .

• Ligging t.o.v. pistes9

Wat een fantastisch hotel! Heerlijk eten, schoon, zwembad, sauna, echt alles wat je kunt wensen is er. Ontzettend gastvrij, tot volgend jaar!

Top Hotel

Hans
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig Hotel in de typische Oostenrijkse sfeer. Echt super vriendelijke bediening in het restaurant en aan de bar. Het eten uit de keuken is gevarieerd en erg lekker. En via de trap of met de lift kun je naar de Little Londen, deze acres-ski bar lugt onder het Hotel. Wij hebben enorm genoten en loner zeker weer terug!

Carnaval 2017

Jos
12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel met super bediening en goed eten. Fijne kamers.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central scoort een 7.99 uit 10 op basis van 106 reviews.